"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Data: 2013-06-08 22:20:48
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kovsjo$cn7$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| Winnicki podkreślił, że hasło "obalić republikę okrągłego stołu" - sformułowane
| podczas marszu niepodległości 11 listopada zeszłego roku - jest wciąż
| aktualne. - Chcemy powiedzieć bardzo wyraźnie dzisiejszej klasie politycznej,
| elitom republiki okrągłego stołu: "wasz czas już minął, wasz czas dobiega
| końca" - mówił, wywołując oklaski.
|
| - Nie wierzymy w system, który zbudowaliście w naszym kraju. Naszym kraju, bo
| jesteśmy Polakami. Nie Europejczykami, nie obywatelami świata, ale
| Polakami.(...) Gardzimy wami, politykami z łaski obcych, bogaczami z przekrętów,

Winnicki? Ten co byl prawa reka Giertycha?
A gdzie jest Giertych? Kiedys tez rzucal szumne hasla, skonczylo sie na awanturze o beciki i nieudanym sojuszu z Lepperem. Dzisiaj Giertych jada z reki PO (a moze nie od dzis?). Na zlego konia postawil, bo PO pojdzie do likwidacji, gdy WSI-oki wymysla nowa partie.

| http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ruch-Narodowy-chce-obalic-republike-okraglego-stolu,wid,15716726,wiadomosc.html
|
| Tak jest, z tym bandyctwem i kurestwem okrągłego stołu trzeba zrobić porządek.
| Najwyższy czas!!!
|
| Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

Juz ja was znam. Zamiast zwalczac sowieciarstwo, przyczepicie sie do Zydow, buddystow, swiadkow Jehowy i diabli wiedza kogo jeszcze.... A moze WSI juz nad wami pracuje?

Data: 2013-06-09 00:59:43
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp0678$tac$1node2.news.atman.pl...

> [...]
przekrętów,
| pustymi celebrytami - dodał.

Winnicki? Ten co byl prawa reka Giertycha?

Giertych jest doradcą Donka i Komora...Jego ojciec doradzał Jaruzelowi, a Winnickiego ma teraz za wroga...

boukun

Data: 2013-06-09 02:05:50
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp0dk2$3h5$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |
| > |

| Giertych jest doradcą Donka i Komora...

Ty myślisz, ze oni nie maja innych doradców?

   Jego ojciec doradzał Jaruzelowi

Buuu-ha-ha-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 12:47:16
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0hac$2ro$1node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |
| > |
| > |

| Giertych jest doradcą Donka i Komora...

Ty myślisz, ze oni nie maja innych doradców?

  Jego ojciec doradzał Jaruzelowi

Buuu-ha-ha-ha-ha!

Mają, samych Żydów...

boukun

Data: 2013-06-09 20:56:19
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp1n2u$73d$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| Mają, samych Żydów...

Żydów, nieżydów - gówno ci do tego. Nie podoba ci sie wyższy stopień PRL, to wypierdalaj na Kubę doradzać braciom Castro.

Data: 2013-06-09 21:39:25
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2k2k$4ng$3node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > | > |

| > |

| Mają, samych Żydów...

Żydów, nieżydów - gówno ci do tego. Nie podoba ci sie wyższy stopień PRL, to
wypierdalaj na Kubę doradzać braciom Castro.

Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki polskie...

Nie gówno mi do tego, spisek przeciwko Polakom trzeba ujawniać i napiętnować....

boukun

Data: 2013-06-09 23:02:33
Autor: miś z okienka
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Obowiazkiem Polaka było zwalczać okupanta. Obowiazkiem peerelczyka było budować peerelowski chlew. Czuj sie zwolniony z tego obowiazku peerelczyku.

Data: 2013-06-10 13:06:33
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp2r9i$c5g$1node1.news.atman.pl...

> [...]

peerelowski chlew. Czuj sie zwolniony z tego obowiazku peerelczyku.

Obowiązkiem Polaka było odbudować ojczyznę, rozwijać ojczyznę po wojnie, kupować cegiełki na Centrum Zdrowia Dziecka, Zamek Królewski, odbudowę Warszawy,itd., a bandzioery z obecnego chlewu to wszystko zaorali i rozkradli...

Najgorzsze to to, że według twojej definicji, to dzisiejszym chlewem rządzą PRLczyce, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a bandziory u władzy ci źli...

boukun

Data: 2013-06-10 14:15:54
Autor: miś z okienka
> [...]
| PRLczyce, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a

Każdy jest dobry, przynajmniej dla siebie. Peerelczyki z gruntu dzielily sie na cwane i glupie, czyli ci, którzy dali się robić w ch.. tym pierwszym.
Cwany peerelczyk wydawal mnostwo pieniedzy na propagande i aparat terroru, glupi peerelczyk zarabiał 20 $ miesiecznie, z czego wysuplywal jakies grosze na odbudowqe zamku, ktory wedle wszelkich cywilizowanych standartow powinien stanac na nogi w ciagu kilku miesiecy.
Tak postapilaby prawowita polska wladza peerelczyku! Polski rzad zrobilby wszystko, aby ten zamek stanął w Warszawie, zanim Stalin polozy fundamenty pod swoj palac. Czy juz rozumiesz, kto wygral ta wojne?

Data: 2013-06-10 18:41:38
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp4gfm$vf3$1node2.news.atman.pl...
> [...]

cwane i glupie, czyli ci, którzy dali się robić w ch.. tym pierwszym.

My wszyscy jesteśmy PRLczykami, a przynajmniej ci urodzeni do 1963 roku...

boukun

Data: 2013-06-10 23:24:17
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp507v$obb$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| My wszyscy jesteśmy PRLczykami

Nie wszyscy mieszkańcy peerelu byli peerelczykami (nawet wtedy, gdy na takich ich wychowywano). W każdej sytuacji obecny jest wymiar ludzki.

Data: 2013-06-10 23:41:44
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp5gun$kh$1node2.news.atman.pl...

> [...]

Nie wszyscy mieszkańcy peerelu byli peerelczykami (nawet wtedy, gdy na takich
ich wychowywano). W każdej sytuacji obecny jest wymiar ludzki.

Ale tępaku PRLczycy rządzą tym zniewolonym krajem, ci PRLczycy najgorszego sortu i ich nigdy nie rozliczysz, a będziesz tym bandziorom klaskał do śmierci, bio taki twój los niewolnika, tepego niewolnnika. Prtokuratorów, sędziów, ministrów nigdy nie weryfikowano, to oni z dnia nagle satli się nie PRLczykami ty tepaku. Nagle zmienili sie na całkiem innych ludzi, i ci PRLczycy w przenbraniu urządzaja teraz tobie świat na nowo, już jako "demokraci"...

boukun

Data: 2013-06-11 01:04:21
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |

| Ale tępaku PRLczycy rządzą tym zniewolonym krajem, ci PRLczycy najgorszego

Gdzieś ty się tak wyszczekał?
Za młodu wyłuskiwałeś skarpetę na te ich zamki i pałace, na starość trafia cię
szlag? Biegnij króliczku, szukaj winnych, a nie omiń tam jakiegoś izraela!

Data: 2013-06-11 09:37:05
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp5m3j$5lu$1node2.news.atman.pl...

> [...]

szlag? Biegnij króliczku, szukaj winnych, a nie omiń tam jakiegoś izraela!

Za młodu można było iść do Zamku czy muzeum za pół darmo, a na starość ukradli mi mój zakład pracy i godziwej pracy już nie ma... A winni rządzą tym zniewolonym krajem!

boukun

Data: 2013-06-11 14:57:56
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp6kn6$ae$1mx1.internetia.pl...

> [...]

 ty sobie mogłeś iść do Pałacu Kultury - ruina Zamku straszyła przez 30 lat.

Data: 2013-06-10 14:19:09
Autor: miś z okienka

> [...]
| > |
| > |

| Obowiązkiem Polaka było odbudować ojczyznę, rozwijać ojczyznę po wojnie

Ty wygrałes tą wojnę peerelczyku?
Drugą Wojnę Światową zainicjował i wygrał sowiecki okupant. Obowiazkiem Polaka
było pomscic jego zbrodnie, a przynajmniej sabotowac dalszy rozwoj sowietyzmu i
robic wszystko, aby doprowadzić do jego upadku.

, kupować
| cegiełki na Centrum Zdrowia Dziecka, Zamek Królewski

Rozkradane na lewo i prawo przez okupanta?
Zobacz no peerelczyku, jak wolny swiat sie urzadzil po tej wojnie. Swoje zamki i
szpitale postawili na nogi w ciagu paru lat! Ruina warszawskiego zamku straszyła
tubylców przez ponad trzy dekady - wiesz po co? Po to, zeby peerelczyki
wiedzialy, kto wojne wygral, a kto nie (szkoda, ze ty nie wyciagnales z tego
wniosku).

, odbudowę Warszawy

Zobacz no peerelczyku, jak wolni Japonczycy odbudowali swoja Hiroszime! Gdybys
im wyslal pocztowke z twojego zasranego peerelu, pewnie uwierzyliby w wehikuł
czasu.

Data: 2013-06-10 18:42:58
Autor: boukun
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kp4gfn$vf3$3node2.news.atman.pl...

> [...]

było pomscic jego zbrodnie, a przynajmniej sabotowac dalszy rozwoj sowietyzmu i
robic wszystko, aby doprowadzić do jego upadku.

Nie, nie ja, ale nasi przyjaciele ze Związku Radzieckiego, odzyskali dla nas Polskę Ludową...

boukun

Data: 2013-06-10 23:27:13
Autor: miś z okienka

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp50af$okq$1mx1.internetia.pl...
> [...]
| > |

| Nie, nie ja, ale nasi przyjaciele ze Związku Radzieckiego, odzyskali dla nas

Polska Ludowa z odzysku? Szuflandia sie kłania kumotrze boukun!

Data: 2013-06-09 23:08:04
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2m8v$bb1$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |
| > |
| > |

| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Buuu-ha-ha-ha!

| Nie gówno mi do tego, spisek przeciwko Polakom trzeba ujawniać i napiętnować....

Spisek przeciw peerelczykom? Potośmy wyhodowali bydło, żeby pozniej przeciw bydłu spiskować?
Buuuu-ha-ha-ha-ha!

gru.pl

Data: 2013-06-10 13:14:03
Autor: boukun
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Użytkownik "Towarzysz Gnój"
| Tu jest moja ojczyzna, tu sie urodziłem, jestem Polakiem, więc mam obowiązki
| polskie...

Buuu-ha-ha-ha!

> [...]

Buuuu-ha-ha-ha-ha!

Najgorzsze to to, że według twojej definicji, to dzisiejszym chlewem rządzą
PRLczycy, a poniekąd wszyscy jesteśmy PRLczykami, z tym, że ja ten dobry, a
bandziory u władzy ci źli...

boukun

Data: 2013-06-10 14:18:36
Autor: miś z okienka