To jest prowokacja !!!

Data: 2009-10-01 21:02:46
Autor: raff
To jest prowokacja !!!
matador pisze:
Bezczelny i chamski atak na demokratycznie wybrany rząd wolnego kraju !!!
Stanowczo protestuję przeciwko bezczelnemu atakowi na słońce Peru, nie popartemu żadnymi argumentami i w ogóle przeciw skurwysyńskim podejrzeniom przeciw rządzącej najjaśniejszej PARTII o cokolwiek złego. Tak mi dopomóż Putin, Hitler, a zwłaszcza Pitera i inne dorsze oraz cała INTELIGENCJA z Michnikiem na czele i ktokolwiek mieniący się postympowym "obywatelem".

Wolność Chlewowskim !!! Hurra !! Hurra !! Hurra !!

Niech Ci Blumsztajn blogoslawi.

R.

Data: 2009-10-02 13:43:44
Autor: bolek
To jest prowokacja !!!

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości news:ha2ucm$a3j$1news.onet.pl...
matador pisze:
[...]

A Chlebowski już się poci. Było widać na konferencji.
Znaczy się coś na sumieniu ma.

bolek

To jest prowokacja !!!