To już lepszy jest Muto+jakaś tam liczba..

Data: 2015-07-03 03:30:01
Autor: Stachu Chebel
To już lepszy jest Muto+jakaś tam liczba..
Czeczeniec jakiś, Łukrainiec czy diabli wiedzą jaki Ługandyjczyk. Fatalnie chłopu wychodzi nasza Rodzima pisownia, ale przynajmniej się stara. Parę razy kilka gorzkich słów na jego temat napisałem. To akurat "małe piwo"..

Podejmowałem próbę dyskusji..  Bezskutecznie!!  Skoro tak, to WON analfabeto z tej i innych grup!!

A i tak jesteś cudzoziemcze lepszy od tych, których stać na dyskusję na poziomie "lol". I tu masz u mnie delikatnego plusa !!

To już lepszy jest Muto+jakaś tam liczba..