To jest o zabojstwach chlopcow i mlodych mezczyzn

Data: 2013-02-11 09:50:45
Autor: AC
To jest o zabojstwach chlopcow i mlodych mezczyzn

Dzis ktos na mojej linii zaczal wyjasniac jak ja mialam byc zabita przez jednego rzestepce a moi synowie przez iunnego. Jestem na linii satelit z mozliwoscia interacji juz 8 lat. Bylam tez juz zabita na pelne 10 godzin ale nie wyszlo im bo odzylam.

Jak to sie dzieje ze tylko wczoraj ktos wiedzil kto zabije moich synow. Pojawili sie jako podobne twarze w koscielnym czasopismie. Zaden z nich nie ma powoloania.
Mozliwe ze ich przymuszja do czegos - nie mam zadnego kontaktu juz od 5 lat..

Kto zaaranzopwal izolacja z nadzieja zabojstwa. N aliscie jest Governor NJ, jak sie wydaje, moze buc ojcem tego przestepcy.

Watykan zeskanowal mnie 3 razy i to juz dawno, ale tylko skan przez samego POpa ktpry przyjechal tu, dale ataki satelitarne w nocy. Sa tez zakonnice w cywilu, najprawdopodobnie assasines. Miedzy innym,i - one podaly mnie ze zamorduja Osama i nawet w to mialam wierzyc juz 2 lata temu.

Kilka dni temu satellity Popa wyladowaly na mnie znowu; kilka osob odtwarza je po tym jak zzostana odcieci z jedo z rodla. Moje kolezanki ze szkoly, Warszawianki juz w ciagniete jao Watykankie Cripo' - niemal mdleje kiedy ich sygnal przychodzi; inni pretendenci do wladzy w Watykanie tez mnie atakuja mimo ze ja zadnychambicji tez nie mam w Watykanie.Maja luzno pod kopula i sa podwojnie niebezpieczni  wten sposob.

( Watykan notuje tylko 850 obywateli; ma lochy z podejrzana reputacja , skradziona i wlasna sztuke, ktorej nie powstydzilby sie Lucyfer szczegolnie tej o gwaltach, jak Rape of Europa; Watykan jest oglaszany jako najbogatsze miasto/ panstwo swiata; czasami nazywane Holu Sea).

Satelity Watykanu maja 3 wyraznie czesci: 1.sam Pope i jacys arcybiskupi, zwykle wciaz inteligentni i seksowni - to mozna poznac na linii bo sygnal nabiera wyrazniejszych cech, w przceiwienstwie do innych; Popa i Jan XXXIII maja zaglony albo wyskokowy sygnal i ledwo sie nie rozja na laserze sami;

2. moja kolezanka - teraz tylko reaguje jako krypo - podlacza do kryminalistow, ktorzy torturuja cale noce; nie odpowiada na pytanie o co chodzi; ( ktos sugerowal ze Jak XXIII zakwalifikowalam, ja tylko ostatnio jako cripo - poprzednio znalam jej intencje.ktore mialy byc czyste. Mozli ze ja uwiezili elektonicznie i cha winic za ich przestepstwa; a tez opowiadaja ze ona sama jest zabojczynia, co nie pasuje do calego obrazu ( troche wciaz nie pasuje)

3. Brytyski Watykan, ktory przelacza do Busza - terroryscie i malwersarze tylko - krynilnalna czesc; gorsza niz powyzsze cripo

4. Normalny Watykan ktory zadko puka, ale poznaje go przez okno poswietlnych monstracjach ktorymi kontroluja powietrze: moze nie sa kryminalistami ) ale to wciaz fantastyczne, jak sie utrzymali tam; moze nie wiedza o reszcie: byli tes tacy ktorzy uczciwie mnie informowali o 2 waznych sprawch , ktory wyplynely w toku - ja do zadnego watykanu sie nie zapisalam i nie mam zadnego przymusu sekretu; nie dyskutuje tych waznych spraw bo nie dotycza zabojstw i mozle
 ze sa wazna czescia oi[eracji nie zarzucone brudny,m jablkiem watykanu, mimio ze nie wezwali mnie dos ekretnosci; jesli mi nerwy nie wytrzymaja - to pomoze Watykanowi jako ze sprawy sa potywne tam tez)

WIEMY Z KILKU ZRODEL O STRASZNYCH GWALTACH, PRZEMOCY, ODCINANIU RAK CHLOPCOM I ZABARDAZOWYWANIU, PODCZAS GDY PERWERCI LADUJA SOBIE MOZGI W TYCH ZE LOCHACH KIEDY CHLOPCY KONAJA ( POWTORKA NIELEGALNEGO EKSPERYMENTU NA SZYMPANSACH Z NATIONAL SCIENCE FOUNDATION); ZADEN Z NICH NIE WYFGLADAJAKBY NIE MIAL SEKSU -POTWIERDZOINE;

KTOS WRZUCIL TASME ARCYBISKOPOW Z KATII WEADING NA u TUBE I POKAZAL ICH JAKOBY WSZYSCY MNIE GROZILI; JA ICH NIE ZNALAM ALE JUZ POZNAJE.

NIE WGLADAJA TEZ JAKBY NIE MIELI DZIECI.

Czy ktis wie o co chodzi w Watykanie?

To jest o zabojstwach chlopcow i mlodych mezczyzn