"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Data: 2013-06-08 20:09:28
Autor: boukun
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Brawo Ruch Narodowy!!!

Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Ruch Narodowy chce obalić "republikę okrągłego stołu"
Winnicki podkreślił, że hasło "obalić republikę okrągłego stołu" - sformułowane podczas marszu niepodległości 11 listopada zeszłego roku - jest wciąż aktualne. - Chcemy powiedzieć bardzo wyraźnie dzisiejszej klasie politycznej, elitom republiki okrągłego stołu: "wasz czas już minął, wasz czas dobiega końca" - mówił, wywołując oklaski.

- Nie wierzymy w system, który zbudowaliście w naszym kraju. Naszym kraju, bo jesteśmy Polakami. Nie Europejczykami, nie obywatelami świata, ale Polakami.(...) Gardzimy wami, politykami z łaski obcych, bogaczami z przekrętów, pustymi celebrytami - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ruch-Narodowy-chce-obalic-republike-okraglego-stolu,wid,15716726,wiadomosc.html

Tak jest, z tym bandyctwem i kurestwem okrągłego stołu trzeba zrobić porządek. Najwyższy czas!!!

Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

boukun

boukun

Data: 2013-06-08 12:15:51
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 20:09:28 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
[...]

Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
....jeszcze bardzo długo...

Data: 2013-06-08 12:41:53
Autor: Leming Show
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
...jeszcze bardzo długo...

Lepper polegl, Petelicki polegl, Kaczor tak samo. Powodzenia! Ludzi
ktorych polityka nie obchodzi jest wiekszosc, wiekszoc oglada TVN i
obiera polady prezentowane przez ta stacje. A w tefałenie wiadomo
wszyscy ksieza to pedofile, uczennice lizaly smetane z kolan ksiedza,
zakonnica bila dziecko, ogolnie plebs to chwyta jak mlode pelikany:)
Ludzie chca emocji,  nie w glowie im jakas tam polityka. A ze beda
troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc. Z cyklu przyslowia:
życie w wolności wymaga nieustannej czujności.

Data: 2013-06-08 13:05:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 21:41:53 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> [...]

troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc. Z cyklu przyslowia:

życie w wolności wymaga nieustannej czujności.

Jeśli wolność wymaga czujności to jest jej niewolnicą.
Wolnosc niczego nie wymaga, powstaje z poznania prawdy :)

Data: 2013-06-08 22:47:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:d585bdb6-08ab-43cb-9a20-94011749bdffgooglegroups.com...
> [...]

Jeśli wolność wymaga czujności to jest jej niewolnicą.
Wolnosc niczego nie wymaga, powstaje z poznania prawdy :)
-- -- -- -- -
O czym tu rozmawiac z niewolnikami. Kaczus powiedzial, ze winne sa media, no to Wielka Klatwa na media - oto ich program wyborczy. Czemu sami nie stworza mediow wolnych, alternatywnych dla GoWna?
Wszelkie te ich bogoojczyzniane pisemka to taka sama polityczna sekta, jak Gazeta Wyborcza, tylko pod innym sztandarem. I oto wlasnie chodzi, zeby zamiast funkcjonowania normalnych mediow zwalczaly sie polityczne zascianki.
Przyklad? Katastrofa smolenska. Nikt w Polsce nie zainteresowal sie przesluchaniem kontrolerow lotu na Siewiernym, gdzie moze lezec glowna przyczyna tragedii. Jedni zaczeli trabic o naciskach Kaczynskiego lub Blasika, drudzy o zamachu  - i to jest Rosji najbardziej na reke (w innym wypadku mogliby slono zabulic za zaniedbania na lotnisku).

Data: 2013-06-09 08:31:34
Autor: Bogdan Idzikowski
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp0679$tac$3node2.news.atman.pl...
-- -- -- -- -
[...]

Któryś z kontrolerów teleportował się na pokład samolotu, by zastąpić przy sterach niezdecydowanego kapitana?

ubawiony

Data: 2013-06-09 21:11:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51b42150$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
|
| Któryś z kontrolerów teleportował się na pokład samolotu, by zastąpić przy
| sterach niezdecydowanego kapitana?

Teleportował się redaktor Rolicki, by na własne oczy się przekonać, kto tam w kokpicie był niezdecydowany, a kto pijany.

Data: 2013-06-08 23:03:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -

Mentalnosc baby od krzyza. Trzeba tak sprzedawac swoj program, zeby byc nieuchwytnym dla wrogiej propagandy (a nawet ja wykorzystywac)

    Ludzie chca emocji,  nie w glowie im jakas tam polityka.

Sztuka uprawiania polityki jest wpisywanie sie w ludzkie oczekiwania (a nie gloszenie swoich przenajswietszych racji).

 A ze beda
troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc.
-- -- -
No tak - mamy wszyscy umierac na krzyzu, zeby sie kiedys okazalo, ze to Kaczus ma swieta racje. Zubeczony kler dobrze wam wszystkim namieszal pod sufitem.

Data: 2013-06-09 00:54:30
Autor: boukun
[...]

Kaczor to republika okrągłego stołu...

boukun

Data: 2013-06-08 22:22:26
Autor: miś z okienka
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
-- -- -
Kolejna sciema ludowego wojska.

Data: 2013-06-08 22:20:48
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kovsjo$cn7$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| Polakami.(...) Gardzimy wami, politykami z łaski obcych, bogaczami z przekrętów,

Winnicki? Ten co byl prawa reka Giertycha?
A gdzie jest Giertych? Kiedys tez rzucal szumne hasla, skonczylo sie na awanturze o beciki i nieudanym sojuszu z Lepperem. Dzisiaj Giertych jada z reki PO (a moze nie od dzis?). Na zlego konia postawil, bo PO pojdzie do likwidacji, gdy WSI-oki wymysla nowa partie.

> [...]
| Najwyższy czas!!!
|
| Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

Juz ja was znam. Zamiast zwalczac sowieciarstwo, przyczepicie sie do Zydow, buddystow, swiadkow Jehowy i diabli wiedza kogo jeszcze.... A moze WSI juz nad wami pracuje?

Data: 2013-06-09 00:59:43
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp0678$tac$1node2.news.atman.pl...

> [...]
przekrętów,
| pustymi celebrytami - dodał.

Winnicki? Ten co byl prawa reka Giertycha?

Giertych jest doradcą Donka i Komora...Jego ojciec doradzał Jaruzelowi, a Winnickiego ma teraz za wroga...

boukun

Data: 2013-06-09 02:05:50
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp0dk2$3h5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |
| > |

| Giertych jest doradcą Donka i Komora...

Ty myślisz, ze oni nie maja innych doradców?

   Jego ojciec doradzał Jaruzelowi

Buuu-ha-ha-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 12:47:16
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0hac$2ro$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |
| > |

| Giertych jest doradcą Donka i Komora...

Ty myślisz, ze oni nie maja innych doradców?

  Jego ojciec doradzał Jaruzelowi

Buuu-ha-ha-ha-ha!

Mają, samych Żydów...

boukun

Data: 2013-06-09 20:56:19
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp1n2u$73d$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| Mają, samych Żydów...

Żydów, nieżydów - gówno ci do tego. Nie podoba ci sie wyższy stopień PRL, to wypierdalaj na Kubę doradzać braciom Castro.

Data: 2013-06-09 21:39:25
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2k2k$4ng$3node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| Mają, samych Żydów...

Żydów, nieżydów - gówno ci do tego. Nie podoba ci sie wyższy stopień PRL, to
wypierdalaj na Kubę doradzać braciom Castro.

Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie...

Nie gówno mi do tego, spisek przeciwko Polakom trzeba ujawniać i napiętnować....

boukun

Data: 2013-06-09 23:02:33
Autor: miś z okienka
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Obowiazkiem Polaka było zwalczać okupanta. Obowiazkiem peerelczyka było budować peerelowski chlew. Czuj sie zwolniony z tego obowiazku peerelczyku.

Data: 2013-06-10 13:06:33
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp2r9i$c5g$1node1.news.atman.pl...

> [...]

peerelowski chlew. Czuj sie zwolniony z tego obowiazku peerelczyku.

Obowiązkiem Polaka było odbudować ojczyznę, rozwijać ojczyznę po wojnie, kupować cegiełki na Centrum Zdrowia Dziecka, Zamek Królewski, odbudowę Warszawy,itd., a bandzioery z obecnego chlewu to wszystko zaorali i rozkradli...

Najgorzsze to to, że według twojej definicji, to dzisiejszym chlewem rządzą PRLczyce, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a bandziory u władzy ci źli...

boukun

Data: 2013-06-10 14:15:54
Autor: miś z okienka
> [...]
| PRLczyce, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a

Każdy jest dobry, przynajmniej dla siebie. Peerelczyki z gruntu dzielily sie na cwane i glupie, czyli ci, którzy dali się robić w ch.. tym pierwszym.
Cwany peerelczyk wydawal mnostwo pieniedzy na propagande i aparat terroru, glupi peerelczyk zarabiał 20 $ miesiecznie, z czego wysuplywal jakies grosze na odbudowqe zamku, ktory wedle wszelkich cywilizowanych standartow powinien stanac na nogi w ciagu kilku miesiecy.
Tak postapilaby prawowita polska wladza peerelczyku! Polski rzad zrobilby wszystko, aby ten zamek stanął w Warszawie, zanim Stalin polozy fundamenty pod swoj palac. Czy juz rozumiesz, kto wygral ta wojne?

Data: 2013-06-10 18:41:38
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp4gfm$vf3$1node2.news.atman.pl...
> [...]

cwane i glupie, czyli ci, którzy dali się robić w ch.. tym pierwszym.

My wszyscy jesteśmy PRLczykami, a przynajmniej ci urodzeni do 1963 roku...

boukun

Data: 2013-06-10 23:24:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp507v$obb$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| My wszyscy jesteśmy PRLczykami

Nie wszyscy mieszkańcy peerelu byli peerelczykami (nawet wtedy, gdy na takich ich wychowywano). W każdej sytuacji obecny jest wymiar ludzki.

Data: 2013-06-10 23:41:44
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp5gun$kh$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Nie wszyscy mieszkańcy peerelu byli peerelczykami (nawet wtedy, gdy na takich
ich wychowywano). W każdej sytuacji obecny jest wymiar ludzki.

Ale tępaku PRLczycy rządzą tym zniewolonym krajem, ci PRLczycy najgorszego sortu i ich nigdy nie rozliczysz, a będziesz tym bandziorom klaskał do śmierci, bio taki twój los niewolnika, tepego niewolnnika. Prtokuratorów, sędziów, ministrów nigdy nie weryfikowano, to oni z dnia nagle satli się nie PRLczykami ty tepaku. Nagle zmienili sie na całkiem innych ludzi, i ci PRLczycy w przenbraniu urządzaja teraz tobie świat na nowo, już jako "demokraci"...

boukun

Data: 2013-06-11 01:04:21
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |

| Ale tępaku PRLczycy rządzą tym zniewolonym krajem, ci PRLczycy najgorszego

Gdzieś ty się tak wyszczekał?
Za młodu wyłuskiwałeś skarpetę na te ich zamki i pałace, na starość trafia cię
szlag? Biegnij króliczku, szukaj winnych, a nie omiń tam jakiegoś izraela!

Data: 2013-06-11 09:37:05
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp5m3j$5lu$1node2.news.atman.pl...

> [...]

szlag? Biegnij króliczku, szukaj winnych, a nie omiń tam jakiegoś izraela!

Za młodu można było iść do Zamku czy muzeum za pół darmo, a na starość ukradli mi mój zakład pracy i godziwej pracy już nie ma... A winni rządzą tym zniewolonym krajem!

boukun

Data: 2013-06-11 14:57:56
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp6kn6$ae$1mx1.internetia.pl...

> [...]

 ty sobie mogłeś iść do Pałacu Kultury - ruina Zamku straszyła przez 30 lat.

Data: 2013-06-10 14:19:09
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |
| > |

| Obowiązkiem Polaka było odbudować ojczyznę, rozwijać ojczyznę po wojnie

Ty wygrałes tą wojnę peerelczyku?
Drugą Wojnę Światową zainicjował i wygrał sowiecki okupant. Obowiazkiem Polaka
było pomscic jego zbrodnie, a przynajmniej sabotowac dalszy rozwoj sowietyzmu i
robic wszystko, aby doprowadzić do jego upadku.

, kupować
| cegiełki na Centrum Zdrowia Dziecka, Zamek Królewski

Rozkradane na lewo i prawo przez okupanta?
Zobacz no peerelczyku, jak wolny swiat sie urzadzil po tej wojnie. Swoje zamki i
szpitale postawili na nogi w ciagu paru lat! Ruina warszawskiego zamku straszyła
tubylców przez ponad trzy dekady - wiesz po co? Po to, zeby peerelczyki
wiedzialy, kto wojne wygral, a kto nie (szkoda, ze ty nie wyciagnales z tego
wniosku).

, odbudowę Warszawy

Zobacz no peerelczyku, jak wolni Japonczycy odbudowali swoja Hiroszime! Gdybys
im wyslal pocztowke z twojego zasranego peerelu, pewnie uwierzyliby w wehikuł
czasu.

Data: 2013-06-10 18:42:58
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp4gfn$vf3$3node2.news.atman.pl...

> [...]

było pomscic jego zbrodnie, a przynajmniej sabotowac dalszy rozwoj sowietyzmu i
robic wszystko, aby doprowadzić do jego upadku.

Nie, nie ja, ale nasi przyjaciele ze Związku Radzieckiego, odzyskali dla nas Polskę Ludową...

boukun

Data: 2013-06-10 23:27:13
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp50af$okq$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| > |

| Nie, nie ja, ale nasi przyjaciele ze Związku Radzieckiego, odzyskali dla nas

Polska Ludowa z odzysku? Szuflandia sie kłania kumotrze boukun!

Data: 2013-06-09 23:08:04
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2m8v$bb1$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |
| > |
| > |

| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Buuu-ha-ha-ha!

| Nie gówno mi do tego, spisek przeciwko Polakom trzeba ujawniać i napiętnować....

Spisek przeciw peerelczykom? Potośmy wyhodowali bydło, żeby pozniej przeciw bydłu spiskować?
Buuuu-ha-ha-ha-ha!

gru.pl

Data: 2013-06-10 13:14:03
Autor: boukun
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Użytkownik "Towarzysz Gnój"
| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Buuu-ha-ha-ha!

> [...]

Buuuu-ha-ha-ha-ha!

Najgorzsze to to, że według twojej definicji, to dzisiejszym chlewem rządzą
PRLczycy, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a
bandziory u władzy ci źli...

boukun

Data: 2013-06-10 14:18:36
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp4d1k$qao$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój"
| > |

| > |

Data: 2013-06-09 00:29:33
Autor: Towarzysz Gnój
> [...]

| Brawo Ruch Narodowy!!!
|
| Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Hitler to był nasz lodołamacz Europy. Wy nie jestescie mądrzejsi od niego.

gnojczerwony@gru.pl

Data: 2013-06-09 01:00:55
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0b89$35k$1node2.news.atman.pl...

| Brawo Ruch Narodowy!!!
|
| Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Hitler to był nasz lodołamacz Europy. Wy nie jestescie mądrzejsi od niego.

Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera, u tych, co kradną nam nasze emerytury...

boukun

Data: 2013-06-09 02:12:31
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera

A wy to co? Wyżej dupy podskoczycie? Buuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 12:48:36
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0had$2ro$2node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera

A wy to co? Wyżej dupy podskoczycie? Buuu-ha-ha!
__

To zależy od determinacji młodego pokolenia Polaków, czy sobie poradzą z reżimem syjonistów...

boukun

Data: 2013-06-09 21:00:29
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp1n5e$7g2$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

| To zależy od determinacji młodego pokolenia Polaków, czy sobie poradzą z reżimem
| syjonistów...

I słusznie.
Bijcie sie z Żydkami, pedałami i kim tam chcecie. Tylko reka Boska niech was broni podnosić własną na... Pamietasz co na ten temat powiedział premier Cyrankiewicz?
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 21:40:48
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2k2k$4ng$4node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

> [...]

broni podnosić własną na... Pamietasz co na ten temat powiedział premier

....władzę ludową narodu dobranego Tuska? Reżimy padały, imperia padały i będą padać...

boukun

Data: 2013-06-09 22:48:21
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2mbg$bhk$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |
| > |

| ...władzę ludową narodu dobranego Tuska?

Można to nazwać tak i siak.

  Reżimy padały, imperia padały

Nic nie padło chłopski filozofie. Pada ten, kto na nas reke podnosi.
__
gru.pl

Data: 2013-06-10 13:10:01
Autor: boukun
> [...]

Można to nazwać tak i siak.

 Reżimy padały, imperia padały

Nic nie padło chłopski filozofie. Pada ten, kto na nas reke podnosi.

Sami się własną ręką zabijecie...
Wystarczy was zostawić w samopas, a sami zdechniecie. Tak dogorywał Jaruzelski i tak dogorywacie wy syjoniści. Już zdychacie, wszystko rozkradliście, wszystko zaoraliście, nie macie na czym pasożytować, nie macie co ukraść, a Ukrainy i Białorusi nie jesteście już w stanie rozkraść...

Zdychacie z głodu, a my tylko was do rowu zepchniemy...

boukun

Data: 2013-06-10 15:05:18
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój"

| Sami się własną ręką zabijecie...
| Wystarczy was zostawić w samopas, a sami zdechniecie. Tak dogorywał Jaruzelski

Buu-ha-ha-ha!

> [...]
| Białorusi nie jesteście już w stanie rozkraść...
|
| Zdychacie z głodu, a my tylko was do rowu zepchniemy...

Kiedyś towarzysz Gierek wysłał swoją żone do kolejek, żeby posłuchala co ludzie
na niego gadają. No więc jedna baba powiedziała, że jak on umrze, to ona mu na
grób nastra...
- Ty sie nie martw! Zanim ja umrę, oni nie bedą mieli się czym wysrać...

:-DDDDDDDDDD
gru.pl

Data: 2013-06-10 15:55:37
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-08 20:09, boukun pisze:
[...]

Porządek za pomocą nawiedzonych głupków? Marzy ci się z deszczu pod rynnę? A s*dalaj ty mi z tymi narodowcami, dzisiaj  za ryj chcą wziąć homków, a jutro wezmą się za ciebie - ateistę, po jutrze za wszystkich kto nie z nimi..

Data: 2013-06-10 18:45:20
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp4lt0$8ka$1node1.news.atman.pl...
[...]

Innej drogi do wolności nie ma. Nikt inny za nas wolności nie odzyska. Reżimi trzeba regularnie obalać i reżimowców pod sąd, inaczej nigdy nie odzyskamy wolności...

boukun

Data: 2013-06-13 13:06:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-10 18:45, boukun pisze:

[...]

Ale co to będzie za wolność gdy będą gnojeni ludzie którzy nie robią nikomu nic złego? Wiesz, to ja już wolę zostać przy tym  reżymie okrągłostołowym..

Data: 2013-06-13 13:59:13
Autor: miś z okienka
do boukuna

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc94n$11i$1node1.news.atman.pl...

| Ale co to będzie za wolność gdy będą gnojeni ludzie którzy nie robią
| nikomu nic złego? Wiesz, to ja już wolę zostać przy tym  reżymie
| okrągłostołowym..

                  powiedziała 'ludzka twarz' socjalisty.

Data: 2013-06-13 15:09:29
Autor: boukun
[...]

Coś jest z tobą nie tak talmudysto. Jak gnojeni ludzie, którzy nikomu nic nie robią? To w końcu nas reżim okrągłostołowy gnoi, czy nie?  Tak też myślałem, że jesteś z tej bandy okrągłostołowej od Jaruzela...

boukun

Data: 2013-06-10 23:30:12
Autor: miś z okienka
> [...]

| rynnę? A s*dalaj ty mi z tymi narodowcami, dzisiaj  za ryj chcą wziąć
| homków, a jutro wezmą się za ciebie - ateistę, po jutrze za wszystkich

  a nie napisaliscie Trybunie, kiedy wezmą sie za siebie. A przecież historia magistra vita est..

Data: 2013-06-13 13:07:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-10 23:30, miś z okienka pisze:

> [...]
| kto nie z nimi..

   a nie napisaliscie Trybunie, kiedy wezmą sie za siebie. A przecież historia

Słabo widzę swoje swobody w kraju opanowanym przez narodowców. Skrzywienie lewicowe nie pozwali mi milczeć wobec krzywdzenia niewinnych ludzi. A więc w najlepszym wypadku widmo krat więziennych.

Data: 2013-06-13 14:01:05
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc94o$11i$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-10 23:30, miś z okienka pisze:
| > |

| Słabo widzę swoje swobody w kraju opanowanym przez narodowców.
| Skrzywienie lewicowe nie pozwali mi milczeć wobec krzywdzenia niewinnych

     to po coście Hitlera na Polskę szczuli?

"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"