To jak będziemy fałszować te wybory ?

Data: 2011-04-05 23:16:13
Autor: zinek
To jak będziemy fałszować te wybory ?

Użytkownik "Zennon" <Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> napisał w wiadomości news:201104052038.UTC.infukb$6lq$1tioat.net...
Mógłby mi to ktoś techniczno-organizacyjnie wytłumaczyć? Mam blisko do komisji, to mogę pomóc.

oj chyba sie nie nadajesz, bo nie skumales jak falszowali samorzadowe. idz zrobic lodzika donkowi ;)

Data: 2011-04-05 23:18:01
Autor: M. Sz.

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:ing18u$22i$1mx1.internetia.pl...

[...]

 nie czytałeś mojego tekstu'

Data: 2011-04-06 15:19:03
Autor: cirrus
[...]

Wiesz jak zfałszowali i nie zaprotestowałeś?

--
stevep

To jak będziemy fałszować te wybory ?