To już koniec Tyfuska

Data: 2013-06-15 02:25:36
Autor: Marek Woydak
To już koniec Tyfuska

To już koniec Tuska! Bo ludzie nie boją się Kaczyńskiego!

Platforma Obywatelska tonie i nic nie wskazuje na to, aby miała się
uratować. Najnowsze sondaże są bezlitosne dla partii Donalda Tuska
stawiając ją daleko za Prawem i Sprawiedliwością. Czyżby szykowała się
spektakularna zmiana władzy?

Choć do wyborów jeszcze daleko, to informacje o poparciu dla partii
politycznych wzbudzają coraz większe zainteresowanie. A jest co podziwiać,
ponieważ słupki poparcia Platformy Obywatelskiej spadają w zastraszającym
tempie. Powody do zadowolenia ma za to Prawo i Sprawiedliwość.

PiS wygrywa wybory i zdobywa niemal połowę miejsc w Sejmie. Jeszcze
niedawno wiele osób zaśmiałoby się w głos, ale teraz to wizja
prawdopodobna. Partia Jarosława Kaczyńskiego (64 l.) od kilku tygodni
prowadzi z PO w sondażach i systematycznie zwiększa przewagę. Jeśli wybory
odbyłyby się w ten weekend, z naszej symulacji wynika, że PiS zabrakłoby
zaledwie pięciu mandatów w Sejmie, by rządzić samodzielnie! – Wybory wygra
PiS – nie ma wątpliwości dr Rafał Chwedoruk, politolog z Uniwersytetu
Warszawskiego

Data: 2013-06-15 03:01:23
Autor: Leming Show
To już koniec Tyfuska
PiS wygrywa wybory i zdobywa niemal połowę miejsc w Sejmie. Jeszcze
niedawno wiele osób za¶miałoby się w głos, ale teraz to wizja
prawdopodobna. Partia Jarosława Kaczyńskiego (64 l.)

Jak lewactwo hasbara, SLD, RP i po czesci PO, chlosta prawice, tak p.
Waldemar chlosta lewactwo:
http://pldocs.docdat.com/docs/index-4803.html

No ale wioskowy przyglup obiera poglady prezentowane w glownym nurcie,
nie zastanawiajac sie nad argumentami drugiej strony.

Data: 2013-06-15 14:00:17
Autor: Parvus
To juĹĽ koniec Tyfuska
Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:oxmt3gzaqdmt.1ecpdtmyemkpf$.dlg40tude.net...

To już koniec Tuska! Bo ludzie nie boją się Kaczyńskiego!

Bac się Kaczyńskiego? Przecież to starzejący się satyr. Niebawem dołączy do Urbana. Jerzego.

Data: 2013-06-15 18:13:42
Autor: Anatol
To juĹĽ koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-15 09:25, Marek Woydak pisze:

To już koniec Tuska! Bo ludzie nie boją się Kaczyńskiego!

Nie bojÄ… siÄ™ bo JarosĹ‚aw rzadko udziela siÄ™ w mediach a to zawsze zapewniaĹ‚o PISowi wzrosty poparcia. JeĹĽeli wytrzyma  tak jeszcze 2 lata to rzeczywiĹ›cie PIS moĹĽe wygrać te wybory.

Anatol

Data: 2013-06-15 20:55:18
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska
to rzeczywi¶cie PIS może wygrać te wybory.

I co z tego ?

Nullification

Data: 2013-06-16 04:03:46
Autor: Marek Woydak
To już koniec Tyfuska
Dnia Sat, 15 Jun 2013 20:55:18 +0200, pluton_ napisał(a):

to rzeczywi¶cie PIS może wygrać te wybory.

I co z tego ?

No i chuj w kalesonach.

Data: 2013-06-16 11:59:13
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska

> I co z tego ?

No i chuj w kalesonach.

Dokladnie. Czy w kalesonach czy bez rzadzic nie bedzie.

Nullification

Data: 2013-06-16 05:03:44
Autor: Marek Woydak
To już koniec Tyfuska
Dnia Sun, 16 Jun 2013 11:59:13 +0200, pluton_ napisał(a):

to rzeczywi¶cie PIS może wygrać te wybory.

I co z tego ?

No i chuj w kalesonach.

Dokladnie. Czy w kalesonach czy bez rzadzic nie bedzie.

Dokładnie. Zostanie królem Kaszubów, o ile go pasami nie poszczuj±.

Data: 2013-06-16 12:25:41
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska

> Dokladnie. Czy w kalesonach czy bez rzadzic nie bedzie.

Dokładnie. Zostanie królem Kaszubów, o ile go pasami nie poszczuj±.

To by fajnie brzmialo: JaroslawPolskeZbaw, krol kaszubow, ksiaze na Elblagu.

Nullification

Data: 2013-06-16 05:38:07
Autor: Marek Woydak
To już koniec Tyfuska
Dnia Sun, 16 Jun 2013 12:25:41 +0200, pluton_ napisał(a):

[...]

To by fajnie brzmialo:

Donald Tyfusek Kulawy król strzelców, też by fajnie brzmiało, no ale kogo
obchodzi co ci hula po główce. Pohu¶taj się na sznurówkach, nie będziesz
się nudził.

Data: 2013-06-16 04:00:45
Autor: Marek Woydak
To juĹĽ koniec Tyfuska
Dnia Sat, 15 Jun 2013 18:13:42 +0200, Anatol napisał(a):

W dniu 2013-06-15 09:25, Marek Woydak pisze:

To już koniec Tuska! Bo ludzie nie boj± się Kaczyńskiego!

Nie boj± się bo Jarosław rzadko udziela się w mediach a to zawsze zapewniało PISowi wzrosty poparcia.

Kiedy czytam takie brednie, natychmiast wiem, że mam do czynienia z osob±
której mózg wyprali tvnem, dlatego powtarza to co słyszał. A wystarczyło
napisać, że Donu¶ stanie na tuskobusie, wygłosi czterogodzinne expose do
narodu, no i znowu nie będzie miał z kim przegrać.
Jeżeli wytrzyma  tak jeszcze 2 lata to rzeczywi¶cie PIS może wygrać te wybory.

Nie ma strachu, nie musicie ludziom tłumaczyć, że żyj± w Irlandii, oni to
już wiedz±.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=RemjtAq7540#!

Data: 2013-06-17 19:31:43
Autor: Anatol
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-16 11:00, Marek Woydak pisze:

Jeżeli wytrzyma  tak jeszcze 2 lata to rzeczywi¶cie PIS może wygrać te wybory.

Nie ma strachu, nie musicie ludziom tłumaczyć, że żyj± w Irlandii, oni to
już wiedz±.

Na szczę¶cie Jaru¶ zaczyna się ponownie aktywizować w mediach.

Przydałyby się jeszcze jakie¶ wiece z pochodniami ze skandowaniem tłumów na cze¶ć wodza.

Anatol

Data: 2013-06-17 13:25:56
Autor: Marek Woydak
To już koniec Tyfuska
Dnia Mon, 17 Jun 2013 19:31:43 +0200, Anatol napisał(a):

W dniu 2013-06-16 11:00, Marek Woydak pisze:

JeĹĽeli wytrzyma  tak jeszcze 2 lata to rzeczywiĹ›cie PIS moĹĽe wygrać te wybory.

Nie ma strachu, nie musicie ludziom tłumaczyć, że żyją w Irlandii, oni to
juĹĽ wiedzÄ….

Na szczęście Jaruś zaczyna się ponownie aktywizować w mediach.

Całe szczęście, jest nadzieja, że Donek nauczy się angielskiego i zostanie
cesarzem całej Europy, a Gronkiewicz wybuduje mu most wzdłuż Wisły.

Przydałyby się jeszcze jakieś wiece z pochodniami ze skandowaniem tłumów na cześć wodza.

Takie wiece zaspokojÄ… wasze oczekiwania?

http://www.tinyurl.pl?wFE0ZOUV
http://www.tinyurl.pl?yzOVxJIn
http://my-uczennice-vii-lo.atspace.com/po.jpg

Błękitny Marsz PO:

Według Tuska, który przemawiał z balkonu Hotelu Europejskiego, PO chce
władzy, aby rozwiązywać problemy zwykłych ludzi, a nie po to, by wszczynać
wojny polityczne. Polskim rodzinom zależy najbardziej na tym, aby żyło im
się lepiej i czuły się bezpieczniej – dodał Tusk. A władza ma rozwiązywać
ich problemy.

"Polska wolna, solidarna!", "Wolne media!", "Chcemy demokracji!" - takie
okrzyki wznosili uczestnicy "Błękitnego Marszu" PO, na czele którego
niesiony był transparent w kształcie wielkiego serca z napisem "Kocham
Polskę". Uczestnicy marszu trzymali transparenty z napisami: "Dość
kaczorĂłw, chcemy wyborĂłw!", "Polska wolna - solidarna", "Prawo i
Sprawiedliwość to semantyczne nadużycie", "Przeproście i Spadajcie". Można
również usłyszeć okrzyki: "Giertych, zostaw nasze dzieci!"

Data: 2013-06-17 19:46:25
Autor: u2
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-17 19:31, Anatol pisze:
[...]

to wasza jedyna nadzieja, straszenie faszystami, kaczynskimi itd itp. dziwne, ze to wy ich zabijacie, a nie oni was ...-;)

--
Istniej± trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-06-17 19:50:08
Autor: Anatol
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-17 19:46, u2 pisze:

[...]

Przecież to nie my organizujemy wiece z pochodniami i chcemy podporz±dkować politycznie s±downictwo (rz±dowi) a państwo ko¶ciołowi.

Anatol

Data: 2013-06-17 19:56:55
Autor: u2
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-17 19:50, Anatol pisze:
[...]

wy z pelomafii organizowaliscie marsze z pochodniami, nawet skopiowaliscie niemieckie kristallnacht :

http://www.youtube.com/watch?v=BHTrAcSHdsU

Data: 2013-06-17 19:49:55
Autor: Bogdan Idzikowski
To już koniec Tyfuska

Użytkownik "Anatol" <c355@usuntowp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:kpnh63$ku3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Masz pan to jak w banku.

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-06-15 19:09:36
Autor: the_foe
To juĹĽ koniec Tyfuska
[...]

Wszytko ładnie i pięknie, tylko jak namówić JK by, az do wyborów i w ich trakcie, sie publicznie nie udzielał? jedna wypowiedz i znów bedą za PO.
Nawet zdyscyplinowanie w braniu lekĂłw psychotropowych przez prezesa nie gwarantuje sukcesu. Jest jeszcze Macierewicz, ktĂłry nie choruje psychicznie, on ma urojenia z wyboru....

--
@foe_pl

Data: 2013-06-16 12:35:51
Autor: Trybun
To juĹĽ koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-15 19:09, the_foe pisze:
 Jest jeszcze Macierewicz, ktĂłry nie choruje psychicznie, on ma urojenia z wyboru....

Aż się wierzyć nie chce że facet błaznuje z własnego i nieprzymuszonego wyboru.

Data: 2013-06-16 20:50:44
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska
>  Jest jeszcze Macierewicz, który nie choruje psychicznie, on ma
> urojenia z wyboru....

Aż się wierzyć nie chce że facet błaznuje z własnego i nieprzymuszonego
wyboru.

Pokaz mi drugiego takiego cfaniaka w Polsce, ktory pied.doli takie glupoty
za TAKA kasiore, i to w dodatku bez najmniejszej odpowiedzialnosci.
Facet sie ustawil pierwsza klasa.

Nullification

Data: 2013-06-17 15:46:56
Autor: Trybun
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-16 20:50, pluton_ pisze:
[...]

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz - obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.

Data: 2013-06-21 22:46:36
Autor: pluton_
To już koniec Tyfuska

> [...]

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz -
obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.

Tak, zdecydowanie  inspiruje go pierdolenie glupot za nasza kasiore.

Nullification

Data: 2013-06-22 14:09:28
Autor: Trybun
To już koniec Tyfuska
W dniu 2013-06-21 22:46, pluton_ pisze:

Czyli mam rację? Faceta co¶ inspiruje, a skoro nie jest to jak piszesz -
obłęd, czyli można powiedzieć że jeste¶my w domu.
Tak, zdecydowanie  inspiruje go pierdolenie glupot za nasza kasiore.

Jednym słowem - kabareciarz, i to widać po odezwach ze spor± rzesz± wielbicieli.

Data: 2013-06-17 20:11:19
Autor: the_foe
To już koniec Tyfuska
[...]

wsponicie moje słowa, Antek dostanie awans do europarlamentu. U nas wyczerpał temat, czas na podbicie EU ;)

--
@foe_pl

To już koniec Tyfuska