"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"

Data: 2013-06-10 15:55:37
Autor: Trybun
"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"
W dniu 2013-06-08 20:09, boukun pisze:
Brawo Ruch Narodowy!!!

Tylko w Ruchu Narodowym nadzieja na wolną Polskę...

Ruch Narodowy chce obalić "republikę okrągłego stołu"
Winnicki podkreślił, że hasło "obalić republikę okrągłego stołu" - sformułowane podczas marszu niepodległości 11 listopada zeszłego roku - jest wciąż aktualne. - Chcemy powiedzieć bardzo wyraźnie dzisiejszej klasie politycznej, elitom republiki okrągłego stołu: "wasz czas już minął, wasz czas dobiega końca" - mówił, wywołując oklaski.

- Nie wierzymy w system, który zbudowaliście w naszym kraju. Naszym kraju, bo jesteśmy Polakami. Nie Europejczykami, nie obywatelami świata, ale Polakami.(...) Gardzimy wami, politykami z łaski obcych, bogaczami z przekrętów, pustymi celebrytami - dodał.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ruch-Narodowy-chce-obalic-republike-okraglego-stolu,wid,15716726,wiadomosc.html Tak jest, z tym bandyctwem i kurestwem okrągłego stołu trzeba zrobić porządek. Najwyższy czas!!!

Cała Polska pokłada nadzieję tylko w wielkim Ruchu Narodowym Polaków...

boukun

boukun

Porządek za pomocą nawiedzonych głupków? Marzy ci się z deszczu pod rynnę? A s*dalaj ty mi z tymi narodowcami, dzisiaj  za ryj chcą wziąć homków, a jutro wezmą się za ciebie - ateistę, po jutrze za wszystkich kto nie z nimi..

Data: 2013-06-10 18:45:20
Autor: boukun
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kp4lt0$8ka$1node1.news.atman.pl...
[...]

Innej drogi do wolności nie ma. Nikt inny za nas wolności nie odzyska. Reżimi trzeba regularnie obalać i reżimowców pod sąd, inaczej nigdy nie odzyskamy wolności...

boukun

Data: 2013-06-13 13:06:21
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-10 18:45, boukun pisze:

[...]

Ale co to będzie za wolność gdy będą gnojeni ludzie którzy nie robią nikomu nic złego? Wiesz, to ja już wolę zostać przy tym  reżymie okrągłostołowym..

Data: 2013-06-13 13:59:13
Autor: miś z okienka
do boukuna

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc94n$11i$1node1.news.atman.pl...

| Ale co to będzie za wolność gdy będą gnojeni ludzie którzy nie robią
| nikomu nic złego? Wiesz, to ja już wolę zostać przy tym  reżymie
| okrągłostołowym..

                  powiedziała 'ludzka twarz' socjalisty.

Data: 2013-06-13 15:09:29
Autor: boukun
[...]

Coś jest z tobą nie tak talmudysto. Jak gnojeni ludzie, którzy nikomu nic nie robią? To w końcu nas reżim okrągłostołowy gnoi, czy nie?  Tak też myślałem, że jesteś z tej bandy okrągłostołowej od Jaruzela...

boukun

Data: 2013-06-10 23:30:12
Autor: miś z okienka
> [...]

| rynnę? A s*dalaj ty mi z tymi narodowcami, dzisiaj  za ryj chcą wziąć
| homków, a jutro wezmą się za ciebie - ateistę, po jutrze za wszystkich

  a nie napisaliscie Trybunie, kiedy wezmą sie za siebie. A przecież historia magistra vita est..

Data: 2013-06-13 13:07:04
Autor: Trybun
W dniu 2013-06-10 23:30, miś z okienka pisze:

> [...]
| kto nie z nimi..

   a nie napisaliscie Trybunie, kiedy wezmą sie za siebie. A przecież historia

Słabo widzę swoje swobody w kraju opanowanym przez narodowców. Skrzywienie lewicowe nie pozwali mi milczeć wobec krzywdzenia niewinnych ludzi. A więc w najlepszym wypadku widmo krat więziennych.

Data: 2013-06-13 14:01:05
Autor: miś z okienka

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kpc94o$11i$2node1.news.atman.pl...
|W dniu 2013-06-10 23:30, miś z okienka pisze:
| > |

| Słabo widzę swoje swobody w kraju opanowanym przez narodowców.
| Skrzywienie lewicowe nie pozwali mi milczeć wobec krzywdzenia niewinnych

     to po coście Hitlera na Polskę szczuli?

"To jest wojna! Przywrócimy w Polsce porządek"