To jest cos dla prawdziwych twardzieli!

Data: 2009-12-06 11:52:06
Autor: Leszczur
To jest cos dla prawdziwych twardzieli!
Data: 2009-12-06 20:57:13
Autor: Tomasz Radko
To jest cos dla prawdziwych twardzieli!
Leszczur pisze:
http://www.sporcle.com/games/nba_almamaters.php

No nie bardzo. Wystarczy strzelać tymi uczelniami, o których się słyszało. Sporo daje polecenie nazwami stanów, ewentualnie z dodatkami typu "State" czy "Tech". Ta metoda wystarcza na 23 uczelnie. Do tego kilka znanych koszykarskich miast - i do 30 się dojedzie.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-06 12:57:48
Autor: Leszczur
On 6 Gru, 20:57, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> [...]

typu "State" czy "Tech". Ta metoda wystarcza na 23 uczelnie. Do tego
kilka znanych koszykarskich miast - i do 30 się dojedzie.

Mam wrazenie, ze o slyszales o kazdym z zawodnikow grajacych w ASG w
ostatnim dziesiecioleciu?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-06 22:18:39
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

Słyszałem też o wszystkich filmach, któe dostały Oskara, co nie znaczy, że jestem w stanie je wymienić.

O, tu masz pełny hardcore:
http://www.sporcle.com/games/Wafez/quarterbacks_2000s

A tu z kolei - pełny luzik:
http://www.sporcle.com/games/iurewhiuerw/numbers1_100

Data: 2009-12-06 14:45:35
Autor: Leszczur
On 6 Gru, 22:18, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Mam wrazenie, ze o slyszales o kazdym z zawodnikow grajacych w ASG w
> ostatnim dziesiecioleciu?

Słyszałem też o wszystkich filmach, któe dostały Oskara, co nie znaczy,
że jestem w stanie je wymienić.

No wlasnie. Czemu zatem uwazasz, ze z unwersytetami jest latwo?
Unwersytetow w Stanach jest wiecej niz zawodnikow w NBA.

O, tu masz pełny hardcore:http://www.sporcle.com/games/Wafez/quarterbacks_2000s

To jest mały pikuś.
Tu masz matke i ojca wszystkich hardcore'ów http://www.sporcle.com/games/hebrew_alphabet.php

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-07 00:01:42
Autor: lorak
Leszczur pisze:

To jest mały pikuś.
Tu masz matke i ojca wszystkich hardcore'ów http://www.sporcle.com/games/hebrew_alphabet.php

e, ten jest akurat dość prosty :D

dla mnie najtrudniejszy z dawanych na grupie był ten z quaterbackami, bo nie mam żadnego pojęcia o NFL. zaś z tych, koszykarskich to bez wątpienia ten z uniwerkami oraz z nazwami hal.

Data: 2009-12-06 23:43:20
Autor: Leszczur
On 7 Gru, 00:01, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> To jest mały pikuś.
> Tu masz matke i ojca wszystkich hardcore'ówhttp://www.sporcle.com/games/hebrew_alphabet.php

e, ten jest akurat dość prosty :D

No patrz - a myslalem, ze na prsku nie ma speców od języków
azjatyckich ;-)
Tu miałem skuteczność równą zero.

dla mnie najtrudniejszy z dawanych na grupie był ten z quaterbackami,
bo nie mam żadnego pojęcia o NFL.

Ja tez nie mam, ale losowo strzelałem w Favre, Vicka, Manninga liczac
ze są QB's i skonczyłem z dorobkiem niezerowym.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-07 12:44:43
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:

[...]

No nieeee, o "alef" chyba wszyscy słyszeli?

Data: 2009-12-07 04:59:02
Autor: Leszczur
On 7 Gru, 12:44, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:

> No patrz - a myslalem, ze na prsku nie ma speców od języków
> azjatyckich ;-)
> Tu miałem skuteczność równą zero.

No nieeee, o "alef" chyba wszyscy słyszeli?

Ja sie poruszam bardziej w sferze "Aleve" niz "alef". Tak wiec nawet
nie zadałem sobie trudu.
No i jezeli powiem, ze nie miałem dotychczas takowej przyjemnosci, to
czy automatycznie zostane uznany za antysemitę?

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-07 14:34:29
Autor: Tomasz Radko
Leszczur pisze:
[...]

Antysemitą to jesteś w rzeczy samej z racji bycia Polakiem. Wiesz, mleko matki, takie tam.

Data: 2009-12-07 06:04:30
Autor: Leszczur
On 7 Gru, 14:34, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
> [...]
> No i jezeli powiem, ze nie mia em dotychczas takowej przyjemnosci, to
> czy automatycznie zostane uznany za antysemit ?

Antysemit to jeste w rzeczy samej z racji bycia Polakiem.

A to w takim razie jestem też rasistą, gorliwym katolikiem oraz nie
czyszczę butów.
Kurcze ile to człowiek może się o sobie dowiedzieć.

Wiesz, mleko matki, takie tam.

Mowisz, ze mleko polskich matek zawiera semickie przeciwciała? ;-)

Pozdro

L'e-szczur

To jest cos dla prawdziwych twardzieli!