To jak sie w koncu nazywa ten "Ryszard C"?

Data: 2011-01-22 15:18:38
Autor: brat_olin
To jak sie w koncu nazywa ten "Ryszard C"?
Wiadomo, ze morderca byl czlonkiem PO, i ze byly esbek, ale nazwisko wciaz utajnione?

--
Smart questions to stupid ansewrs

Data: 2011-01-22 15:28:33
Autor: u2
W dniu 2011-01-22 15:18, brat_olin pisze:
Wiadomo, ze morderca byl czlonkiem PO, i ze byly esbek, ale nazwisko wciaz utajnione?

Ustawa o ochronie danych osobowych. Jak go skażą prawomocnym wyrokiem to
się opinia publiczna dowie.

Data: 2011-01-22 15:32:14
Autor: brat_olin
To jak sie w koncu nazywa ten "Ryszard C"?
"u2" <u_2@o2.pl> wrote
brat_olin pisze:

Wiadomo, ze morderca byl czlonkiem PO, i ze byly esbek,
ale nazwisko wciaz utajnione?

Ustawa o ochronie danych osobowych. Jak go skażą prawomocnym
wyrokiem to się opinia publiczna dowie.

A w USA wiadomo, kto strzelal do kongresmenki w Arizonie.
U nich nie ma takiej uchwaly?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-22 14:34:53
Autor: obserwator
To jak sie w koncu nazywa ten
brat_olin <brat_olin@yahoo.com> napisał(a):
"u2" <u_2@o2.pl> wrote

> Ustawa o ochronie danych osobowych. Jak go skażą prawomocnym
> wyrokiem to się opinia publiczna dowie.

A w USA wiadomo, kto strzelal do kongresmenki w Arizonie.
U nich nie ma takiej uchwaly?

nazwisk zabojcow barci Kennedy tez nie ukrywano, ale tam jest demokracja i
prawo dziala, no i nie rzadzi mafia.

Data: 2011-01-22 15:34:10
Autor: u2
To jak sie w koncu nazywa ten "Ryszard C"?
W dniu 2011-01-22 15:32, brat_olin pisze:
Ustawa o ochronie danych osobowych. Jak go ska¿¹ prawomocnym
> wyrokiem to siĂŞ opinia publiczna dowie.
A w USA wiadomo, kto strzelal do kongresmenki w Arizonie.
U nich nie ma takiej uchwaly?

Nie ma. Na świecie taka ustawa to ewenement.

Data: 2011-01-22 15:33:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iheovq$uif$1news.onet.pl...
Wiadomo, ze morderca byl czlonkiem PO, i ze byly esbek, ale nazwisko wciaz utajnione?

Mógłbyś wykazać się choćby elementarną znajomością prawa. Ten pan nie jest jeszcze skazany.

Data: 2011-01-22 14:36:38
Autor: obserwator
To jak sie w koncu nazywa ten
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Mógłbyś wykazać się choćby elementarną znajomością prawa. Ten pan nie jest jeszcze skazany.

nie szkodzi ze nie jest skazany, ale wiadomo, ze to on zabil wiec nie ma co
utajniac. Jestes zwolennikiem prawa mafinego? Pracujesz dla mafii ktora rzadzi
Polska?

Data: 2011-01-22 17:48:30
Autor: cytryna
To jak sie w koncu nazywa ten
> [...]

utajniac. Jestes zwolennikiem prawa mafinego? Pracujesz dla mafii ktora

W licznych doniesieniach prasowych podano,że zabójcą śp.Marka Rosiaka był aktywista PO niejaki Rycho Caba. A woją drogą co Rycho to oprycho.

Data: 2011-01-22 18:29:46
Autor: pluton
To jak sie w koncu nazywa ten

> nie szkodzi ze nie jest skazany, ale wiadomo, ze to on zabil wiec nie ma
co

> utajniac.

A jak sie okaze, ze to nie on zabil bo byl zdalnie sterowany ?

aktywista PO niejaki Rycho Caba. A woją drogą co Rycho to oprycho.

Rycho Czarnecki ?

Nullification

Data: 2011-01-22 15:35:44
Autor: u2
[...]

Nawet jak będzie skazany to sąd może nie dać zgody na upublicznienie
jego danych osobowych. Poducz się bidzik.

Data: 2011-01-22 15:35:53
Autor: brat_olin
To jak sie w koncu nazywa ten "Ryszard C"?
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote
[...]

Znaczy ci ktorzy znalezli, ze on z PO i ze esbek, to zlamali prawo?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2011-01-22 15:38:07
Autor: u2
W dniu 2011-01-22 15:35, brat_olin pisze:
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> wrote
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisaÂł
Wiadomo, ze morderca byl czlonkiem PO, i ze byly esbek, ale nazwisko wciaz utajnione?

MĂłgÂłbyÂś wykazaĂŚ siĂŞ choĂŚby elementarnÂą znajomoÂściÂą prawa. Ten pan nie jest jeszcze skazany.

Znaczy ci ktorzy znalezli, ze on z PO i ze esbek, to zlamali prawo?

Nie, bo nie podali publicznie jego danych osobowych.

Data: 2011-01-22 15:44:20
Autor: brat_olin
[...]

Jestem heteroseksualny, p. Bogdanie.