To już nie Prezydent, to już clown

Data: 2015-05-16 19:11:33
Autor: Przedstawiciel_narodu
To już nie Prezydent, to już clown
 ~mateusz 4 godziny i 17 minut temuWłaśnie zadzwoniłam. GŁOSUJCIE NA ANDRZEJA DUDE !!!!!!!!!!!

 ~franz75 4 godziny i 17 minut temuTo już nie Prezydent, to już clown.

 ~prezydent z jajami 4 godziny i 22 minut temuDzwońmy do przyjaciół aby też poszli zagłosować na Dudę !

 ~dobra rada 4 godziny i 17 minut temuBronek wylatujesz z pałacu - zmieniasz prace i weź kredyt ...

 ~rd 4 godziny i 30 minut temuDo mnie nikt nie dzwoni w tej sprawie. Mam normalnych przyjaciół i znajomych.

 ~kumaten 4 godziny i 17 minut temuCHALO Tó Bronek hciałem was ogłópiać pżez pieć nastempnyh lat głosujta na wolność to my bedziemy was dymać!

Data: 2015-05-16 19:23:15
Autor: Przedstawiciel_narodu
To już nie Prezydent, to już clown
~nigdy o,stół 4 godziny i 18 minut temuwstydzę się takiego prezydenta, jak nędzarz na śmietniku błaga o wyborców, wstyd

 ~jan 4 godziny i 18 minut temuAleż silne umocowanie betonowe przy POidłach.Teraz widać wszystko jak na dłoni.

Data: 2015-05-16 20:33:50
Autor: Ikselka
To już nie Prezydent, to już clown
Data: 2015-05-17 02:46:48
Autor: brat_olin
To już nie Prezydent, to już clown
Przedstawiciel_narodu wrote:

Właśnie zadzwoniłam.
http://niezalezna.pl/uploads/zdjecie2015/67117961391431786079.jpg --
Smart questions to stupid answers

Data: 2015-05-17 11:35:42
Autor: Mark Woydak
To już nie Prezydent, to już clown
duren boukun "Przedstawiciel_narodu" <przedstawiciel_narodu@gmail.com>
napisał w wiadomości news:mj7to3$jq6$1speranza.aioe.org...
~mateusz 4 godziny i 17 minut temuWłaśnie zadzwoniłam. GŁOSUJCIE NA
ANDRZEJA DUDE !!!!!!!!!!!

Po jakiego grzyba cytujesz tu takich samych oszołomów jak ty?

MW

Data: 2015-05-17 13:49:39
Autor: Przedstawiciel_narodu
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mj9nf7$q3o$14news.albasani.net...
[...]

To jest cała Polska, oszołomem zostałeś tylko ty!

To już nie Prezydent, to już clown