To koniec stanu wyjątkowego w Polsce

Data: 2010-08-07 17:19:00
Autor: Bogdan Idzikowski
To koniec stanu wyjątkowego w Polsce

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3jtct$spp$1inews.gazeta.pl...
,-- -- [  ]
| "Frankfurter Allgemeine Zeitung" odnotowuje nieobecność na uroczystości
Jarosława Kaczyńskiego i wypowiedzi na temat udziału Komorowskiego
w "przemyśle pogardy" wobec Lecha Kaczyńskiego. PiS wrócił na kurs
konfrontacji, a polska polityka do swojej normalnej temperatury - czytamy
we frankfurckim dzienniku.
`-- --
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80277,8225714,_FAZ__o_zaprzysiezeniu__To_koniec_stanu_wyjatkowego.html
Niemcy też przyzwyczaili do tego, że Polacy jak się spierają to idą niemalże
na noże :-)

Jacy Polacy? Oczywiście oprócz Kaczyńskiego.

Data: 2010-08-07 17:24:36
Autor: Marek Czaplicki
To koniec stanu wyjątkowego w Polsce
Bogdan Idzikowski w sobota, 7 sierpnia 2010 17:19 pisze, na grupie
pl.soc.polityka:
niemalże
na noże :-)

Jacy Polacy? Oczywiście oprócz Kaczyńskiego.
a na przykład my na grupie. każdy z nas jest Polakiem, każdy ma swoje
sympatie i antypatie polityczne. w życiu rodzinnym jest spokojnym
obywatelem. a jak ktoś na grupie powie coś nie tak to najczęstszym
objawem sporu są: ty taki owaki i mięso, zwrócenie uwagi na przodków ze
szczególnym uwzględnieniem mam i ojców itp... :-)
--
1, 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-08-07 13:06:21
Autor: Hans Kloss
On 7 Sie, 17:24, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:

> Jacy Polacy? Oczywiście oprócz Kaczyńskiego.

a na przykład my na grupie.
Problem w tym że my to robimy najczęściej pół (albo nawet całym)
żartem a oni, jak się wydaje, na poważnie.
J-23

Data: 2010-08-08 00:07:43
Autor: pluton
To koniec stanu wyjątkowego w Polsce
Problem w tym że my to robimy najczęściej pół (albo nawet całym)
żartem a oni, jak się wydaje, na poważnie.
J-23

To znaczy, ze jak mowicie, ze Jaroslaw jest normalny, to jest to
polzart czy caly zart ?

Nullification

Data: 2010-08-07 15:18:00
Autor: Hans Kloss
On 8 Sie, 00:07, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

To znaczy, ze jak mowicie, ze Jaroslaw jest normalny, to jest to
polzart czy caly zart ?

Coś ci się zupełne pokiełbasiło pluto, przecież powszechnie wiadomo że
Jarosław jest nadzwyczajny, ekstraordynaryjny i genialny a nie żaden
"normalny". Zajmij się lepiej z powrotem  lizaniem jaj...
J-23

Data: 2010-08-08 13:52:39
Autor: pluton
[...]

Zgadzam sie z tym, ze mowicie nadzwyczaj powaznie, ze Jaroslaw
jest nadzwyczajny, ekstraordynaryjny i genialny.

Ja sie pytalem, czy jak mowicie, ze jest zdrowy psychicznie, to jest to zart
czy polzart.

Nullification

To koniec stanu wyjątkowego w Polsce