To jest k@rwa tupet

Data: 2018-11-08 09:56:58
Autor: Janusz
To jest k@rwa tupet
Wypożyczyć auto, nabić mandatów na 1kzł i 22p i oświadczyć że się nie prowadziło,
oczywiście baba lat 49, a służby mają to w d@pie
https://autokult.pl/32433,jest-sposob-na-unikniecie-duzego-mandatu-sluzby-wola-zarabiac-niz-eliminowac-piratow

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-11-08 11:15:42
Autor: Liwiusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-08 o 09:56, Janusz pisze:
[...]

Postąpiła rozsądnie.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-08 11:49:55
Autor: Miroo
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-08 o 11:15, Liwiusz pisze:
[...]

Zgodnie z literą prawa.
Ale daleko od jego ducha.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-08 11:55:31
Autor: Liwiusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-08 o 11:49, Miroo pisze:
[...]

Skoro racjonalny ustawodawca tak chciał, to nie ma co robić jej pretensji.
Albo sprawdzić na monitoringu kto kierował i ścignąć ją za wszystko.

--
Liwiusz

Data: 2018-11-08 05:16:36
Autor: przemek.jedrzejczak
To jest k@rwa tupet
rodzaj wykroczen wskazuje na zagrozenie w ruchu drogowym wiec kulsony powinni pociagnac babke do sadu https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pirat-w-samochodzie-Traficar-n128969.html

https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/trafficar-t137723.html

Data: 2018-11-08 23:51:24
Autor: LordBluzg(R)
To jest k@rwa tupet
[...]
Tupet to jest wtedy, kiedy wyciągają od Ciebie kasiorę jakąś ustawą.

--
LordBluzg(R)
?Sukces WOŚP klęską PiS?

Data: 2018-11-09 07:38:23
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 08.11.2018 o 09:56, Janusz pisze:
[...]

Ale w czym problem - że źle jeździ - ok. Że stara się jak najmniej oddać państwu - też ok.

Skoro państwo jest wrogiem obywatela i leci z nim w chuja na każdym możliwym kroku, to niby w czym problem jak obywatel robi to samo?

Shrek

Data: 2018-11-10 17:20:03
Autor: Janusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-09 o 07:38, Shrek pisze:
[...]

Nie o to chodzi, Ona stwarza zagrożenie dla nas na ulicy, popatrz na te linki z postu
przemka.

Data: 2018-11-10 17:54:03
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 10.11.2018 o 17:20, Janusz pisze:

[...]

Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. Natomiast, to że próbuje "wydymać" państwo, zwłaszcza robiąc to na "państowych" zasadach nie budzi ani mojego zdziwienia ani sprzeciwu. Państwo zrobiło wiele żeby obywatele traktowali je jako okupanta i zbiera tego efekty.

Shrek

Data: 2018-11-10 13:12:51
Autor: Bolko
To jest k@rwa tupet
[...]

Mój wujek biznesman też tak mówił dopóki nie zaczął chorować.

Data: 2018-11-10 19:06:38
Autor: losspistolss
To jest k@rwa tupet
A cooo mu jest???

Data: 2018-11-11 08:25:36
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 10.11.2018 o 22:12, Bolko pisze:
[...]

A co się stało - państwo wydymało twojego wujka?

Shrek

Data: 2018-11-13 09:04:37
Autor: Miroo
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-10 o 17:54, Shrek pisze:
Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. Natomiast, to że próbuje
"wydymać" państwo, zwłaszcza robiąc to na "państowych" zasadach nie

Państwo to również Ty, czyli Ciebie też dyma. I mnie też. Niestety.

Pozdrawiam

Data: 2018-11-13 18:28:33
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 13.11.2018 o 09:04, Miroo pisze:

Źle się wyraziłem. To źle, że jeździ źle. Natomiast, to że próbuje
"wydymać" państwo, zwłaszcza robiąc to na "państowych" zasadach nie

Państwo to również Ty, czyli Ciebie też dyma. I mnie też. Niestety.

Państwo rucha mnie bezpośrednio i wystarczy. Zmieniła mi się optyka jak zrozumiałem jak to działa (państwo po prostu ordynarnie nie wywiązuje się z umów, lecąc w chuja i argumentując _wprost_ że nie można oczekiwać od _państwa_ realizacji umów, choćby z ustawy kodeks pracy o emeryturach nie wspomnę), więc przykro mi. Nie widzę nic nagannego, jak jak państwo chce dobra obywatela, to obywatel woli to dobro zatrzymać dla siebie. Obecna władza jest okupantem i tak należy ją traktować.

Shrek

Data: 2018-11-13 23:21:15
Autor: Janusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-13 o 18:28, Shrek pisze:
[...]

Ale ona tak jeżdżąc narażała nas a nie państwo i kara się jej należy, koślawe prawo i nieudolność
państwa powoduje że się wykręciła sianem.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-11-14 06:43:25
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 13.11.2018 o 23:21, Janusz pisze:

Ale ona tak jeżdżąc narażała nas a nie państwo i kara się jej należy,

Temu nie przeczę.

koślawe prawo i nieudolność
państwa powoduje że się wykręciła sianem.

A tego nie potrafię już potępić, jak się dowiedziałem całkiem oficjalnie, że nie można oczekiwać od państwa, że będzie przestrzegać prawa jak inne podmioty. Więc hak im w smak. Postąpiła lepiej (jeśli chodzi o sam mandat) niż państwo wobec obywateli. Przynajmniej wykręciła się zgodnie z prawem, czego nie można powiedzieć o państwie, które nie przestrzega praw przez siebie pod przymusem ustalonych przekraczając wszelkie granice hipokryzji. Nie mam już żadnych moralnych oporów. Jak jest okazje odebrać sobie cokolwiek od państwa, to trzeba brać - to tylko wyrównanie.

Shrek

Data: 2018-11-15 08:45:17
Autor: Janusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-14 o 06:43, Shrek pisze:
[...]

Tyle że jej to nic nie nauczy i następnym razem komuś zrobi krzywdę, bo mandat
i punkty ma pełnić w pierwszej kolejności efekt wychowawczy a tu tego nie ma.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-11-15 18:10:40
Autor: kk
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-15 o 08:45, Janusz pisze:
[...]

Może nie jechała samochodem?

Data: 2018-11-15 20:37:53
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 15.11.2018 o 08:45, Janusz pisze:

Tyle że jej to nic nie nauczy i następnym razem komuś zrobi krzywdę, bo mandat
i punkty ma pełnić w pierwszej kolejności efekt wychowawczy a tu tego nie ma.

I tak jej nie nauczy. dostałem w życiu dwa mandaty. Pierwszy nauczył mnie, że nie nalezy zapierdalać 70 koło szkółki... leśnej. Drugi, że policjanci w drugiej dekadzie XXI wieku dalej próbują wymusić łapówki w nie gorszym stylu niż przed momentem pewien wysoki urzędnik państwowy.

Nie rób z tego martylologii - państwo leci w chuja z obywatelami, więc jak jest na odwrót to jakoś współczucia dla państwa nie mam. Państwo które łamie ustalone przez siebie prawa nie ma żadnego moralnego prawa potępiać obywateli czyniących to samo (przynajmniej w ramach KC i KW).

Shrek

Data: 2018-11-15 20:55:59
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 15.11.2018 o 20:37, Shrek pisze:
 (przynajmniej w ramach KC i KW).

Dobra - uściślę "niskiego" KC i KW, każdy powinien instynktownie wiedzieć gdzie mniej więcej przebiega granica.

Data: 2018-11-15 21:42:19
Autor: Janusz
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-15 o 20:37, Shrek pisze:
[...]

Też dostałem kilka, jeszcze za komuny.

policjanci w drugiej dekadzie XXI wieku dalej próbują wymusić łapówki w nie gorszym stylu niż przed momentem pewien wysoki urzędnik państwowy.

Nie rób z tego martylologii - państwo leci w chuja z obywatelami, więc
Nie robię, za stary już na to jestem ale jest druga strona medalu,
na ulicy jezdzi coraz więcem baranów mających głeboko w dupie przepisy
i po prostu niebezpiecznych dla otoczenia, z relacji świadków wynika że ta kobieta
też się do tych baranów zalicza,l z takimi trzeba walczyć aby w przyszłości nie
zabiła kogoś. I sami możemy to robić zgłaszając baranów policji.

--
Pozdr
Janusz

Data: 2018-11-15 21:57:27
Autor: Shrek
To jest k@rwa tupet
W dniu 15.11.2018 o 21:42, Janusz pisze:

[...]

Tłumaczenie, że mandaty w obecnej postaci czegokolwiek, kogokolwiek nauczą też jest naiwnością równą jak resocjalizacja w więzieniu;) Obecnie mandat to po prostu pech i tyle. Jak się da z niego wymigać odwdzięczając się państwo za jego lecenie w człona, to należy próbować.

Zresztą zapytam jeszcze raz - w czym problem? Kobieta wybrała korzystniejszą wersję kary, całkowicie dozwoloną przez prawo. O lata świetlne bardziej przyzwoicie, niż państwo które legalnie leci w chuja z obywatelami łamiąc lub "wygaszając" ich prawa.

To że nie umie jeździć to oddzielna sprawa.

Shrek

Data: 2018-11-15 22:59:46
Autor: kk
To jest k@rwa tupet
W dniu 2018-11-15 o 21:42, Janusz pisze:
[...]

Chcesz by się doszkoliła?

To jest k@rwa tupet