To ju? dzisiaj

Data: 2011-02-16 15:20:11
Autor: yamma
To ju? dzisiaj
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GvEc7ZSAHII
Jak nastroje? Browar już się chłodzi?
:-)
yamma

Data: 2011-02-16 16:09:21
Autor: Fedor
To ju? dzisiaj
On 16.02.2011 15:20, yamma wrote:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GvEc7ZSAHII
Jak nastroje? Browar już się chłodzi?

Mysle, ze na Barcelone teraz nie ma bata. Jak im sie noga podwinie i beda mieli pecha, to moga nie wygrac LM, ale z Arsenalem rozprawia sie gladko. Gunners nie potrafia sie dobrze bronic i pewnie sie nie zamkna calkiem, a dla Barcy to wymarzona sytuacja.

Szczesny dzisiaj zaliczy prawdziwy debiut. Caly swiat na niego bedzie patrzyl poraz pierwszy tak naprawde. Trzymam za niego kciuki, ale wydaje sie, ze bedzie musial siegnac po pilke z siatki co najmniej ze dwa razy. Oby to nie byly "babole" :)

Data: 2011-02-16 18:07:52
Autor: Fidelio
To ju? dzisiaj
[...]

Tym meczem Szczęsny ma szanse uzyskać numer 1 w bramce Arsenalu i w reprezentacji, czego mu życzę bo IMHO jest największym naszym talentem bramkarskim.

Data: 2011-02-16 17:55:50
Autor: UGI
To ju? dzisiaj
Fidelio <tmackowiak@onet.eu> napisał(a):
Tym meczem Szczęsny ma szanse uzyskać numer 1 w bramce Arsenalu i w reprezentacji, czego mu życzę bo IMHO jest największym naszym talentem bramkarskim.

Szkoda tylko, że głowa słaba. kilka jego wywiadów to była masakra.

Data: 2011-02-16 19:39:21
Autor: Fidelio
To ju? dzisiaj
[...]

Nie czytałem, ale młody jest. Ważne, że w bramce zachowuje się inteligentnie, reszta mnie nie interesuje szczerze mówiąc.

Data: 2011-02-16 22:06:43
Autor: grzeda
To ju? dzisiaj
W dniu 2011-02-16 19:39, Fidelio pisze:

Szkoda tylko, że głowa słaba. kilka jego wywiadów to była masakra.

Nie czytałem, ale młody jest. Ważne, że w bramce zachowuje się
inteligentnie, reszta mnie nie interesuje szczerze mówiąc.

http://www.weszlo.com/tag/szczesny

Tu masz. Teraz sie juz sie uspokoil.

pozdr
PG

Data: 2011-02-16 22:34:32
Autor: Fidelio
To ju? dzisiaj
[...]

Teraz pewnie tam napiszą, że zatrzymał Barcelonę heh.

Data: 2011-02-17 08:35:57
Autor: tomus_king
To ju? dzisiaj

> http://www.weszlo.com/tag/szczesny
>
> Tu masz. Teraz sie juz sie uspokoil.

Teraz pewnie tam napiszą, że zatrzymał Barcelonę heh.

Jeśli nie pęknie na Camp Nou, to można powiedzieć że mamy już bramkarza na
długie lata. --

Data: 2011-02-18 14:34:49
Autor: kibitzer
To ju? dzisiaj
W ostatnich latach najwiekszym talentem golkiperskim byl B.Bialkowski , ktory
zatrzymal Brazylie na mistrzostwach swiata,
ale Wojtek Szczesny z tej pamietnej kadry u20 jest raczej zdolniejszy , bo
szybciej sie kształtuje, bo nie ugial sie nawet przed mistrzami .
Szkoda , ze kolejne kluby D.Janczyka juz nie byly w stanie rozwijac tak jak
Legia ,
to byl najwiekszy talent pilkarski wogole .
Strzelal wtedy bramki nie jakims z drugiej dziesiatki, ale Argentynie .
Moze powroci .

Data: 2011-02-16 17:54:54
Autor: UGI
To ju? dzisiaj
yamma <yamma@wp.pl> napisał(a):
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=GvEc7ZSAHII
Jak nastroje? Browar już się chłodzi?
:-)
yamma

Bez przesady. Żaden mecz w pucharach bez udziału polskiej drużyny nie jest w
stanie wzbudzić we mnie jakiś szczególnych emocji. Dlatego browar się chłodzi
ale na jutro :-)

Data: 2011-02-18 14:24:36
Autor: troleibus
To ju? dzisiaj
To co bylo realne nie udalo sie Madrytowi, ale wystarczylo chyba zeby Polak
byl w wyjsciowym skladzie i odrazu przy nim nawet rezerwowy Arszawin
przypomnial sobie jak sie gra porzadnie.
Poprostu wystarczylo troche magii na bramce Arsenalu i nawet Mesii odprowadzal
pilke w bandy. Mlody powinien ojcowi skrzynke postawic , ze ten siedzi i
czaruje syna .
Stary po meczu byl podobno bardziej wyczerpany niz mlody i bedzie musial
wrocic na trening na boisku zeby utrzymac kondycje.
Moglby trenowac bramkarzy Legii , bo tam jest cienko ze sprawa, albo chociaz
zostac menedzerem od bramkarzy i zeskautowac kogos porzadnie

Moze teraz to ten moment , iz nasi zaczna odgrywac decydujace starcia.
Oby , bo troche lepiej przed euro niz po

--

To ju? dzisiaj