"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Data: 2013-06-09 00:29:33
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kovsjo$cn7$1mx1.internetia.pl...
| Brawo Ruch Narodowy!!!
|
| Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Hitler to był nasz lodołamacz Europy. Wy nie jestescie mądrzejsi od niego.

gnojczerwony@gru.pl

Data: 2013-06-09 01:00:55
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0b89$35k$1node2.news.atman.pl...

| Brawo Ruch Narodowy!!!
|
| Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Hitler to był nasz lodołamacz Europy. Wy nie jestescie mądrzejsi od niego.

Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera, u tych, co kradną nam nasze emerytury...

boukun

Data: 2013-06-09 02:12:31
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera

A wy to co? Wyżej dupy podskoczycie? Buuu-ha-ha!
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 12:48:36
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp0had$2ro$2node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > |
| > |

| Mordują nas po cichu i w białych rękawiczkach, tam szukaj Hitlera

A wy to co? Wyżej dupy podskoczycie? Buuu-ha-ha!
__

To zależy od determinacji młodego pokolenia Polaków, czy sobie poradzą z reżimem syjonistów...

boukun

Data: 2013-06-09 21:00:29
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp1n5e$7g2$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

| To zależy od determinacji młodego pokolenia Polaków, czy sobie poradzą z reżimem
| syjonistów...

I słusznie.
Bijcie sie z Żydkami, pedałami i kim tam chcecie. Tylko reka Boska niech was broni podnosić własną na... Pamietasz co na ten temat powiedział premier Cyrankiewicz?
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 21:40:48
Autor: boukun
Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości news:kp2k2k$4ng$4node1.news.atman.pl...

| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > |
| > | > |

| > |

> [...]

broni podnosić własną na... Pamietasz co na ten temat powiedział premier

....władzę ludową narodu dobranego Tuska? Reżimy padały, imperia padały i będą padać...

boukun

Data: 2013-06-09 22:48:21
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kp2mbg$bhk$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Towarzysz Gnój" <gnojczerwony@gru.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |
| > | > | > |

| > | > |

| > |
| > |

| ...władzę ludową narodu dobranego Tuska?

Można to nazwać tak i siak.

  Reżimy padały, imperia padały

Nic nie padło chłopski filozofie. Pada ten, kto na nas reke podnosi.
__
gru.pl

Data: 2013-06-10 13:10:01
Autor: boukun
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
Użytkownik "Towarzysz Gnój"
| ...władzę ludową narodu dobranego Tuska?

Można to nazwać tak i siak.

 Reżimy padały, imperia padały

Nic nie padło chłopski filozofie. Pada ten, kto na nas reke podnosi.

Sami się własną ręką zabijecie...
Wystarczy was zostawić w samopas, a sami zdechniecie. Tak dogorywał Jaruzelski i tak dogorywacie wy syjoniści. Już zdychacie, wszystko rozkradliście, wszystko zaoraliście, nie macie na czym pasożytować, nie macie co ukraść, a Ukrainy i Białorusi nie jesteście już w stanie rozkraść...

Zdychacie z głodu, a my tylko was do rowu zepchniemy...

boukun

Data: 2013-06-10 15:05:18
Autor: Towarzysz Gnój

| Użytkownik "Towarzysz Gnój"

| Sami się własną ręką zabijecie...
| Wystarczy was zostawić w samopas, a sami zdechniecie. Tak dogorywał Jaruzelski

Buu-ha-ha-ha!

> [...]
| Białorusi nie jesteście już w stanie rozkraść...
|
| Zdychacie z głodu, a my tylko was do rowu zepchniemy...

Kiedyś towarzysz Gierek wysłał swoją żone do kolejek, żeby posłuchala co ludzie
na niego gadają. No więc jedna baba powiedziała, że jak on umrze, to ona mu na
grób nastra...
- Ty sie nie martw! Zanim ja umrę, oni nie bedą mieli się czym wysrać...

:-DDDDDDDDDD
gru.pl

"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"