To już koniec! Emeryturę mamy z głowy

Data: 2013-01-21 12:59:54
Autor: No pasaran
To już koniec! Emeryturę mamy z głowy
"muto2100" <misiaxxxxyyyy@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:c9e86f80-7395-4901-a623-8b95632ca919p17g2000vbn.googlegroups.com...
http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Emerytury-do-poprawki-Dostaniemy-grosze,wid,15265444,wiadomosc.html?ticaid=1fec4

Nic nie dostaniemy, badziory z PO na czele z Tuskiem i preziem nas okradli z emerytur w perfidny sposób, by IM, się żyło lepiej...

Data: 2013-01-21 10:49:26
Autor: Marek
On Jan 21, 12:59 pm, "No pasaran" <no_pasa...@gmail.com> wrote:
"muto2100" <misiaxxxxy...@gmail.com> schrieb im Newsbeitragnews:c9e86f80-7395-4901-a623-8b95632ca919p17g2000vbn.googlegroups.com...

>http://emerytury.wp.pl/kat,2752,title,Emerytury-do-poprawki-Dostaniem...

Nic nie dostaniemy, badziory z PO na czele z Tuskiem i preziem nas okradli z
emerytur w perfidny sposób, by IM, się żyło lepiej...

A w 100 milionow tez wierzyles ?

Data: 2013-01-21 20:31:39
Autor: No pasaran
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:ed354f82-2788-4d46-9852-d4f1db1d1b47z8g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Nic nie dostaniemy, badziory z PO na czele z Tuskiem i preziem nas okradli z
emerytur w perfidny sposób, by IM, się żyło lepiej...

Co innego dawać, a co innego okradać...

Data: 2013-01-21 20:43:20
Autor: Polok_Prawdziwy
No pasaran wrote:

[...]

Jesceroz GUPCU...!!!

- jesce roz ci tłumacem podobroci, zeto nie Tuski i inkse Pokraki, ino KAPITALISMUS temu winny jezd...!!!

Data: 2013-01-21 21:32:19
Autor: No pasaran
"Polok_Prawdziwy" <Baca_Nowocesny@patryjot.eu> schrieb im Newsbeitrag news:lel0t9-4du.ln1server.linuxfan.de...
No pasaran wrote:

[...]

Jak wyżej baca...

A kto jest baca wyrobnikiem tych kapitalistów? Czy kapitalizm jest
bezosobowy? Tusk Polskę i Polaków sprzedaje kapitalistom bez pardonu i to od
1989 roku rządzi ta banda okrągłostołowa...

Data: 2013-01-21 21:36:19
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-21 21:32, No pasaran pisze:

[...]

To ty ją sprzedałeś strajkując i rzucając kamieniami i nosząc na barkach elektryka. Tak - powinieneś dostać Medal Kongresu za zasługi dla USA.

Data: 2013-01-22 00:06:03
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kdk8ro$hq7$1node2.news.atman.pl...
[...]

Głupku, nie talmudyzuj, mało masz filmów dokumentalnych, jak zbrodniarz Jaruzelski sprzedał Polskę i Polaków syjonistom przy pomocy swojej agentury? To ja byłem generałem sprzedającyym Polskę będąc w Niemczech, przez bandziora wypędzony? Łajzo, hunta zrobiła co chciała, napadła na naród i go zniewoliła.

Data: 2013-01-22 09:27:08
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-22 00:06, No pasaran pisze:

[...]

Oczywiście że mam dużo. Solidarność była wspierana z zagranicy, i nikt się z tym nie kryje. A myślisz że jankes płacił za twoje, i twoich szefów piękne oczy? Tak boukun - ty nie masz prawa oskarżać innych - ty nie powinieneś przez długi czas wyjmować łba z kubła z popiołem i błagać Polaków o wybaczenie.. za gnój jaki za twoja sprawą zrbił się w kraju.

Data: 2013-01-22 11:20:01
Autor: No pasaran
"Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> schrieb im Newsbeitrag news:kdligt$5lm$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie ma znaczenia, że Solidarnść była wspierana z zagranicy, wewnątrz partii byli sprzedawczyki i KC wysyłało dzisiejszych "autorytetów" ekonomicznych na szkolenia do USA przez CIA, by przygotować kraj do rozbiorów. SB doskonale wiedziała, komu dają paszport i po co wyjeżdża na zachód. To, że żydostwo z wierchuszki Solidarności dostawało pieniądze z USA i Niemiec, nie miało znaczenia, bo było wszystko pod kontrolą Jaruzelskiego i Kiszczaka. Dopiero, jak poski naród zaczął się bydlakom wyrywać spod kontroli, agent Jaruzelskiego Geremek zainspirował wprowadzenie stanu wojennego i od pamiętnego, zbrodniczego 13 grudnia 1981 roku znów jest w Polsce pod ścisłą kontrolą syjonistów od Jaruzela...

Gnój idioto talmudyczny zrobił w kraju twój zbrodniarz Jaruzel, to on pozamiatał młodych boukunów w 1981 roku, wytrzebił z kraju i obsadził w 1989 roku swoją agenturę do biesiadnego stołu. Boukuny mogą sobie teraz tylko poszczekać w internecie...

Ojcem chrzestnym tego kurewskiego systemu jest zbrodniarz i sprzedawczyk Jaruzelski, i tego nie da się zakłamać...

http://www.youtube.com/watch?v=YZQpptwEceo

Data: 2013-01-23 13:28:16
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-22 11:20, No pasaran pisze:

[...]

Zasadnicze znaczenie ma że siedziała w kieszeniach zachodnich imperialistów.  Ty solidarnościowiec w możliwie delikatny sposób się odp**ol od tego co było w partii. Podsumuj za to swoich szefów z "S" i to do czego ten twój związek doprowadził..
I tak nawiasem - te twoje przechwałki jak to świniom w rzeźni zakładałeś czerwone krawaty itd były ekstra opłacane, czy robiłeś to po prostu z głupoty?

To już koniec! Emeryturę mamy z głowy