"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Data: 2013-06-08 12:15:51
Autor: mcmlxxi.xi.xi
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 20:09:28 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Brawo Ruch Narodowy!!!

Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Ruch Narodowy chce obalić "republikę okrągłego stołu"

Winnicki podkreślił, że hasło "obalić republikę okrągłego stołu" - sformułowane podczas marszu niepodległości 11 listopada zeszłego roku - jest wciąż aktualne. - Chcemy powiedzieć bardzo wyraźnie dzisiejszej klasie politycznej, elitom republiki okrągłego stołu: "wasz czas już minął, wasz czas dobiega końca" - mówił, wywołując oklaski.

- Nie wierzymy w system, który zbudowaliście w naszym kraju. Naszym kraju, bo jesteśmy Polakami. Nie Europejczykami, nie obywatelami świata, ale Polakami.(...) Gardzimy wami, politykami z łaski obcych, bogaczami z przekrętów, pustymi celebrytami - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ruch-Narodowy-chce-obalic-republike-okraglego-stolu,wid,15716726,wiadomosc.html

Tak jest, z tym bandyctwem i kurestwem okrągłego stołu trzeba zrobić porządek. Najwyższy czas!!!

Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
....jeszcze bardzo długo...

Data: 2013-06-08 12:41:53
Autor: Leming Show
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
...jeszcze bardzo długo...

Lepper polegl, Petelicki polegl, Kaczor tak samo. Powodzenia! Ludzi
ktorych polityka nie obchodzi jest wiekszosc, wiekszoc oglada TVN i
obiera polady prezentowane przez ta stacje. A w tefałenie wiadomo
wszyscy ksieza to pedofile, uczennice lizaly smetane z kolan ksiedza,
zakonnica bila dziecko, ogolnie plebs to chwyta jak mlode pelikany:)
Ludzie chca emocji,  nie w glowie im jakas tam polityka. A ze beda
troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc. Z cyklu przyslowia:
życie w wolności wymaga nieustannej czujności.

Data: 2013-06-08 13:05:40
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 8 czerwca 2013 21:41:53 UTC+2 użytkownik Leming Show napisał:
> [...]

troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc. Z cyklu przyslowia:

życie w wolności wymaga nieustannej czujności.

Jeśli wolność wymaga czujności to jest jej niewolnicą.
Wolnosc niczego nie wymaga, powstaje z poznania prawdy :)

Data: 2013-06-08 22:47:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik <mcmlxxi.xi.xi@gmail.com> napisał w wiadomości news:d585bdb6-08ab-43cb-9a20-94011749bdffgooglegroups.com...
> [...]

Jeśli wolność wymaga czujności to jest jej niewolnicą.
Wolnosc niczego nie wymaga, powstaje z poznania prawdy :)
-- -- -- -- -
O czym tu rozmawiac z niewolnikami. Kaczus powiedzial, ze winne sa media, no to Wielka Klatwa na media - oto ich program wyborczy. Czemu sami nie stworza mediow wolnych, alternatywnych dla GoWna?
Wszelkie te ich bogoojczyzniane pisemka to taka sama polityczna sekta, jak Gazeta Wyborcza, tylko pod innym sztandarem. I oto wlasnie chodzi, zeby zamiast funkcjonowania normalnych mediow zwalczaly sie polityczne zascianki.
Przyklad? Katastrofa smolenska. Nikt w Polsce nie zainteresowal sie przesluchaniem kontrolerow lotu na Siewiernym, gdzie moze lezec glowna przyczyna tragedii. Jedni zaczeli trabic o naciskach Kaczynskiego lub Blasika, drudzy o zamachu  - i to jest Rosji najbardziej na reke (w innym wypadku mogliby slono zabulic za zaniedbania na lotnisku).

Data: 2013-06-09 08:31:34
Autor: Bogdan Idzikowski
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp0679$tac$3node2.news.atman.pl...
-- -- -- -- -
[...]

Któryś z kontrolerów teleportował się na pokład samolotu, by zastąpić przy sterach niezdecydowanego kapitana?

ubawiony

Data: 2013-06-09 21:11:02
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:51b42150$0$1230$65785112news.neostrada.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości
|
| Któryś z kontrolerów teleportował się na pokład samolotu, by zastąpić przy
| sterach niezdecydowanego kapitana?

Teleportował się redaktor Rolicki, by na własne oczy się przekonać, kto tam w kokpicie był niezdecydowany, a kto pijany.

Data: 2013-06-08 23:03:18
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Leming Show" <leming.show@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -

Mentalnosc baby od krzyza. Trzeba tak sprzedawac swoj program, zeby byc nieuchwytnym dla wrogiej propagandy (a nawet ja wykorzystywac)

    Ludzie chca emocji,  nie w glowie im jakas tam polityka.

Sztuka uprawiania polityki jest wpisywanie sie w ludzkie oczekiwania (a nie gloszenie swoich przenajswietszych racji).

 A ze beda
troche wiecej placic, trudno, frycowe musi byc.
-- -- -
No tak - mamy wszyscy umierac na krzyzu, zeby sie kiedys okazalo, ze to Kaczus ma swieta racje. Zubeczony kler dobrze wam wszystkim namieszal pod sufitem.

Data: 2013-06-09 00:54:30
Autor: boukun
[...]

Kaczor to republika okrągłego stołu...

boukun

Data: 2013-06-08 22:22:26
Autor: miś z okienka
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

Trzymam kciuki ale nie przewiduje sukcesu tej linii...
-- -- -
Kolejna sciema ludowego wojska.

"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"