To kogo w odwecie zamordują PiSowcy ?

Data: 2010-10-19 21:15:28
Autor: Eulalia Browarek
To kogo w odwecie zamordują PiSowcy ?
Na mojego czuja rąbną Senyszyn.Mają tradycję w zabijaniu kobiet.  Kogoś z
PO, to będą się bali, bo na drugi dzień cały PiS wylądowałby w pierdlu przy
dużym zadowoleniu wśród ludzi. Choć bilans woreczków i tak jest korzystny
dla PiSu, Blida, około 100 chorych po załamaniu transplantacji, 96 w
samolocie...

Zennon

Data: 2010-10-19 21:38:48
Autor: Krzysztof

Użytkownik "Eulalia Browarek" <tyskie@browal.pl> napisał w wiadomości news:i9kqq2$595$1news.task.gda.pl...
[...]

Eee tam chyba Palikota, sam Hofman coś mowił o wieszaniu na gałęzi...i chyba ma za to sprawę w prokuraturze.

K.

Data: 2010-10-19 21:44:45
Autor: rAzor
To kogo w odwecie zamordują PiSowcy ?
Darz bór! Użytkownik... he he - Eulalia Browarek raczył napisać:
[...]

Masz chujowego czuja panikaro. Jeśli już to siepacze z PiSu zaczną od ciebie.
Nie nocuj dzisiaj w domku. Być może, że razem z Azją-mkarwanem wpadniemy do ciebie z wizytą,... I nie łudź się, że damy się nabrać na twoje nieletnie dziewictwo i siedem podpasek w kroku.
Jeśli oglądałaś "Parszywą dwunastkę", to sobie przetrenuj wysokosopranowy "SCREAM"!!! he he he
--
Z lewicą się nie dyskutuje. Do lewicy się strzela w obronie własnej.

Data: 2010-10-20 09:05:32
Autor: Zahir

Użytkownik "rAzor" <porucznik.r|ewski@kobyla.com.ru> napisał w wiadomości news:i9ksfc$5hi$1news.onet.pl...
[...]

Coż za język miłości! Jakaż piękna polszczyzna! Jesteś jednym z grupowych bandytów! Czuliście się dotąd bezkarni sądząc, że anonimowość internetu zapewni wam bezpieczeństwo!. Teraz wiecie, że jakiś podobny wam oszołom może was odszukać i w najlepszym przypadku obić wam waszą cherlawą buźke!

--

Zahir

Data: 2010-10-19 23:11:16
Autor: matusm
[...]