To jednak fakt, że Polacy bardzo lubią Rosjan...

Data: 2009-10-26 11:36:13
Autor: Tzva Adonai
To jednak fakt, że Polacy bardzo lubią Rosjan...
Przeprowadziłem trzy równoległe sondy na kilkudziesięciu różnych
forach o różnej tematyce i różnym nastawieniu politycznym od
neonazistowskich, poprzez centro-liberalne, katolickie, narodowe, aż
po lewicowe i komunizujące... I Rosjanie zawsze byli na pierwszym
miejscu pod względem sympatii, za nimi najczęściej Czesi i Włosi...
Najbardziej znienawidzonym przez Polaków narodem są Niemcy, wszędzie
oddawano na nich najmniej głosów.. Co ciekawe Żydzi są jednak darzeni
sympatią przez Polaków, na 25 sondażowych narodów znajdowali się
najczęściej w przedziale od 7 do 11 miejsca....

Data: 2009-10-26 19:42:38
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:
[...]

To podaj jakieś linki na potwierdzenie twoich tez. Wygląda twoje
wodolejstwo raczej na twoje upodobania.

Data: 2009-10-26 11:44:53
Autor: Tzva Adonai
On 26 Paź, 19:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To podaj jakieś linki na potwierdzenie twoich tez. Wygląda twoje
wodolejstwo raczej na twoje upodobania.

Mam rozumieć, że nie lubisz Rosjan?.. ;}

Data: 2009-10-26 19:47:19
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:
On 26 Paź, 19:42, u2 <u...@o2.pl> wrote:

To podaj jakieś linki na potwierdzenie twoich tez. Wygląda twoje
wodolejstwo raczej na twoje upodobania.

Mam rozumieć, że nie lubisz Rosjan?.. ;}

Zero logiki, zero argumentów, typowe dla ciebie, cwa :)

Data: 2009-10-26 11:50:06
Autor: Tzva Adonai
On 26 Paź, 19:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Zero logiki, zero argumentów, typowe dla ciebie, cwa :)

Wierz mi, że akurat w tym temacie nie mam żadnego interesu kłamać....

Data: 2009-10-26 19:56:04
Autor: u2
Tzva Adonai pisze:
On 26 Paź, 19:47, u2 <u...@o2.pl> wrote:

Zero logiki, zero argumentów, typowe dla ciebie, cwa :)

Wierz mi, że akurat w tym temacie nie mam żadnego interesu kłamać...

Wątpliwe aby tobie ktokolwiek uwierzył po tym co tutaj wypisujesz, cwa  :)

Data: 2009-10-26 20:06:50
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hc4r6t$rv3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Tzva Adonai pisze:
[...]

Jemu chodziło tylko o nadanie informacji z Księżyca jakoby żydzi też
znaleźli się na liście sympatii.
A Rosjanie posłużyli mu za zasłonę dymną.
Ja też mogę napisać, że przeprowadziłem sondaż i na 10 miejscu
znaleźli się Eskimosi.

bolek

To jednak fakt, że Polacy bardzo lubią Rosjan...