To jest prowokacja !!!

Data: 2009-10-01 20:59:44
Autor: matador
To jest prowokacja !!!
Bezczelny i chamski atak na demokratycznie wybrany rząd wolnego kraju !!!
Stanowczo protestuję przeciwko bezczelnemu atakowi na słońce Peru, nie popartemu żadnymi argumentami i w ogóle przeciw skurwysyńskim podejrzeniom przeciw rządzącej najjaśniejszej PARTII o cokolwiek złego. Tak mi dopomóż Putin, Hitler, a zwłaszcza Pitera i inne dorsze oraz cała INTELIGENCJA z Michnikiem na czele i ktokolwiek mieniący się postympowym "obywatelem".

Wolność Chlewowskim !!! Hurra !! Hurra !! Hurra !!

matador.

Data: 2009-10-01 21:02:46
Autor: raff
To jest prowokacja !!!
matador pisze:
[...]

Niech Ci Blumsztajn blogoslawi.

R.

Data: 2009-10-02 13:43:44
Autor: bolek
To jest prowokacja !!!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ha2ucm$a3j$1news.onet.pl...
matador pisze:
[...]

A Chlebowski już się poci. Było widać na konferencji.
Znaczy się coś na sumieniu ma.

bolek

Data: 2009-10-02 20:27:10
Autor: ~heŽsk~
To jest prowokacja !!!
On Thu, 01 Oct 2009 20:59:44 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

[...]

 jarek na premera ! niech zyje kawalerski, 60-cioletni stan !

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/
http://miniurl.pl/manie2006
http://bezswiatel.ath.cx/?page=aktualnosci

Data: 2009-10-02 20:31:10
Autor: matador
To jest prowokacja !!!
~heŽsk~ pisze:

 jarek na premera !

A żebyś wiedział.
Zapisz się do jego komitetu wyborczego, to dostaniesz... po ryju!

;-)

matador.

Data: 2009-10-03 11:55:56
Autor: ~heŽsk~
To jest prowokacja !!!
On Fri, 02 Oct 2009 20:31:10 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

~heŽsk~ pisze:

>  jarek na premera !

A żebyś wiedział.
Zapisz się do jego komitetu wyborczego, to dostaniesz... po ryju!

 nie wiedzielem, ze elektorat pis zywi sie swinskimi ryjami!
 no i ja, smakuja? opowiedz, PrOsze...

Data: 2009-10-02 20:31:40
Autor: bolek
To jest prowokacja !!!

wrote:

[...]

 A kot na szefa MSZ-tu.
Mądrzejszy.

bolek

Data: 2009-10-03 05:24:18
Autor: cirrus
To jest prowokacja !!!
wrote:
[...]

Od właściciela, czyli od Jarka. Zgadzam się, kiedyś mówiło się "mądryś jak maćków (jarków) kot".

--
stevep

To jest prowokacja !!!