To jakis nowy trend?

Data: 2011-05-09 09:14:58
Autor: kakmar
To jakis nowy trend?
Dnia 09.05.2011 AZ <artur.zabronski@gmail.com> napisał/a:
Zauwazylem ostatnio, ze 5 na 10 mijanych motocykli jedzie na dlugich. Cos mnie ominelo, o czyms nie wiem? Nie powiem, wkurwiajace to jest.

Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoĹ› tak.

--
kakmaratgmaildotcom
nodawnotuniebyłodobregoflejma

Data: 2011-05-09 09:20:21
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, kakmar <kakmar+sp@gmail.com> wrote:

Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoĹ› tak.

No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
pojedyncze przypadki.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 02:43:41
Autor: Bartek Kacprzak
To jakis nowy trend?
On 9 Maj, 11:20, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

No w tym sezonie jest mnostwo takich polglowkow, w poprzednim to byly
pojedyncze przypadki.
I teraz widac jaka moc opiniotworcza maja precle.
Nie jakis tam sikacz tylko stare dobre precle!

To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

pozdrawiam
Bartek Kacprzak

Data: 2011-05-09 09:50:46
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Bartek Kacprzak <bartek.kacprzak@gmail.com> wrote:

To teraz moze rozpropagujemy stanie w korkach jak inni?
W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

Niech stoja, wiecej luzu w kanionach.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 11:54:22
Autor: Roman Niewiarowski
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 11:43, Bartek Kacprzak pisze:

W Lodzi to juz sie robi nagminne, stoja posrod samochodow jak paniska
i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.

No ale przeszkadza Ci to w czyms czy jak ?
Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ? Bo tak wypada i na preclach albo innym sikaczy wstyd ?

pozdr
newrom

Data: 2011-05-09 03:55:44
Autor: Bartek Kacprzak
To jakis nowy trend?
On 9 Maj, 11:54, Roman Niewiarowski <new...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]
Zaraz tam przeszkadza.
Mnie tam za jedno czy stoja czy jada, chcialem sie tylko podzielic,
nie?
Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
jak trzeba nim stac w korku?
 A na wszystkie zle uroki to ja mam relikwie przy kluczyku ;)

pozdrawiam
Bartek

Data: 2011-05-12 21:28:02
Autor: KLOSZ
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:55, Bartek Kacprzak pisze:

Ale btw to dziwie sie takim bo z drugiej strony po co miec motocykl
jak trzeba nim stac w korku?

Ojtam ojtam zaraz trzeba... ot taka fanaberia i lans.... "mam motocykl, ale sobie postoje, niech sobie mnie puszkarze poogladaja, jaki jestem fajny i jak mi sie nie spieszy, a co!'

Zdrowko

KLOSZ

Data: 2011-05-12 19:32:02
Autor: masti
To jakis nowy trend?
Dnia pięknego Thu, 12 May 2011 21:28:02 +0200 osobnik zwany KLOSZ
wystukał:

znaczy czopera? :)

--
BMW R1100GS '95
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-05-12 22:23:12
Autor: KLOSZ
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-12 21:32, masti pisze:
[...]

Bartek pisal "...i nie tylko czopki, sporty i nakedy rowniez.", wiec moze tez chodzic o polyskujacy plastic-fantastic i papuzich kolorow skorzane kombi.

Zdrowko
KLOSZ

Data: 2011-05-09 10:07:18
Autor: AZ
To jakis nowy trend?
On 2011-05-09, Roman Niewiarowski <newrom@poczta.onet.pl> wrote:

Jak ktos nie czuje sie na silach, nie chce mu sie, jest zla faza ksiezyca, albo sie boi ze taki kanion to zasadzka zastawiona przez Tusku to czemu ma jechac pomiedzy samochodami ?
Ponoc poszla fama ze samochodziarze rozpylaja w kanionach hel.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-05-09 12:44:29
Autor: NESSO
To jakis nowy trend?

[...]

o co chodzi z tym Helem ??
czyzby to jeszcze poglosie spekulacji na temat Zamachu Smolenskiego ? Ktos mnie usiwadomi ?

Jeszcze slowo w kwesti jazdy pomiedzy samochodami , generalnie w Europie wszyscy ustepuja i robia "Kanion"
, nie tak jak w USA gdzie motocyklisci staja potulnie w korkach bo zle przyjete jest takie " Cwaniactwo" i mozna nawet od stanowej policji mandat za to dostac .
Wiec , wracajac w Europie wszedzie spotkalem sie zyczliwoscia kierowcow z puszek , zozjezdzaja sie na boki , ustepuja ale bylem ostatnio swiadkiem zdazenia na wlocie do Wroclawia od strony bielan gdzie goscie na scigaczach podzilili sie i czesc smigala srodkiem korka a 2 poszla bokiem po prawej ( tuz przy poboczu ) skonczylo sie to tym ze kierowca robiac miejsce po srodku zajechal droge i kolesie wyladowali w jego drzwiach szkody minimalne bo i predkosc zadna ale trzeba myslec bo po takiej przygodzie jestem pewien ze kierowca juz nie bedzie taki uprzejmy , tym bardziej ze kolesie z scigaczy na niego nawrzeszczeli a przeciez to oni lamaili przepisy wyprzedzajac poboczem z prawej .

Data: 2011-05-09 12:58:21
Autor: KJ Siła Słów
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:44, NESSO pisze:

[...]

Jazda w grupie wył±cza rozum.

W zzasadzie to przestalem sie martwic samochodami w korku a zaczalem motocyklami :-) szczegolnie ze o pewnych porach w Wawie na skrzyzowaniu potrafi sie uzbierac 4-5 sprzetow.

Wrednie jest o tyle ze jadac jednym kanionem czasem nie da sie zobaczyc innego moto przede mna w drugim kanionie a jednoczesnie mozna sie nadziac na uprzejmego kierowce ktory zrobi miejsce jemu a zablokuje droge mi.

A lepiej jest o tyle ze generalnie motocyklisci staraja sie nie scigac ze soba roznymi kanionami, no chyba ze jakis wyjatkowo pojebany skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.

Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

Patrz wszędzie! motocykle s± wszędzie!
.... i chuj wie skad sie biora.

KJ

Data: 2011-05-12 15:51:13
Autor: Kefir
To jakis nowy trend?
On May 9, 12:58 pm, KJ Siła Słów <K...@noway.com> wrote:
> [...]

skutersyn dostanie strzala w ambicje na widok motocykla.

Tyle beletrystyki a wniosek dla poczatkujacych jest taki:

Ameryki nie odnalazles lecz alternatywy nie widze. Znaczy: popieram a
nawet pisalem o tym kilka lat temu w sensie Doliny Sluzewieckiej
widzac nowe zagrozenie. Myslcie jezdzac w kanionach

--
Pozdrawiam, Artu / Kef & czykozy z XT660X na dyzurze

Data: 2011-05-13 01:07:02
Autor: Wojtek Sobociński
To jakis nowy trend?
W dniu 2011-05-09 12:58, KJ Siła Słów pisze:
[...]

Ja sie juz calkiem powaznie martwie motocyklami bo kilka razy sie zdarzylo, ze ktos lecial z naprzeciwka blisko srodka jezdni - tak jak ja - i musialem sie szybko chowac.

--
Wojtek Sobociński
Full szosa 2 sztywniaki

Data: 2011-05-09 19:23:45
Autor: Ivam
To jakis nowy trend?
UĹĽytkownik "kakmar"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:iq8bai$u64$1@news.onet.pl...
Tyraz dopiero zauważyłeś? Taka moda promowana też na grupie, co jakiś czas.
Że niby bezpieczniej, jak się kogoś oślepi. Było też hasło:
"niech nas zobaczÄ…" czy jakoĹ› tak.

No, bylo cos takiego;)

A tak na serio to tez czesto spotykam kolesi co na dlugich jezdza - mi to srednio przeszkadza w sloneczny dzien (szybke w kasku mam przyciemniana, a w puszce w sloneczny dzien to w okularach jezdze). Problem sie pojawia tak kolo godziny 19, kiedy to oni dalej jezdza na dlugich i oslepiaja.

Sam zreszta tez jezdze w ciagu dnia na dlugich, ale po wioskach i lasach (mieszkam na konkretnym odludziu). Kiedy mi sie 2 lampy swieca to puszki z naprzeciwka zjezdzaja (mam asfalt szeroki tylko na 1 puszke, wiec ten kto ma pobocze to zjezdza). Jak jade i mam 1 lampe wlaczona to musze zjezdzac miedzy drzewa. Taki wiejski zwyczaj, ze duzo motorowerow, skuterow i zdezelowanych WSK tutaj jezdzi i takim pojazdom w wiekszosci przypadkow puszkarze nie ustepuja.

--
pzdr:
Ivam

To jakis nowy trend?