To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .

Data: 2009-10-08 11:20:21
Autor: Karol
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .

Sprawa prosta jak drut, a oni teraz robia szopki.

Premier otrzymal informacje od CBA o potencjalnej mozliwosci korupcji.
Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
rzadu przystalo. Ale nie, umyslowo ograniczony idiota sprawe zlekcewazyl jak
zwykly nieodpowiedzialny matol i palant.

Teraz bedzie zawracal d***pe spoleczenstwu i robil mu z innymi kretynami wode z mozgu. http://tinyurl.com/ybxpytd

Data: 2009-10-08 15:42:11
Autor: heÂŽsk
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
On Thu, 8 Oct 2009 11:20:21 +0000 (UTC), " Karol"
<jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

[...]

 jak? powiedzial: mirek, zbyniu, nie bawcie sie zapalkami bo jarek
 polal was benzyna z gruzji ?

Ale nie, umyslowo ograniczony idiota

 nie przenos na innych swoich problemow z percepcja

sprawe zlekcewazyl

 skad wiesz? jezeli dokumenty mialy kaluzule "tajne" mial
 oboiwiazek trzymania buzi na zamek blyskawiczny.

jak zwykly nieodpowiedzialny matol i palant.

 zanim chlopcze nastepnym razem rozdziawisz buzie poczytaj
 sobie o zasadach rzadzacych informacjami niejawnymi.

Teraz bedzie zawracal d***pe spoleczenstwu i robil mu z innymi kretynami wode z mozgu.

 wode z mozgu to robi wam jaroslaw.

http://tinyurl.com/ybxpytd

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2009-10-08 14:20:34
Autor: Karol
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 wode z mozgu to robi wam jaroslaw.

jakim wam? Ty nic nadal hesku nie rozumiesz, albo udajesz durnia.
Gdybys uwaznie czytal moje teksty, to bys juz dawno zauwazyl, ze ja Jaroslawa
nie popieram. Dam Ci dobra rade, ty moze juz nie wypowiadaj sie na tematy ktorych nie
rozumiesz, bo twoje opinie nie sa funta klakow warte.
Jak widac nie stac cie nawet na rozeznanie pogladow osob piszacych na tej
grupie. Ot wpadasz na grupe i widzisz, ze ktos krytycznie wypowiada sie o PO i bez namyslu, jak pies Pawlowa reagujesz...jak zwykle glupio.

Jesli nie wiesz jakie poglady reprezentuje ktos, kto pisze na takiej malej
grupie jak psp, to jak mozesz wiedzic i oceniac to, co sie dzieje obecnie w polskiej polityce?

Data: 2009-10-08 22:51:10
Autor: Hans Kloss
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
he?sk <&#65533;bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
[stek koszmarnych bredni]
 wode z mozgu
Stanowczo lepiej wychodzi ci recenzowanie poezji ;).
J-23

Data: 2009-10-08 23:07:50
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
rzadu przystalo.

Czyli jak?

--
Vic

Data: 2009-10-08 22:24:06
Autor: Karol
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
  Karol пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:
> Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
> rzadu przystalo.

Czyli jak?

sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby sie do
dymisji z calym rzadem. A tak, wystawil swoich wspolpracownikow lufa do
wiatru, szczegolnie Schetyne, ktory podobno najmniej zawinil, ale byl dla
Tuska potencjalnym konkurentem w PO.
W kazdym razie, tak postapuja politycy demokratycznych, cywilizowanych krajach. Tylko w krajach niedemokratycznych, oskarza sie i szuka hakow, na ludzi
ktorzy, wykrywaja nieprawidlowosci w dzialalnosci czlonkow rzadu. Ot co. --

Data: 2009-10-09 01:06:07
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby sie do
dymisji z calym rzadem.

A co twoim zdaniem jest potwierdzeniem informacji?

--
Vic

Data: 2009-10-09 05:38:44
Autor: cirrus
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
Użytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:halrsq$idr$2nemesis.news.neostrada.pl...
 Karol ?????:
sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby
sie do dymisji z calym rzadem.
A co twoim zdaniem jest potwierdzeniem informacji?

Artykuł w Rzeczypospolitej.

--
stevep

Data: 2009-10-08 23:48:08
Autor: VicAbarca
VicAbarca пишет:
Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
rzadu przystalo.

Czyli jak?

Tak jak Jarkacz zalatwil sprawe z przekupywaniem poslow Samoobrony (weksle) nagranym przez Berger?

--
Vic

Data: 2009-10-08 22:39:34
Autor: Karol
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisał(a):
VicAbarca пиŃ&#65533;ĐľŃ&#65533;:

Tak jak Jarkacz zalatwil sprawe z przekupywaniem poslow Samoobrony (weksle) nagranym przez Berger?

ja juz pialem, ze za duetem Kaczynskich teraz juz tez nie przepadam. --

Data: 2009-10-08 23:31:37
Autor: Hans Kloss
 Karol <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Sprawa prosta jak drut, a oni teraz robia szopki.

Jest w naszym kraju jeszcze koszmarniejszy absurd, a mianowicie hołota która
tych obecnie rządzących  bezkrytycznie popiera. Mozesz pan sobie choćby na
przykładzie  tego wątku obejrzeć ich sposób działania. Nie potrafiąc obronić
merytorycznie bzdur wyczynianych przez swoich idoli uciekają się do
prymitywnej łobuzerki słownej i werbalnego pałkarstwa. Palant jeden z drugim
potrafi z rozpędu wiersz Mickiewicza ocenić jako "częstochowskie rymy"
(autentyk z dnia dzisiejszego) aby tylko pognębić (w swoim mniemaniu)
zwolennika przeciwnej opcji politycznej. Btw. o kwalifikacjach Tuska i spółki
najdobitniej świadczy fakt, ze biorą przykład ze swoich fanów z chuliganerii
słownej uczynili sobie najważniejszy oręż walki politycznej.
J-23

--

To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .