To już ostateczny koniec Jarosława Kaczyńskiego

Data: 2010-08-07 23:07:15
Autor: MH
To już ostateczny koniec Jarosława Kaczyńskiego

Drugie mniejsze, gdy tuż przed wyborami
prezydenckimi 1995 uzyskałem z bardzo wiarygodnego źródła zupełnie
pewną informację że Wałęsa był współpracownikiem esbecji,

=======================

"Wiarygodne źródło" , hehehe..  Wiem , ale nie powiem... Skąd my to znamy..

MH

Data: 2010-08-07 14:12:18
Autor: Hans Kloss
On 7 Sie, 23:07, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:

"Wiarygodne źródło" , hehehe..  Wiem , ale nie powiem... Skąd my to znamy..

Oficer ówczesnego BOR a w młodości mój kolega. Dla mnie wystarczający
wiarygodny...a "wy" skąd to znacie?
J-23

Data: 2010-08-07 21:46:10
Autor: Pistacjusz
On 7 Sie, 23:12, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

> "Wiarygodne źródło" , hehehe..  Wiem , ale nie powiem... Skąd my to znamy..

Oficer ówczesnego BOR a w młodości mój kolega. Dla mnie wystarczający

Też miałem takie informacje. Wałęsa był na tak krótkim pasku,
 że po 81 roku przyklejali mu nawet mikron i magnetofon na niektóre
spotkania.

Data: 2010-08-07 23:28:12
Autor: MH
> [...]

> "Wiarygodne źródło" , hehehe..  Wiem , ale nie powiem... Skąd my to znamy..

Oficer ówczesnego BOR a w młodości mój kolega. Dla mnie wystarczający
=======

Wyobraź sobie , że mam w domu TV. Ba , nawet radio w szmochodzie !!
Czasami dadzą jakąś wesołą wypowiedź twojego guru i jego kumpla Maciulewicza.

MH

Data: 2010-08-07 14:31:40
Autor: Hans Kloss
To już ostateczny koniec Jarosława Kaczyńskiego
On 7 Sie, 23:28, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
 twojego guru
Nie mam takowego
i jego kumpla Maciulewicza.
 A kto to taki?
J-23

Data: 2010-08-08 14:57:05
Autor: konus

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:47f6.0000105f.4c5dcb03newsgate.onet.pl...

[...]

Ja mu wierze !. Tym zrodlem byli przeciez jego sb -ccy kumple po fachu , ktorzy dzisiaj zagniezdzili sie w PiSie  a oni sie nigdy nie myla .
Nie mylili sie rowniez opisujac nagminne  przypadki wspolpracy z nimi biskupow a nawet ... strach  pisac , kogo , ze  wspomne tylko o bylym nuncjuszu papieskim a dzisiejszym prymasie .

kwakwa

To już ostateczny koniec Jarosława Kaczyńskiego