To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .

Data: 2009-10-08 23:07:50
Autor: VicAbarca
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
  Karol пишет:
Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
rzadu przystalo.

Czyli jak?

--
Vic

Data: 2009-10-08 22:24:06
Autor: Karol
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisa³(a):
  Karol пиÑ&#65533;еÑ&#65533;:
> Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
> rzadu przystalo.

Czyli jak?

sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby sie do
dymisji z calym rzadem. A tak, wystawil swoich wspolpracownikow lufa do
wiatru, szczegolnie Schetyne, ktory podobno najmniej zawinil, ale byl dla
Tuska potencjalnym konkurentem w PO.
W kazdym razie, tak postapuja politycy demokratycznych, cywilizowanych krajach. Tylko w krajach niedemokratycznych, oskarza sie i szuka hakow, na ludzi
ktorzy, wykrywaja nieprawidlowosci w dzialalnosci czlonkow rzadu. Ot co. --

Data: 2009-10-09 01:06:07
Autor: VicAbarca
  Karol пишет:
sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby sie do
dymisji z calym rzadem.

A co twoim zdaniem jest potwierdzeniem informacji?

--
Vic

Data: 2009-10-09 05:38:44
Autor: cirrus
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
U¿ytkownik "VicAbarca" <bjorgul@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:halrsq$idr$2nemesis.news.neostrada.pl...
 Karol ?????:
sprawdzil by, a potem jesli informacje by sie potwierdzily, podalby
sie do dymisji z calym rzadem.
A co twoim zdaniem jest potwierdzeniem informacji?

Artyku³ w Rzeczypospolitej.

--
stevep

Data: 2009-10-08 23:48:08
Autor: VicAbarca
VicAbarca пишет:
Gdyby byl normalnym czlowiekiem, to sprawe by zalatwil tak jak na premiera
rzadu przystalo.

Czyli jak?

Tak jak Jarkacz zalatwil sprawe z przekupywaniem poslow Samoobrony (weksle) nagranym przez Berger?

--
Vic

Data: 2009-10-08 22:39:34
Autor: Karol
To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .
VicAbarca <bjorgul@o2.pl> napisa³(a):
VicAbarca пиÑ&#65533;еÑ&#65533;:

Tak jak Jarkacz zalatwil sprawe z przekupywaniem poslow Samoobrony (weksle) nagranym przez Berger?

ja juz pialem, ze za duetem Kaczynskich teraz juz tez nie przepadam. --

To jakis koszmarny absurd ta cala holota ktora rzadzi .