To jest prywatyzacja państwa, proszę państwa

Data: 2010-09-11 16:57:47
Autor: u2
To jest prywatyzacja państwa, proszę państwa
http://januszwojciechowski.blog.onet.pl/To-jest-prywatyzacja-panstwa-p,2,ID414310382,n

1. Jadę sobie nocą samochodem i słucham radia. Najpierw niemieckiego i
dowiaduję się, że według pani Steinbach to jednak Polska rozpętała II
wojnę światową. Niepotrzebnie się mobilizowała już w marcu. Jakby w
Polsce nie było mobilizacji, Niemcy zajęliby Polskę bez wystrzału, tak
jak Czechy i wojna by nie wybuchła. Ciekawe jak odniosą się do koncepcji
pani Steinbach jej polityczni przyjaciele z Platformy Obywatelskiej i z
Polskiego Stronnictwa Ludowego. Są przecież razem w tej samej
europejskiej partii. Ludowej!

2. A potem słucham tego "pełnego nienawiści" Radia Maryja i słyszę, że
fotoradary wcale już nie są państwowe. Policja oddała je samorządom,
samorządy straży miejskiej, a straż prywatnym spółkom, które teraz koszą
miliony, po kilkadziesiąt złotych od jednego zdjęcia. W województwie
pomorskim mają podobno po 60, a a gdzieś nawet po 80 złotych pod jednego
sfotografowanego delikwenta. Jak jest w innych województwach tego nie
wiem, ale może się dowiem, gdyż posłowie PiS Andrzej Jaworski i Zbigniew
Kozak zwrócili się do NIK o kontrolę w tej sprawie.Chyba się do nich
przyłączę, bo to wygląda mi na grubszy skandal.

3. Prywatna spółka karze ludzi za przekroczenie prędkości. Prywatna
firma ochroniarska eksmituje i bije kupców w Warszawie. Prywatne firmy
windykacyjne ściągają długi, bez oglądania sie na komornika, też już
zresztą prywatnego. Jeszcze nie ma prywatnych więzień, ale zapewne
wkrótce będą. Na razie więźniowie znowu pracują na wałach, bo więcej
mamy w Polsce więźniów niż żołnierzy.

4. Do niedawna monopol na karanie, ściganie i bicie ludzi miało państwo.
Pałą mógł człowieka zdzielić tylko policjant, zatrudniony na państwowym
wikcie, odpowiednio przeszkolony i zaprzysiężony.
Teraz może nas już bić i karać kto chce. Zakłada firmę, od starych
kumpli z policji dostanie koncesję - i bije!
Państwa już prawie nie ma.

5. Przesadziłem - państwo jest. Właśnie czytam kolejny, nie wiem już
który raport NIK o budowie autostrad. Okazuje się, ze państwo rękami
urzędników agencji od budowy autostrad podarowało firmom koncesyjnym
lekka ręką 200 milionów złotych. Na razie 200 milionów, a w przyszłości
podaruje miliardy, umowy koncesyjne są bowiem tak skonstruowane, że jak
na autostradzie będzie mały ruch, to państwo uzupełni dochody firm
użytkujących autostrady, żeby wyszły one na swoje. Teraz trzeba tylko
ustalić zaporowe opłaty za przejazd, żeby jak najmniej samochodów
jeździło, wtedy asfalt nie będzie się zdzierał, na remontach się
zaoszczędzi, a państwo wypłaci godziwe zyski tak czy owak.

6. Państwo jeszcze istnieje, bo właśnie dało 9 milionów złotych na
koncert rocznicowy Solidarności w Gdańsku, w reżyserii Petera Wilsona.
Na szczęście nie byłem, ponoć klęska była totalna. Trwają poszukiwania
winnego, tropy wiodą do Ojca Dyrektora Macieja Zięby.
Za 9 milionów inny Ojciec Dyrektor zrobiłby 100 koncertów i mucha by nie
siadała.

7. Ja tu o sprawach państwowych truję, a zaraz mnie zapyta jeden z
drugim, dlaczego nie o zawszeniu posłanki Jakubiak. Z góry oświadczam,
że nic o niej nie napiszę, a już na pewno nie wtedy, gdy wszyscy o niej
gadają i piszą.
Obcy mi ten barani pęd (Brassens).
Dlatego zaprzątam uwagę państwa prywatyzacją państwa.
Janusz Wojciechowski

Data: 2010-09-11 19:16:28
Autor: konieczko
To jest prywatyzacja państwa, proszę państwa
A kto to jest ta jakubiak ?

Data: 2010-09-11 20:30:57
Autor: pluton
To jest prywatyzacja państwa, proszę państwa
A kto to jest ta jakubiak ?

podpicnik prezia.

Nullification

To jest prywatyzacja państwa, proszę państwa