To jest złodziejska mafia

Data: 2014-06-17 19:29:08
Autor: Fritz
To jest złodziejska mafia
"u2" <u_2@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag news:53a07338$0$2165$65785112news.neostrada.pl...
chamstwo i arogancja wladzy ujawnily sie w pelnej okazalosci :

http://www.stefczyk.info/publicystyka/opinie/pietrzak-to-jest-zlodziejska-mafia,10916965637

Rozmowa z Janem Pietrzakiem, znanym satyrykiem i pieśniarzem.
Stefczyk.info: Mamy kolejną aferę z ludźmi władzy w rolach głównych.

Nie masz kogo cytować, tylko takiego oszołoma...

Data: 2014-06-18 12:25:40
Autor: max
To jest złodziejska mafia

Użytkownik "Fritz" <fritz@gmail.com> napisał w wiadomości news:lnptt2$9cb$1speranza.aioe.org...
[...]

W Polsce rytm zycia wyzaczaja nestety sami oszolomi , zlodziej , aferzysci i kretacze . Niezaleznie od tego , czy nosi sutanne i biret , czy mycke , mundur , czy nienagannie skrojony garnitur udajac ministra . Wazne , ze kretacz . To jest dzisiaj przepustka do wielkiego swiata i .....pieniedzy .

max

Data: 2014-06-18 11:35:08
Autor: wawa
To jest z�odziejska mafia
W dniu 6/18/2014 5:25 AM, max pisze:

W Polsce rytm zycia wyzaczaja nestety sami oszolomi , zlodziej , aferzysci i
kretacze

Jednego z nich zrobiono "prezydentem" i członkiem stowarzyszenia Sowa i przyjaciele:

Bronisław Komorowski:
"Nawet bolszewicy oszczędzili carski wywiad, który potem im służył. To był jedyny taki przypadek na świecie i jako taki - godny napiętnowania. Zarówno wtedy, jak i teraz. Po latach od głosowania w Sejmie w tej sprawie wydaje mi się, że to ja miałem wtedy rację głosując przeciwko likwidacji WSI"

Data: 2014-06-18 11:12:30
Autor: Marek
To jest z�odziejska mafia
W dniu środa, 18 czerwca 2014 18:35:08 UTC+2 użytkownik wawa napisał:
> [...]

"Nawet bolszewicy oszczędzili carski wywiad, który potem im służył. To był jedyny taki przypadek na świecie i jako taki - godny napiętnowania. Zarówno wtedy, jak i teraz. Po latach od głosowania w Sejmie w tej sprawie wydaje mi się, że to ja miałem wtedy rację głosując przeciwko likwidacji WSI"

To, to, to,  ...jak bolszewicy...

Data: 2014-06-18 14:59:18
Autor: Fritz
To jest złodziejska mafia
"max" <max@tlen.pl> schrieb im Newsbeitrag news:lnrqh8$45v$2speranza.aioe.org...

[...]

To prawda, u mnie w Świdnicy ludzie mówią, że w Polsce rządzi banda podwórkowa żydowska ze Świdnicy, szczególnie u bula...

Data: 2014-06-19 04:19:54
Autor: stevep
To jest złodziejska mafia
W dniu .06.2014 o 14:59 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

I co, nie przyjeli cię do tej bandy kretynie?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-19 11:09:40
Autor: Fritz
To jest złodziejska mafia
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xhojfgau50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A co ja mam wspólnego z Lityńskimi?

Data: 2014-06-20 04:45:17
Autor: stevep
To jest złodziejska mafia
W dniu .06.2014 o 11:09 Fritz <fritz@gmail.com> pisze:

[...]

Nic, oni nie są idiotami jak ty.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-06-20 09:59:57
Autor: Fritz
To jest złodziejska mafia
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xhqe9r0n50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W Świdnicy doskonale wiedzą ludzie, co to za gangsterzy podwórkowi i cwaniaczki..., znaleźli się teraz u bula...

To jest złodziejska mafia