To których trzech twardzieli przeżyło h,1"z܉vb΋ }mn6

Data: 2013-04-11 20:33:10
Autor: A. Filip
To których trzech twardzieli przeżyło h,1"z܉vb΋ }mn6
Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> pisze:
Twarde sztuki - nie zmogły ich mgła, hel, wielokrotne eksplozje ani
sam upadek samolotu, dopiero interwencja ruskich konowałów zrobiła
swoje. Jak to było: w ogóle ich tam nie znaleźli czy może Putin kazał
tych trzech zabrać, dobić strzałem w tył głowy, poćwiartować i
odtransportować z powrotem pod wrak, żeby wszystkich węszących poza
debeściakiem Antkiem wyprowadzić w pole? Przy okazji: czy nie nadszedł
najwyższy czas, żeby uszyć Antosiowi jakąś wygodną kamizelkę?

A na co on cierpi innego niż "schizofrenia bezobjawowa" o "specjalisto"?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

--
A. Filip
Pieniądze, kiedy odchodzą, mają setki nóg, kiedy przychodzą, tylko dwie.   -- Przysłowie bośniackie

Data: 2013-04-11 12:05:25
Autor: Piotrek
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot? [Czy Macierewicz cierpi na schizofreni bezobjawow?]
On Apr 11, 8:33pm, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Piotrek <pil...@poczta.onet.pl> pisze:

> Twarde sztuki - nie zmogy ich mga, hel, wielokrotne eksplozje ani
> sam upadek samolotu, dopiero interwencja ruskich konowaw zrobia
> swoje. Jak to byo: w ogle ich tam nie znaleli czy moe Putin kaza
> tych trzech zabra, dobi strzaem w ty gowy, powiartowa i
> odtransportowa z powrotem pod wrak, eby wszystkich wszcych poza
> debeciakiem Antkiem wyprowadzi w pole? Przy okazji: czy nie nadszed
> najwyszy czas, eby uszy Antosiowi jak wygodn kamizelk?

A na co on cierpi innego ni "schizofrenia bezobjawowa" o "specjalisto"?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

U niego bezobjawowa? A suchae go ostatnio?

Data: 2013-04-11 21:20:38
Autor: u2
To których trzech twardzieli przeżył o lot? [Czy Macierewicz cierpi na schizofrenię bezobjawową?]
W dniu 2013-04-11 21:05, Piotrek pisze:
U niego bezobjawowa? A słuchałeś go ostatnio?

Wystarczy poczytac co wypisujesz.

Data: 2013-04-11 22:22:51
Autor: A. Filip
> [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

U niego bezobjawowa? A słuchałeś go ostatnio?

Ostro dokopywał władzy? :-)

--
A. Filip
Razem w pracy, razem odnosimy sukces.   -- Przysłowie japońskie

Data: 2013-04-11 20:37:11
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 20:33, A. Filip pisze:
[...]

ubekow nic historia nie uczy, oni sa wierni swoim pryncypalom jak psy...-;)

To których trzech twardzieli przeżyło h,1"z܉vb΋ }mn6