To juĹĽ koniec Tyfuska

Data: 2013-06-15 19:09:36
Autor: the_foe
To juĹĽ koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-15 09:25, Marek Woydak pisze:

To już koniec Tuska! Bo ludzie nie boją się Kaczyńskiego!

Platforma Obywatelska tonie i nic nie wskazuje na to, aby miała się
uratować. Najnowsze sondaże są bezlitosne dla partii Donalda Tuska
stawiając ją daleko za Prawem i Sprawiedliwością. Czyżby szykowała się
spektakularna zmiana władzy?

Choć do wyborów jeszcze daleko, to informacje o poparciu dla partii
politycznych wzbudzają coraz większe zainteresowanie. A jest co podziwiać,
ponieważ słupki poparcia Platformy Obywatelskiej spadają w zastraszającym
tempie. Powody do zadowolenia ma za to Prawo i Sprawiedliwość.

PiS wygrywa wybory i zdobywa niemal połowę miejsc w Sejmie. Jeszcze
niedawno wiele osób zaśmiałoby się w głos, ale teraz to wizja
prawdopodobna. Partia Jarosława Kaczyńskiego (64 l.) od kilku tygodni
prowadzi z PO w sondażach i systematycznie zwiększa przewagę. Jeśli wybory
odbyłyby się w ten weekend, z naszej symulacji wynika, że PiS zabrakłoby
zaledwie pięciu mandatów w Sejmie, by rządzić samodzielnie! – Wybory wygra
PiS – nie ma wątpliwości dr Rafał Chwedoruk, politolog z Uniwersytetu
Warszawskiego

Wszytko ładnie i pięknie, tylko jak namówić JK by, az do wyborów i w ich trakcie, sie publicznie nie udzielał? jedna wypowiedz i znów bedą za PO.
Nawet zdyscyplinowanie w braniu lekĂłw psychotropowych przez prezesa nie gwarantuje sukcesu. Jest jeszcze Macierewicz, ktĂłry nie choruje psychicznie, on ma urojenia z wyboru....

--
@foe_pl

Data: 2013-06-16 12:35:51
Autor: Trybun
To juĹĽ koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-15 19:09, the_foe pisze:
 Jest jeszcze Macierewicz, ktĂłry nie choruje psychicznie, on ma urojenia z wyboru....

Aż się wierzyć nie chce że facet błaznuje z własnego i nieprzymuszonego wyboru.

Data: 2013-06-16 20:50:44
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska
>  Jest jeszcze Macierewicz, który nie choruje psychicznie, on ma
> urojenia z wyboru....

Aż się wierzyć nie chce że facet błaznuje z własnego i nieprzymuszonego
wyboru.

Pokaz mi drugiego takiego cfaniaka w Polsce, ktory pied.doli takie glupoty
za TAKA kasiore, i to w dodatku bez najmniejszej odpowiedzialnosci.
Facet sie ustawil pierwsza klasa.

Nullification

Data: 2013-06-17 15:46:56
Autor: Trybun
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-16 20:50, pluton_ pisze:
[...]

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz - obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.

Data: 2013-06-21 22:46:36
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska

> [...]

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz -
obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.

Tak, zdecydowanie  inspiruje go pierdolenie glupot za nasza kasiore.

Nullification

Data: 2013-06-22 14:09:28
Autor: Trybun
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-21 22:46, pluton_ pisze:

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz -
obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.
Tak, zdecydowanie  inspiruje go pierdolenie glupot za nasza kasiore.

Jednym słowem - kabareciarz, i to widać po odezwach ze spor± rzesz± wielbicieli.

Data: 2013-06-17 20:11:19
Autor: the_foe
To już koniec Tyfuska
[...]

wsponicie moje słowa, Antek dostanie awans do europarlamentu. U nas wyczerpał temat, czas na podbicie EU ;)

--
@foe_pl

To juĹĽ koniec Tyfuska