"|To juz trwa zamach " !.

Data: 2010-10-06 18:42:49
Autor: cyc
"|To juz trwa zamach " !.
Relacje Sasina , czlowieka pana Lecha K. , bylego prezydenta Polski z okresu tuz po katastrofie dowodza , ze dobor kadr w kancelarii prezydenta byl , delikatnie mowiac , przypadkowy . Biorac to pod uwage trudno dziwic sie , ze prezydent "cieszyl sie " takim wizerunkiem , jaki znamy z codziennosci .
Mowi tenze Sasin , ze tuz po katastrofie prezydenckiego samolotu , kiedy ogloszono komunikat , ze prezdydent nie zyje , natychmiast wszczeto procedure przejmowania obowiazkow prezydenta przez Komorowskiego . Fakt ten stawia jako formalny zarzut i karygodna praktyke twierdzac , ze byl czas na to aby podejmowac takie decyzje .
Tylko kompletny idiota moze wypowiadac takie oceny i opinie bo konstytuca nie pozostawia zadnych watpliwosci , ze procedura przejecia obowiazkow prezydenta w takich okolicznosciah jest natychmiastowa i automatyczna , nie podlegajaca zadnej zwloce !. Panstwo nie moze byc , zgodnie z kosntytucja bez prezydenta ani przez chwile .
Nie wiem dlaczego byly prezydent otoczyl sie idiotami , czy ze starchu przed intelektem , ktory mogl mu zagrozic , czy dlatego , ze uwazala  ze madrzy moga mu przeszkadzac w realizowaniu polecen brata , czy z jeszcze innego wzgledu ale faktem jest , ze miernoty to fundament jego kancelarii i ze to wlasnie one nadawaly ton dzialalnosci urzedu prezydenckiego . Fakt ten wychodzil na wierzch przez cala jego niechlubna  kadencje i problem jest tylko taki , czy owa niechlubnosc to wynik jego nieporadnosci , czy takich , jak Sasin , ktorzy mu doradzali i kreowali linie polityczna kancelarii !.
Jakby na to nie patrzec , smialo mozna powiedziec , ze prezydent nie panowal nad sytuacja i dal sie poniesc glupcom , ktorzy swoimi kompetencjami a wlasciwie ich brakiem , mogli doprowadzic do katasrofy smolenskiej bo to oni przygotowywali lot i oprawe wizyty .
Oczywiscie to wtorna przyczyna bo pierwotna , ta najistotniejsza  , bezposrednia to decyzja najwazniejszej osoby na pokladzie samolotu ( nie pilota bynajmniej , ktory nie mial tu nic do powiedzenia ) o ladowaniu w warunkach uniemozliwiajacyh bezpieczne dokonanie  tego manewru .

cyc

Data: 2010-10-06 19:22:12
Autor: ab.666
"|To juz trwa zamach " !.

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i8i8uc$6i7$1news.onet.pl...
Relacje Sasina , czlowieka pana Lecha K. , bylego prezydenta Polski z
okresu

Nie wiem dlaczego byly prezydent otoczyl sie idiotami

Bo m±dry człowiek, otacza się ludĽmi madrymi, którzy będ± dobrymi doradcami.
A miernota otacza się głupcami, by być jednookim królem w¶ród ¶lepych.
por. Kaczyńskiego z JPII; ta sama ¶piewka.

ab.

Data: 2010-10-06 22:15:34
Autor: MH
"|To juz trwa zamach " !.

> [...]

A miernota otacza się głupcami, by być jednookim królem w¶ród ¶lepych.
por. Kaczyńskiego z JPII; ta sama ¶piewka.

================

W pełni się zgadzam. Dla dopełnienia pozwolę sobie na komentarz fragmentu
wypowiedzi autora w±tka :

"Nie wiem dlaczego byly prezydent otoczyl sie idiotami , czy ze starchu przed
intelektem , ktory mogl mu zagrozic , czy dlatego , ze uwazala  ze madrzy
moga mu przeszkadzac w realizowaniu polecen brata " Chyba się zagalopowałem. Komentarz z mojej strony jest zbyteczny. Spójne i
logiczne. Być może katopisotalibowie rusz± na Cyca ze w¶ciekł±w¶ciekło¶ci± ,
argumentami ich będ± jedynie bluzgi i inwektywy , które w ich mniemaniu stanowi±
prawdę jedyn± odmieniaj±c± oblicze Ziemi. Tej Ziemi !!  Głuptaski nie zdaj±
sobie sprawy , że przeszli na CIEMNˇ STRONĘ MOCY..

MH

Data: 2010-10-06 20:58:11
Autor: Piotr
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8i8uc$6i7$1news.onet.pl...

[...]

No i o kp. Blidzie nie zapomnij. Najpierw Kaczor zamordował Blidę. PóĽniej dopiero pilota.

Data: 2010-10-06 21:09:34
Autor: raff
"|To juz trwa zamach " !.
W dniu 2010-10-06 20:58, Piotr pisze:
UĹĽytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci

[...]

No i o kp. Blidzie nie zapomnij. Najpierw Kaczor zamordował Blidę. Później
dopiero pilota.

Kaczor nie dosc ze zamordowal pilota to sam chwycil za stery i zabil 95 ludzi. A Szymanek-Deresz byla w ciazy, wiec 96.

R.

Data: 2010-10-06 21:13:45
Autor: Piotr
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8ihhj$15j$1news.onet.pl...

[...]

Ba, to mamy 96 ofiar zabójstwa i jednego samobójcę. A w TVN sugerowali, że nieudacznik.
Dobrze się maskował, ale hesskocycopodobni wytropi± nie taki numer.

Data: 2010-10-07 15:44:39
Autor: cyc
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "Piotr" <fajfus.1900@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8ihor$h7u$1speranza.aioe.org...

[...]

Ja i cala Polska , wszyscy Polacy i myslacy na swiecie maja pelna swiadomosc tego , ze byl to dokonany przez Putina i Tuska zamach !. Uzyli do tego zamachu sztucznej mgly , impulsow elektromagnetycznych , rakiet , torped i tajnej broni parapsychicznej . Zaczelo sie juz na pokladzie samolotu gdzie strzelano do ochrony p.prezydentya . Reszta dramatu rozegrala sie juz na ziemi gdzie Tusk dobijal strzalami w tyl glowy tych rannych , ktorzy przezyli katastrofe . Czesc zywych wywiozl razem z Putinem  na Sybir gdzie teraz sa przez nich  torturowani w lagrach .
Nie mam powodow , podobne jak wszyscy Polacy aby nie wierzyc slowom Rydzyka , Macierewicza , Kaczynskiego i paru innych wybitnych politykow PiS-u w tym prawniczki Kempy , ktorzy glosza swiatu te prawdy bo przeciez wszystkim Polakom wiadomo , ze sa to ludzie prawdomowni , uczciwi , moralnie nieskazitelni i dalecy od siania fermentu i klamstw .
Tylko glupcy sadzic moga , ze mogl zawinic prezydent , ktory mial jakoby wydac polecenie ladowania . Wiadomo przecie wszystkim ,z e prezydent nie byl zdolny do wydawania jakichkolwiek polecen bez fizycznej obecnosci , wsparcia i polecen brata a ten przeciez byl w Warszawie a w rozmowie telefonicznej , ktora odbyla sie na kilkanacie minut przed katastrofa , poruszono tylko jeden temat , zdrowie matki i ja panu prezesowi wierze bo on nigdy nie klamie . To dowody na to jak mocno myla sie glupcy posadzajacy prezydenta o taka decyzje i spowodowanie  smierci 96 osob .

cyc

Data: 2010-10-07 15:49:56
Autor: Piotr
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i8kisc$3uq$1news.onet.pl...

[...]

Wyj±tkowo m±dry tekst, kto¶ ci dyktował?

Data: 2010-10-07 16:31:16
Autor: Bogdan Idzikowski
"|To juz trwa zamach " !.

[...]

Zapomniałe¶ o o urz±dzeniu przypominaj±cym maszynkę do mięsa, któr± pokawałkowano ciała zastrzelonych pasażerów samolotu.

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"
"Jak nie wyl±duję(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2010-10-07 18:16:52
Autor: raff
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości

[...]

Ba, to mamy 96 ofiar zabĂłjstwa i jednego samobĂłjcÄ™. A w TVN
sugerowali, ĹĽe nieudacznik.
Dobrze się maskował, ale hesskocycopodobni wytropią nie taki numer.

[...]

Zapomniałeś o o urządzeniu przypominającym maszynkę do mięsa, którą
pokawałkowano ciała zastrzelonych pasażerów samolotu.

Brawo, Bodzio, wznosisz sie na kolejny poziom skurwysynstwa.

Dno.

R.

Data: 2010-10-06 21:32:20
Autor: Jarek nie obronił kżyża
"|To juz trwa zamach " !.

[...]

Mimo wszystko i tak wykazał się niemałym wysiłkiem. ZnaleĽc głupszego i nie wyższego, to nie lada sztuka.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potkn±ć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-07 11:18:51
Autor: Tomek
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8i8uc$6i7$1news.onet.pl...
[...]

Chodziło tylko o to, że to ogłoszenie nie było oficjalne.
Przypominam sobie, że niedawno jakaś pani znana z tego, że jest znana, ogłosiła w TV, że Nergal nie żyje. A facet, póki co, jeszcze dycha...
Komorowski poleciał do kancelarii natychmiast, jak podano informację o katastrofie, mimo że aż do godz. ok. 14 utrzymywano, że 3 osoby są ranne. W dodatku jakby nie zauważył Sasina, który nie poleciał i powinien - zgodnie z procedurą - pełnić obowiązki szefa kancelarii. A tu wciął się p., bodajże, Michałowski,
Tomek

Data: 2010-10-07 11:36:55
Autor: raff
"|To juz trwa zamach " !.
W dniu 2010-10-07 11:18, Tomek pisze:
UĹĽytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisaĹ‚ w wiadomoďż˝ci
[...]

Przypominam sobie, ĹĽe niedawno jakaďż˝ pani znana z tego, ĹĽe jest znana,
ogłosiła w TV, że Nergal nie żyje. A facet, póki co, jeszcze dycha...
Komorowski poleciał do kancelarii natychmiast, jak podano informację o
katastrofie, mimo że aż do godz. ok. 14 utrzymywano, że 3 osoby sš ranne. W
dodatku jakby nie zauważył Sasina, który nie poleciał i powinien - zgodnie z
procedurš - pełnić obowišzki szefa kancelarii. A tu wcišł się p., bodajże,
Michałowski,
Tomek

I oni nie nazywaja tego "ped do wladzy" buehehehe.

R.

Data: 2010-10-07 15:56:01
Autor: cyc
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4cad92fc$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widac sluchales jakichs zagraniczych mediow bo cala Polska juz ok.godz.10 wiedziala , ze wszyscy zgineli !.

W  dodatku jakby nie zauważył Sasina,

a marszalek pelniacy obowiazki prezydenta mial obowiazek " zauwazyc " Sasina , ktorego najwidoczniej od reki zdymisjonowal i powolal innego szefa kancelarii ? .
Dla mnie to oczywisty manewr o tyle uzasadniony , ze mogl brac marszalek Komorowski pod uwage i ten ulubiony pisowski scenariusz , ze dokonal sie zamach a w takim przypadku wszystkie osoby zaczynaja byc podejrzane , rowniez Sasin ! . Nie mogl wiec podejrzany , choc poki co nieformalnie , pelnic dalej obowiazkow szefa kancelarii bo jako jej praconik byl w jakims stopniu odpowiedzialny za organizacje wizyty i moglby ew.zacierac slady !.
Nie przemawia do Ciebie to ? . Mysle , ze marszalek , pelniacy obowiazki prezydenta od pierwszej chwili informacji o jego smierci wykonal wlasciwy manewr i jesli  mozna cokolwiek o tym mowic , to tylko pogratulowac refleksu i wasciwej decyzji !.

Data: 2010-10-08 08:36:13
Autor: Tomek
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i8kjhm$5rq$1news.onet.pl...

[...]

A ta informacja to ma być z TVN czy Polsatu?
Tomek

Data: 2010-10-08 09:09:53
Autor: cyc
"|To juz trwa zamach " !.

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4caebe61$0$22816$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widze , ze dla Ciebie sztuczna mgla wytworzona przez Tuska jest prawdziwsza niz podstawowy element w kazdym dochodzeniu a wiec domniemanie podejrzenia .

cyc

"|To juz trwa zamach " !.