To jakies chazarskie babsko

Data: 2010-05-04 18:45:49
Autor: awe
To jakies chazarskie babsko
i do tego niewyzyte. Tego potencjalu nie da sie zaspokoic. Trzeba by zaangazowac dyszel/ no ale nikt nie broni jej sie krecic i lansowac moze znajdzie swojego byczka
http://renata-rudecka-kalinowska.blog.onet.pl/Strona-Glowna-manipulacje-reda,2,ID259402949,n
awe

Data: 2010-05-05 06:38:54
Autor: jan jaszczomp
To jakies chazarskie babsko
To zatrwazajace ,co dzieje sie z kobieta,kiedy nie ma kto ja dobrze pociurlac...
pzdr
mgr

Data: 2010-05-05 10:05:15
Autor: cirrus
Użytkownik "jan jaszczomp" <zarzondzanie@markieting.pl> napisał w wiadomości news:4be0f665$0$2586$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A co z męzczyzną, który nie ma czego pociurlać?

--
stevep

To jakies chazarskie babsko