To jakies zarty czy ja czegos nie rozumiem?

Data: 2009-03-06 09:02:31
Autor: Gonzo
To jakies zarty czy ja czegos nie rozumiem?
http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html

Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

Data: 2009-03-06 11:21:46
Autor: Radius
Gonzo pisze:
http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html

Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

   kryzys to kurwa kryzys.

Data: 2009-03-06 11:30:50
Autor: Radius
Gonzo pisze:
http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html

Bedzie mozna placic polowe minimalnej, wyplacajac raz na rok?

   Czy w czasie kryzysu, moge za chleb zaplacic polowe stawki ?
   - w koncu kryzys.

Data: 2009-03-07 02:16:27
Autor: kogutek
Gonzo pisze:
> http://biznes.onet.pl/5,1546158,prasa.html

   Czy w czasie kryzysu, moge za chleb zaplacic polowe stawki ?
   - w koncu kryzys.
Nie możesz. Na tym polega kryzys. Kup sobie na allegro bimbrownie, dokąd jeszcze
są w przyzwoitych cenach. Będziesz miał gdzieś kryzys. --

To jakies zarty czy ja czegos nie rozumiem?