"|To juz trwa zamach " !.

Data: 2010-10-06 19:22:12
Autor: ab.666
"|To juz trwa zamach " !.

"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:i8i8uc$6i7$1news.onet.pl...
Relacje Sasina , czlowieka pana Lecha K. , bylego prezydenta Polski z
okresu

Nie wiem dlaczego byly prezydent otoczyl sie idiotami

Bo mądry człowiek, otacza się ludźmi madrymi, którzy będą dobrymi doradcami.
A miernota otacza się głupcami, by być jednookim królem wśród ślepych.
por. Kaczyńskiego z JPII; ta sama śpiewka.

ab.

Data: 2010-10-06 22:15:34
Autor: MH
"|To juz trwa zamach " !.

> [...]

A miernota otacza się głupcami, by być jednookim królem wśród ślepych.
por. Kaczyńskiego z JPII; ta sama śpiewka.

================

W pełni się zgadzam. Dla dopełnienia pozwolę sobie na komentarz fragmentu
wypowiedzi autora wątka :

"Nie wiem dlaczego byly prezydent otoczyl sie idiotami , czy ze starchu przed
intelektem , ktory mogl mu zagrozic , czy dlatego , ze uwazala  ze madrzy
moga mu przeszkadzac w realizowaniu polecen brata " Chyba się zagalopowałem. Komentarz z mojej strony jest zbyteczny. Spójne i
logiczne. Być może katopisotalibowie ruszą na Cyca ze wściekłąwściekłością ,
argumentami ich będą jedynie bluzgi i inwektywy , które w ich mniemaniu stanowią
prawdę jedyną odmieniającą oblicze Ziemi. Tej Ziemi !!  Głuptaski nie zdają
sobie sprawy , że przeszli na CIEMNĄ STRONĘ MOCY..

MH

--

"|To juz trwa zamach " !.