To jakis nowy trend?

Data: 2011-05-09 08:54:02
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 05:10:39
Autor: Tytus
To jakis nowy trend?
Siemka

*** AZ
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich.
Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest

Ja pierdole i kto to pisze???
Nie dosc ze zamontowal sie koles jakies niewiadomo co czego sie nie
daje wyregulowac, nie dosc ze w lewo swieci to jeszcze siem
przypierdala...:)

Data: 2011-05-09 09:14:58
Autor: kakmar
To jakis nowy trend?
Dnia 09.05.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoÅ› tak.

--
kakmaratgmaildotcom
nodawnotuniebyłodobregoflejma

Data: 2011-05-09 09:20:21
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoÅ› tak.

No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
pojedyncze przypadki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 02:43:41
Autor: Bartek Kacprzak
To jakis nowy trend?
On 9 Maj, 11:20, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
pojedyncze przypadki.
I teraz widac jaka moc opiniotworcza maja precle.
Nie jakis tam sikacz tylko stare dobre precle!

To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-09 09:50:46
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

Niech stoja, wiecej luzu w kanionach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 11:54:22
Autor: Roman Niewiarowski
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 11:43, Bartek Kacprzak pisze:

W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

No ale przeszkadza Ci to w czyms czy jak ?
Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ? Bo tak wypada i na preclach albo innym sikaczy wstyd ?

pozdr
newrom

Data: 2011-05-09 03:55:44
Autor: Bartek Kacprzak
To jakis nowy trend?
On 9 Maj, 11:54, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Zaraz tam przeszkadza.
Mnie tam za jedno czy stoja czy jada, chcialem sie tylko podzielic,
nie?
Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
jak trzeba nim stac w korku?
 A na wszystkie zle uroki to ja mam relikwie przy kluczyku ;)

pozdrawiam
Bartek

Data: 2011-05-12 21:28:02
Autor: KLOSZ
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:55, Bartek Kacprzak pisze:

Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
jak trzeba nim stac w korku?

Ojtam ojtam zaraz trzeba... ot taka fanaberia i lans.... "mam motocykl, ale sobie postoje, niech sobie mnie puszkarze poogladaja, jaki jestem fajny i jak mi sie nie spieszy, a co!'

Zdrowko

KLOSZ

Data: 2011-05-12 19:32:02
Autor: masti
To jakis nowy trend?
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:28:02 +0200 osobnik zwany KLOSZ
wystukał:

znaczy czopera? :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 22:23:12
Autor: KLOSZ
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-12 21:32, masti pisze:
[...]

Bartek pisal "...i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.", wiec moze tez chodzic o polyskujacy plastic-fantastic i papuzich kolorow skorzane kombi.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2011-05-09 10:07:18
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ?
Ponoc poszla fama ze samochodziarze rozpylaja w kanionach hel.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 12:44:29
Autor: NESSO
To jakis nowy trend?

[...]

o co chodzi z tym Helem ??
czyzby to jeszcze poglosie spekulacji na temat Zamachu Smolenskiego ? Ktos mnie usiwadomi ?

Jeszcze slowo w kwesti jazdy pomiedzy samochodami , generalnie w Europie wszyscy ustepuja i robia "Kanion"
, nie tak jak w USA gdzie motocyklisci staja potulnie w korkach bo zle przyjete jest takie " Cwaniactwo" i mozna nawet od stanowej policji mandat za to dostac .
Wiec , wracajac w Europie wszedzie spotkalem sie zyczliwoscia kierowcow z puszek , zozjezdzaja sie na boki , ustepuja ale bylem ostatnio swiadkiem zdazenia na wlocie do Wroclawia od strony bielan gdzie goscie na scigaczach podzilili sie i czesc smigala srodkiem korka a 2 poszla bokiem po prawej ( tuz przy poboczu ) skonczylo sie to tym ze kierowca robiac miejsce po srodku zajechal droge i kolesie wyladowali w jego drzwiach szkody minimalne bo i predkosc zadna ale trzeba myslec bo po takiej przygodzie jestem pewien ze kierowca juz nie bedzie taki uprzejmy , tym bardziej ze kolesie z scigaczy na niego nawrzeszczeli a przeciez to oni lamaili przepisy wyprzedzajac poboczem z prawej .

Data: 2011-05-09 12:58:21
Autor: KJ Si³a S³ów
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:44, NESSO pisze:

[...]

Jazda w grupie wy³±cza rozum.

W zzasadzie to przestalem sie martwic samochodami w korku a zaczalem motocyklami :-) szczegolnie ze o pewnych porach w Wawie na skrzyzowaniu potrafi sie uzbierac 4-5 sprzetow.

Wrednie jest o tyle ze jadac jednym kanionem czasem nie da sie zobaczyc innego moto przede mna w drugim kanionie a jednoczesnie mozna sie nadziac na uprzejmego kierowce ktory zrobi miejsce jemu a zablokuje droge mi.

A lepiej jest o tyle ze generalnie motocyklisci staraja sie nie scigac ze soba roznymi kanionami, no chyba ze jakis wyjatkowo pojebany skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.

Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

Patrz wszêdzie! motocykle s± wszêdzie!
.... i chuj wie skad sie biora.

KJ

Data: 2011-05-12 15:51:13
Autor: Kefir
To jakis nowy trend?
On May 9, 12:58 pm, KJ Si³a S³ów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.

Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

Ameryki nie odnalazles lecz alternatywy nie widze. Znaczy: popieram a
nawet pisalem o tym kilka lat temu w sensie Doliny Sluzewieckiej
widzac nowe zagrozenie. Myslcie jezdzac w kanionach

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy z XT660X na dyzurze

Data: 2011-05-13 01:07:02
Autor: Wojtek Sobociñski
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:58, KJ Si³a S³ów pisze:
[...]

Ja sie juz calkiem powaznie martwie motocyklami bo kilka razy sie zdarzylo, ze ktos lecial z naprzeciwka blisko srodka jezdni - tak jak ja - i musialem sie szybko chowac.

--
Wojtek Sobociñski
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-09 19:23:45
Autor: Ivam
To jakis nowy trend?
Użytkownik "kakmar"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:iq8bai$u64$1@news.onet.pl...
Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoÅ› tak.

No, bylo cos takiego;)

A tak na serio to tez czesto spotykam kolesi co na dlugich jezdza - mi to srednio przeszkadza w sloneczny dzien (szybke w kasku mam przyciemniana, a w puszce w sloneczny dzien to w okularach jezdze). Problem sie pojawia tak kolo godziny 19, kiedy to oni dalej jezdza na dlugich i oslepiaja.

Sam zreszta tez jezdze w ciagu dnia na dlugich, ale po wioskach i lasach (mieszkam na konkretnym odludziu). Kiedy mi sie 2 lampy swieca to puszki z naprzeciwka zjezdzaja (mam asfalt szeroki tylko na 1 puszke, wiec ten kto ma pobocze to zjezdza). Jak jade i mam 1 lampe wlaczona to musze zjezdzac miedzy drzewa. Taki wiejski zwyczaj, ze duzo motorowerow, skuterow i zdezelowanych WSK tutaj jezdzi i takim pojazdom w wiekszosci przypadkow puszkarze nie ustepuja.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-05-09 13:13:44
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 3:54 AM, AZ wrote:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

Rozumiem ze w PL jest inaczej, ale tu w USA jazda na dÅ‚ugich na motocyklu w dzieÅ„ jest wymagana prawem, i uważam, że to nie jest zÅ‚y pomysÅ‚, bo przynajmniej trochÄ™ pomaga kierowcom samochodów dojrzeć motocyklistÄ™.  Kultura jazdy tutaj jest zerowa.  Kierowcy w ogole nie zwracaja uwagi na innych (juz nie mowiac zwracaniu uwagi na motocyklistow), nie sygnalizujÄ… swoich zamiarow, blokujÄ… lewy pas.  Jak takiemu bucowi mignie cos w lusterku, to tylko na dobrze to wszystkim wyjdzie.

Jeżdzę i motocyklem i samochodem, i nigdy w biały dzień motocyklista na długich mnie nie oślepił ani nie "wkurwił".

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-09 21:12:49
Autor: Grzybol
To jakis nowy trend?
U¿ytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisa³ w wiadomo¶ci
On 5/9/2011 3:54 AM, AZ wrote:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.
Rozumiem ze w PL jest inaczej, ale tu w USA jazda na d³ugich na motocyklu w dzieñ jest wymagana prawem, i uwa¿am, ¿e to nie jest z³y pomys³, bo przynajmniej trochê pomaga kierowcom samochodów dojrzeæ motocyklistê. Kultura jazdy tutaj jest zerowa.  Kierowcy w ogole nie zwracaja uwagi na innych (juz nie mowiac zwracaniu uwagi na motocyklistow), nie sygnalizuj± swoich zamiarow, blokuj± lewy pas.  Jak takiemu bucowi mignie cos w lusterku, to tylko na dobrze to wszystkim wyjdzie.
Je¿dzê i motocyklem i samochodem, i nigdy w bia³y dzieñ motocyklista na d³ugich mnie nie o¶lepi³ ani nie "wkurwi³".
Pozdr.
Pete

Pierdolisz ch³opcze.

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 14:22:15
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 2:12 PM, Grzybol wrote:
Pierdolisz chłopcze.

A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z błędu?

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-09 21:30:17
Autor: Grzybol
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 2:12 PM, Grzybol wrote:
Pierdolisz ch³opcze.
A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z b³êdu?
Pozdr.
Pete

Przecie¿ Ci napisa³em. Wszystko co napisa³e¶ to pierdolenie. Nie ma takich przepisów w USA. Nie ra¿± Ciê d³ugie, znaczy, ¿e jeste¶ ¶lepy. Je¼dzisz na d³ugich, znaczy, ¿e jeste¶ chujem. Tyle.

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 15:13:17
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 2:30 PM, Grzybol wrote:
 Nie ma takich
przepisów w USA.

Moze nie jest to wymóg, niemniej oficjalne publikacje tak zalecają:

"Use of the high beam during the day increases the likelihood that
oncoming drivers will see you. Use the low beam at night and in
cloudy weather."

http://www.cyberdriveillinois.com/publications/pdf_publications/dsd_x140.pdf

Data: 2011-05-09 22:20:43
Autor: Grzybol
To jakis nowy trend?
[...]

Nie przesadzaj. Instrukcje obs³ugi wielu moturów w USA tak zalecaj±. Podobnie wielu zaleca tak± jazdê na tej grupie. Dla wiêkszo¶ci normalnych ludzi, którzy jad± naprzeciwko takiego je¼d¼ca, s± oni nbiestety zwyk³ymi chamami, którzy o¶lepiaj± wszystkich jad±cych z przeciwka. Ma³o tego, o¶lepiaj± równie¿ od ty³u, d³ugie ¶wiat³a zarówno w nocy jak i wdzieñ mocna ra¿± w lusterkach. Wywo³uj± agresjê w¶ród kierowców wszelkich pojazdów, prowadz± do odgrywania siê na drodze poprzez miganie i celowe w³±czanie d³ugich, gonitwy, ¿eby o¶lepiæ, oddaæ mu b³yskiem po oczach. Czasem niestety powoduj± wypadki.

--
Grzybol

Data: 2011-05-09 15:41:12
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 3:20 PM, Grzybol wrote:
Nie przesadzaj. Instrukcje obsługi wielu moturów w USA tak zalecają.

To byl podrecznik z DMV, na podstawie ktorego przygotowywane sÄ… testy na prawo jazdy.

Mało tego,
oślepiają również od tyłu, długie światła zarówno w nocy jak i wdzień mocna
rażą w lusterkach.

Wywołują agresję wśród kierowców wszelkich pojazdów,
prowadzą do odgrywania się na drodze poprzez miganie i celowe włączanie
długich, gonitwy, żeby oślepić, oddać mu błyskiem po oczach.

Nie zaobserwowaÅ‚em tego tutaj.  Byc moze w PL jest inaczej.

Czasem niestety
powodujÄ… wypadki.

Pewnie. A czasem wypadki powodujÄ… Ci, którzy nie zauważyli motocyklisty.   Byc moze gdyby byÅ‚ lepiej oswietlony, to by go zauważyli.  Można gdybac na obie strony.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-09 21:21:21
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete <noname@nodomain.com> wrote:

Pewnie. A czasem wypadki powodujÄ… Ci, którzy nie zauważyli motocyklisty.   Byc moze gdyby byÅ‚ lepiej oswietlony, to by go zauważyli.  Można gdybac na obie strony.

Czyste pieprzenie. Usprawiedliwianie braku wyobrazni i myslenia przy
jezdzie. "Wlacze dlugie i bede zapierdalal, napewno wszyscy mnie
zauwaza" a to gowno prawda jest, no ale jest sie dzezi bo to modne i
wszyscy tak robia. Jezdzilem przez jeden dzien na dlugich bo padl zarnik
od krotkich, w sloneczny dzien ludzie mi mrugali a to znaczy ze razilem.
Jezdze na krotkich i jakos nie mam problemow ze ktos mnie nie zauwazyl.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 17:17:35
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 4:21 PM, AZ wrote:
Czyste pieprzenie. Usprawiedliwianie braku wyobrazni i myslenia przy
jezdzie. "Wlacze dlugie i bede zapierdalal, napewno wszyscy mnie
zauwaza"

Czy napisałem gdzies, ze po włączeniu długich można już wyłączyć mózg i zapierdalać jak głupi?

[...]

Tutaj u mnie to niestety jest nagminne tłumaczenie kierowców aut jak rozjadą motocykliste... "But... I didn't see him!"

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-10 07:14:28
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete <noname@nodomain.com> wrote:
On 5/9/2011 4:21 PM, AZ wrote:
[...]

No to jaki jest sens wlaczac dlugie jak nie ma sie zamiaru zapierdalac?
Przy normalnej jezdzie jezeli choc troche wykazesz wlasnej inicjatywy
kazdy cie zobaczy. Rzeczywiscie dlugie sa potrzebne u goscia na czopku
jadacego 80 km/h po pustej ulicy...

Tutaj u mnie to niestety jest nagminne tłumaczenie kierowców aut jak rozjadą motocykliste... "But... I didn't see him!"

No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
"pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 08:35:07
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/10/2011 2:14 AM, AZ wrote:
No to jaki jest sens wlaczac dlugie jak nie ma sie zamiaru zapierdalac?
Przy normalnej jezdzie jezeli choc troche wykazesz wlasnej inicjatywy
kazdy cie zobaczy.

SkÄ…d ta pewnosc?  Sens jest taki, ze nawet jak jedziesz tylko troche szybciej od tych na skrajnym prawym pasie (droga wielopasmowa), to jest szansa, ze zanim zrownasz sie z ich wysokoscia, to juz wczesniej twoje swiatlo mignelo im w lusterku wstecznym i w ostatniej chwili nie wezma sie za zmiane pasa i nie zepchnÄ… CiÄ™ z drogi, bo jak pisalem, maÅ‚o kto tutaj sygnalizuje swoje zamiary.  Kierunkowskazy to ozdoba.

> No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
> "pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
> pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

Tu zgoda.  PisaÅ‚em o używaniu dÅ‚ugich w dzien, nie w nocy.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-10 09:32:01
Autor: Tytus
To jakis nowy trend?
Siemka

*** "AZ"
 No... we mnie jak gosc wjechal przy zmianie pasa tez powiedzial policji
"pojawil sie znikad", i nie pomogly moje xenony w nocy przy deszczowej
pogodzie, dlugie raczej tez by nie pomogly.

Kto w kogo wjechal to sie dopiero okaze...i tu kolega moze sie zdziwic, podobnie jak wtedy kiedy napadla go estakada mostu torunskiego czy tez wysepka na trasie lubelskiej

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-05-09 22:46:17
Autor: Grzybol
To jakis nowy trend?
U¿ytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisa³ w wiadomo¶ci
Pewnie. A czasem wypadki powoduj± Ci, którzy nie zauwa¿yli motocyklisty. Byc moze gdyby by³ lepiej oswietlony, to by go zauwa¿yli.  Mo¿na gdybac na obie strony.
Pozdr.
Pete

Nie chcê uogólniaæ, ale niezauwa¿anie motocyklisty ma niewiele wspólnego z rodzajem ¶iate³ u¿ywanech przez niego. Najczê¶ciej to:
1. Zapierdalanie przez motocyklistê przez miasto 150-250 km/h.
2. Zapierdalanie przez motocyklistê podczas omijania samochodów w korkach - sam milion razy widzia³em jak zapierdalaj± 70-100km/h w korkach, bez wyobra¼ni. Ka¿dy ruch puszki w takich warunkach to jebniêcie motura. Szanse na zauwa¿enie go ¿adne.
3. Nagminne niezauwa¿anie motocyklistów przez kapelu¶ników w skodach, paniusie wszelkiej ma¶ci oraz puszki z rejestracjami z Zamo¶cia.

¦wiat³a nie maj± tu znaczenia.

--
Grzybol

Data: 2011-05-10 10:32:47
Autor: Glub
To jakis nowy trend?
"Grzybol" <grzybchuj@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Pete" <noname@nodomain.com> napisał w wiadomości
> [...]

Nie chcę uogólniać, ale niezauważanie motocyklisty ma niewiele wspólnego z rodzajem śiateł używanech przez niego. Najczęściej to:
1. Zapierdalanie przez motocyklistÄ™ przez miasto 150-250 km/h.
2. Zapierdalanie przez motocyklistę podczas omijania samochodów w korkach - sam milion razy widziałem jak zapierdalają 70-100km/h w korkach, bez wyobraźni. Każdy ruch puszki w takich warunkach to jebnięcie motura. Szanse na zauważenie go żadne.
3. Nagminne niezauważanie motocyklistów przez kapeluśników w skodach, paniusie wszelkiej maści oraz puszki z rejestracjami z Zamościa.

Światła nie mają tu znaczenia.

Grzyb ma racje.

Ad punkt 2 - jadę tunelem wzdłuż rzeki lewym miedzypasem. Za mną wpada 5 na
szlifierach.  Przepuszczam i jadÄ™ dalej,
Przede mną jedni jadą lewym miedzyasem a drudzy prawym. Puszka która
przepuszczala któregoś z prawego kanionu o mało co nie zniosła
mototraktorzysty z lewego kanionu...

--
Glub SW-T400

Data: 2011-05-09 22:59:13
Autor: James
To jakis nowy trend?
"Pete" wrote...
[...]

Glupia ksiazeczka, ktora ma glupie zalecenie nie poparte zadnym przepisem w zadnym stanie. Nie jest to ksiazka przepisow, zakazow i nakazow, tylko publikacja pomagajaca przygotowac sie do egzaminu. A ze napisal ja jakis burak to inny temat.

--
James

Data: 2011-05-09 22:24:08
Autor: duddits
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 21:22, Pete pisze:
A jakies konkretne argumenty, ktore wyprowadzilyby mnie z błędu?

Chcesz powiedzieć, że jest taki przepis na poziomie federalnym?
Nie wierzę. Pokaż :)

Bo że "per stan" są różne "dziwne" przepisy - w to jestem w stanie
uwierzyć bez problemu.

--
duddits
FZ8N.pl

Data: 2011-05-09 15:34:44
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 5/9/2011 3:24 PM, duddits wrote:
[...]

Zgadza sie.  To jest na poziomie stanu.  Nie ma federalnego prawa o ruchu drogowym.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-10 09:36:59
Autor: duddits
To jakis nowy trend?
On 09.05.2011 22:34, Pete wrote:
Zgadza sie. To jest na poziomie stanu. Nie ma federalnego prawa o ruchu
drogowym.

No. To może następnym razem się zastanów pisząc, że "tu w USA jazda na długich na motocyklu w dzień jest wymagana prawem"? Bo to bzdura.
Równie dobrze możesz napisać, że w USA prawo nie wymaga zakładania kasku w czasie jazdy o2o.

Pozdrawiam.

--
duddits

Data: 2011-05-09 21:15:20
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete <noname@nodomain.com> wrote:

[...]

Spojrzalem w Dowod Osobisty i pisze tam Polska a nie USA.

Jeżdzę i motocyklem i samochodem, i nigdy w biały dzień motocyklista na długich mnie nie oślepił ani nie "wkurwił".

A mnie wkurwia bo gdy sie robi szarowka to jada dalej na dlugich i jebia
po oczach tak ze nie widze co jest za nim bo przestaje to obserwowac
zeby mnie nie razilo. Bardzo pomocne gdy np. po jego przejechaniu ktos zechce przebiegnac przez jezdnie a ja go dostrzege przed moimi kolami.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 17:22:43
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete<noname@nodomain.com>  wrote:

Rozumiem ze w PL jest inaczej, ale tu w USA jazda na długich na
motocyklu w dzień jest wymagana prawem, i uważam, że to nie jest zły
pomysł, bo przynajmniej trochę pomaga kierowcom samochodów dojrzeć
[...]

I dlatego zaczÄ…Å‚em posta od "Rozumiem, że w PL jest inaczej..." Przypierdalasz siÄ™ do wszystkiego co możliwe.  Co za grupa nerwusów...

Piszę, bo być może w PL też przyjdzie mi kiedyś motocyklem jezdzic. Dobrze wiedziec jakie obyczaje/prawa gdzie panują żeby się do nich w miarę możliwości dostosować.

A jak Ty wsiadziesz na moto jak przyjedziesz do USA kiedys, to przynajmniej bedziesz wiedzial, dlaczego wszyscy motocyklisci jezdza na długich w dzien.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-10 07:16:31
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete <noname@nodomain.com> wrote:

I dlatego zaczÄ…Å‚em posta od "Rozumiem, że w PL jest inaczej..." Przypierdalasz siÄ™ do wszystkiego co możliwe.  Co za grupa nerwusów...

Oczywiscie sie przypierdalam. Napisalem o jakims problemie a Ty
odpowiedziales "a u nas w jakiejs ksiazeczce pisze zeby jezdzic na
dlugich". Kiedy ludzie zrozumieja ze nie wszystko co przywleczone z
hameryki jest tak zajebiste ze nie ma o tym co dyskutowac?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-10 08:37:26
Autor: Pete
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Pete<noname@nodomain.com>  wrote:

I dlatego zacząłem posta od "Rozumiem, że w PL jest inaczej..."
[...]

NapisaÅ‚em jakie jest moje zdanie.  Nie musisz siÄ™ z nim zgadzac. Dyskutować każdemu wolno.

Pozdr.
Pete

Data: 2011-05-09 22:39:50
Autor: Piotr May
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 10:54, AZ pisze:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

nowy trend ? ostatnie 20 lat przespales ?

--
piomay
www.piomay.riders.pl

Data: 2011-05-10 10:26:41
Autor: Asmodeusz
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 10:54, AZ pisze:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

Mi sie mijania notorycznie palą. Nie mogę znaleźć usterki więc jeżdzę często na długich.
No to jeden przypadek masz już wyjaśniony, a reszta to nie wiem, może i moda.

Data: 2011-05-12 16:48:57
Autor: Przembo
To jakis nowy trend?
*Asmodeusz* w wiadomości news:iqasru$iqb$1news.onet.pl napisał(a):
[...]

Jak widzę za sobą motocyklistę na długich w korku to w żaden sposób mu nie ułatwiam przejazdu, miałem jakiś czas temu awarię przekładni kierowniczej i staram się jej używać jak najmniej.

No to jeden przypadek masz już wyjaśniony, a reszta to nie wiem, może i moda.

No włąśnie grunt to coś rozsądnie uzasadnić :-)

Pozdr

Data: 2011-05-10 13:40:48
Autor: Grzegorz Rogala
To jakis nowy trend?
W dniu 09-05-2011 10:54, AZ pisze:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos
mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

Ominelo Cie pare rzeczy, wystarczy miec swiatla mijania oparte na reflektorze projektorowym "soczewce" i tych swiatel poprawnie nawet ustawionych w sloneczny dzien nie widac.
Wiec latam na dlugich bo w dzien oslepienie kogos jest yyyy malo wykonalne.

--
pozdr
Rogal

Data: 2011-05-12 18:19:16
Autor: greg
To jakis nowy trend?

"Grzegorz Rogala" <alagor@vp.pl> wrote in message news:iqb87f$326$1news.onet.pl...
[...]

Ja bym dodal, ze wlasnie jak te swiatla sa poprawnie ustawione to wtedy ich nie widac, jak by byly niepoprawnie tzn za wysoko to byloby lepiej widac, no ale wtedy w nocy by oslepialy.

Ja tez jezdze na dlugich. I nie trafiaja do mnie teksty w stylu ze nie widac tych co zapierdalaja po miescie 200 km/h. Nie widac motocykli i koniec. Zarówno w dzien jak i nocy.
Kiedys jak samochody w dzien nie jezdzily na swiatlach to motocykl jadacy na swiatlach mijania sie wyróznial. Teraz wszyscy jezdza na swiatlach i motocykla nie widac, nie wyróznia sie. Przykro mi jesli oslepiam wielu rozsadnych i uwaznych kierowców ale jesli zaswiecilem w lusterko jednemu zagapionemu co przez komórke nawija i nawet kierunkowskazu nie wlaczy przed zmiana pasa bo ma zajeta reke to byc moze uratowalo mi to zycie. Wiele lat jezdzilem na mijania i wiele razy widzialem, ze kierowcy wyjezdzajacy z podporzadkowanej zauwazali mnie w ostatniej chwili, odkad jezdze na dlugich widze, ze mnie widza, rozsuwaja sie w kanionie, ustepuja, prawie sie nie zdarza, zeby mi ktos nagle wyjechal.

Nie zycze zadnemu z pryncypialnych, zeby ich spotkala krzywda na drodze. Na Pulawskiej, która jezdze dwa razy na dobe widzialem juz trzy trupy, w kazdym przypadku tak samo: motocykl prosto a puszka skrecajaca w lewo z przeciwleglego pasa nie ustapila pierwszenstwa. Dwaj z nich mieli reflektory soczewkowe, specjalnie sie przygladalem. Jakby jechali na dlugich to byc moze by zyli. Oczywiscie staranni czytelnicy zauwaza nielogicznosc: byc moze wlasnie jechali na dlugich i im to nie pomoglo; byc moze, ale nie chce sprawdzac na sobie czy mnie zobacza czy nie, wole im to ulatwic, zaswiecic w oczy, zeby zobaczyli na pewno.

szerokiej drogi,

greg

To jakis nowy trend?