To jednak był trotyl

Data: 2012-10-30 17:16:59
Autor: u2
To jednak był trotyl
.... nu psiarnia zaraz mi tutaj ujadajcie :-)))

http://niezalezna.pl/34347-jednak-byl-trotyl

Zleciłem badania fragmentu z Tu-154 jednemu z ośrodków naukowych w USA.
Badania odczynnikowe wykazały obecność trotylu – mówi nam Stanisław
Zagrodzki, bliski Ewy Bąkowskiej, ofiary katastrofy pod Smoleńskiem.

Ustalenia amerykańskich naukowców są niezwykle istotne w związku z
badaniem próbek pobranych przez polskich specjalistów w Smoleńsku.
Aktualnie są one badane. Wiadomo, że urządzenia, którymi się posługiwali
wykazały na miejscu katastrofy bardzo silne stężenie substancji
wschodzących w skład materiałów wybuchowych m.in. trotylu. Stanisław
Zagrodzki miał się w niedzielę spotkać z Remigiuszem Musiem, członkiem
załogi Jaka 40, który 10 kwietnia 2010 r. wylądował w Smoleńsku przed
Tu-154. Do spotkania nie doszło – Remigiusz Muś zmarł tragicznie kilka
godzin wcześniej. To on, podobnie jak dwaj pozostali członkowie załogi,
słyszeli jak Tu-154 M dodaje gazu, chcąc odlecieć ze smoleńskiego
lotniska, następnie słychać było dwa wybuchy, po czym silniki zamilkli.

Data: 2012-10-31 19:05:46
Autor: pluton_
To jednak był trotyl
Zleciłem badania fragmentu z Tu-154 jednemu z o¶rodków naukowych w USA.
Badania odczynnikowe wykazały obecno¶ć trotylu - mówi nam Stanisław
Zagrodzki, bliski Ewy B±kowskiej, ofiary katastrofy pod Smoleńskiem.

W pewnych warunkach hel moze sie przeksztalcac w trotyl. Jest to znany
mechannizm,
opisywany w wielu ksiazkach o pirotechnice.

wykazały na miejscu katastrofy bardzo silne stężenie substancji
wschodz±cych w skład materiałów wybuchowych m.in. trotylu.

Jezeli stezenie tlenu wynosilo ok. 21% a azotu ok. 78% to bylby to
dowod nie do obalenia.

... następnie słychać było dwa wybuchy ...

A ile bylo czuc wstrzasow ?

Nullification

To jednak był trotyl