To już nie jest Polska....

Data: 2012-07-01 16:12:34
Autor: Ikselka
To już nie jest Polska....
Data: 2012-07-01 10:47:55
Autor: Voyager
To już nie jest Polska....

Ikselka napisał(a):
...to jakaś ɐʞslod.
--
XL
Do 5 lipca podpisz petycję:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/31278-polonia-apeluje-o-poparcie-petycji-do-obamy-ws-smolenska-dorota-skrzypek-komisja-miedzynarodowa-nadzieja-na-prawde-o-katastrofie

Apeluje i apeluje................

"W Polsce często mamy do czynienia z tego typu owczym pędem. To samo
zaczęło się z Lechem Kaczyńskim po katastrofie smoleńskiej, choć na
szczęście potem jego kult odrobinę przygasł. Kult Kaczyńskiego łatwo
było powstrzymać, bo był on słabym prezydentem, na dodatek
współodpowiedzialnym za katastrofę, w której zginął. Kościół
wykorzystał tę śmierć do walki o wpływy, ale były silne powody, aby
wobec tego kultu zbudować opór obywatelski."
Janusz Palikot

Data: 2012-07-01 19:03:45
Autor: Przemysław M.
To już nie jest Polska....
Dnia Sun, 1 Jul 2012 16:12:34 +0200, Ikselka napisał(a):

...to jakaś ɐʞslod.

Skoro tak to ty nie jesteś też Polakiem! ;-)

--

„Musimy pamiętać, że aby zwyciężyć, trzeba pamiętać o maksymie Józefa
Piłsudskiego zwyciężyć i spocząć na laurach to klęska, być zwyciężonym, a

Data: 2012-07-01 20:06:25
Autor: Ikselka
To już nie jest Polska....
Dnia Sun, 1 Jul 2012 19:03:45 +0200, Przemysław M. napisał(a):

Dnia Sun, 1 Jul 2012 16:12:34 +0200, Ikselka napisał(a):

...to jakaś ɐʞslod.

Skoro tak to ty nie jesteś też Polakiem! ;-)

Ja? - na pewno nie!
--
http://pomniksmolensk.pl/news.php?readmore=2050

Data: 2012-07-06 20:05:31
Autor: Flyer
To już nie jest Polska....
In article <ne9ti0nwt4e5.fgzlixwkbctm$.dlg@40tude.net>, ikselk@gazeta.pl says...
...to jakaś ??slod.
[...]

Polonia to znaczy kto? Prezes ze swoim zastępcą?. Zresztą to klasyczna prowokacja lub "prostowanie intencji" - my zaapalejemy, to Ruskie się przestraszą i same ujawnią, że tę brzozę posadzili na godzinę przed lądowaniem, specjalnie wykręcili żarówki i jeszcze gotując grochówkę sprowadzili MGŁĘ. Btw. - czy po wiadomych wydarzeniach "mgła" nie powinna się znaleźć w indeksie słów zakazanych? ;>

PF

Data: 2012-07-06 18:26:30
Autor: Observatore
To już nie jest Polska....
Flyer <flyer@gazeta.pl> napisał(a): (,,,)

Flayer, to kolejny nick sowieckiego trolla - bekona. --

Data: 2012-07-06 18:33:06
Autor: Observatore
To już nie jest Polska....
 Observatore <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Flyer <flyer@gazeta.pl> napisał(a): (,,,)

Flayer, to kolejny nick sowieckiego trolla - bekona.

sorry, to jednak nie bekon...ale sowiecki troll na pewno. Widac po innych
komentarzach w sieci.

Data: 2012-07-06 22:37:57
Autor: Ikselka
To już nie jest Polska....
Dnia Fri, 6 Jul 2012 20:05:31 +0200, Flyer napisał(a):

[...]

Coś Ci się stało?

--
XL

Data: 2012-07-07 21:02:23
Autor: Flyer
To już nie jest Polska....
In article <wywqlq177zb9$.1jegynmi0t59o$.dlg@40tude.net>, ikselk@gazeta.pl says...

Dnia Fri, 6 Jul 2012 20:05:31 +0200, Flyer napisał(a):

> In article <ne9ti0nwt4e5.fgzlixwkbctm$.dlg@40tude.net>, > ikselk@gazeta.pl says...
> Coś Ci się stało?

Nie tylko mi. Żartów ze Smoleńska będzie corazwięcej. Tym więcej nim więcej paranoi będzie dostarczał Prezio i jewo kamanda. :)

PF

Data: 2012-07-07 21:44:34
Autor: Chiron
To już nie jest Polska....
Użytkownik "Flyer" <flyer@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:MPG.2a62a627c365b7d39898d9news.neostrada.pl...

Nie tylko mi. Żartów ze Smoleńska będzie corazwięcej. Tym więcej
nim więcej paranoi będzie dostarczał Prezio i jewo kamanda. :)

Idź spać. Jesteś kompletnie pijany. Zapewne jak się obudzisz, to już nie będziesz miał z kogo robić jaj- bo nie będziesz miał państwa. Po prostu obudzisz się z ręką w nocniku. I gówno kogo będzie obchodziła Twoja rozpacz i narzekania, że "znów mnie okłamali".
Masz też możliwość, że w ogóle się nie obudzisz- i cały czas będziesz pożytecznym idiotą.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-07 22:07:01
Autor: Bogdan Idzikowski
To już nie jest Polska....

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jta3j1$uit$1node1.news.atman.pl...
[...]

Jesteś w błędnym błędzie. Żarty ze Smoleńska będą się pojawiały w miarę upływu czasu i w miarę coraz dłuższego, śmiesznego trwania pisiaków przy zamachu. Pożytecznym idiotą to, niestety, ty jesteś! Chociaż nie wiem dlaczego napisałem niestety? A może stety?

Data: 2012-07-07 22:22:49
Autor: Chiron
To już nie jest Polska....
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff896e5$0$1228$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Trochę racji masz. Jak pisał Lem- postępując metodycznie nawet konklawe można doprowadzić do kanibalizmu. Kwestia czasu. Skoro udało się grupie ludzi wmówić, że nie zginęli Polacy, tylko jacyś  wolacy, pisiacy czy inne mohery- i każdy prawdziwy Europejczyk powinien tylko odczuwać ulgę z tego powodu- to za jakiś czas pewno za dobry dowcip będzie uchodzić np dewastacja grobów ofiar, czy powiedzonka typu "ląduj dziadu". A jak w końcu- już ostatecznie dokona się to, do czego to wszystko nieuchronnie zmierza- to Idzikowscy różnych maści będą mlaskać z zadowoleniem, że w końcu pod rządami Panów Niemców i Panów Żydów jest porządek- żaden samolot nie spada, bo Mossad i BND potrafią zapewnić bezpieczeństwo.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-08 08:54:38
Autor: Bogdan Idzikowski
To już nie jest Polska....

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jta5qp$136$1node1.news.atman.pl...
[...]

Coś ci powiem. Jeden raz.

Przeprowadziliśmy się z rodziną z centralnej Polski tuż po II WŚ, na tak zwane "tereny odzyskane". Sąsiedzi mówili do ojca - nie jedź, przyjdą Niemcy i cię wygonią.
W miasteczku w zachodniopomorskim urządziliśmy się, zacząłem chodzić do szkoły. I zewsząd słyszałem, że jesteśmy tu tymczasowo, przyjdą Niemcy i wygonią. Domy niszczały. Jedni, mimo wszystko naprawiali, inni pozostawiali tak jak jest, bo przyjdą...
Jeden z mieszkańców wybudował dom jednorodzinny. Sąsiedzi pukali się w głowę. Jaki głupi! Przyjdą Niemcy...
W latach 70-tych ja także wybudowałem dom. Matka pukała się w głowę: - jaki ten mój syn głupi! Przyjdą Niemcy...
Wchodziliśmy do Unii Europejskiej. Zewsząd głosy, że jak wejdziemy, to Niemcy przyjdą i wykupią.

Niebawem minie 70 lat jak przychodzą Niemcy i ciągle ich nie widać. Ba! Niemcy są bardzo zadowoleni, gdy Polacy zdecydują się na wykup mieszkań na ich terenach.

Niedawno przyszedł znajomy. W rozmowie podzielił się ze mną tajemnicą, polegającą na tym, że istnieje spisek żydowski, który ma na celu wyniszczenie narodu polskiego. Gdy potwierdził, że wierzy w to święcie, wskazałem mu drzwi. Nie zamierzam przestawać z paranoikami. Może to zaraźliwe?

Leczcie się pisiaccy rodacy, bo skończycie w domu bez klamek! I wsadźcie se w buty spiskową teorię dziejów. Jest świetna tylko w filmach i powieściach SF.

Data: 2012-07-08 11:58:17
Autor: Chiron
To już nie jest Polska....
Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ff92eaf$0$26689$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Napiszę Ci tak: na wódkę mnie nie zapraszaj
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-07-08 12:20:45
Autor: Bogdan Idzikowski
To już nie jest Polska....

Użytkownik "Chiron" <iluminat.eleuzis@gmail.com> napisał w wiadomości news:jtbljr$evn$1node1.news.atman.pl...
[...]

Pochlebiasz sobie. Nie mam i nie miałem najmiejszego zamiaru. :-|

To już nie jest Polska....