To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?

Data: 2019-05-29 05:28:43
Autor: Zenek Kapelinder
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Szef pslu powiedzial przed chwila ze jest zadowolony z wyniku swojej partii a szef pisu mowi ze moglo byc lepiej.

Data: 2019-05-29 05:44:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 maja 2019 14:28:44 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Szef pslu powiedzial przed chwila ze jest zadowolony z wyniku swojej partii a szef pisu mowi ze moglo byc lepiej.

Biedroń mówi, że wygrał, ale jakoś nikt nie spieszy z gratulacjami.

--
Bruno

Data: 2019-05-29 05:48:41
Autor: Zenek Kapelinder
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Moze brzydliwi sa a musieli by reke podac.

Data: 2019-05-29 14:55:33
Autor: u2
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Moze brzydliwi sa a musieli by reke podac.

z wiesny Biedry w podlaskiem startował Paweł Krutul, ten od zawieszenia krzyża w sali sejmowej, chyba pora na zdjęcie tego krzyża ? Biedra wali w krzyżaków równo, choć sam ten tego:))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 06:00:29
Autor: Zenek Kapelinder
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Moze przez papier trzymal?

Data: 2019-05-29 15:28:37
Autor: u2

https://pl.wikipedia.org/wiki/Krzy%C5%BC_sejmowy

--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 06:50:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 maja 2019 14:55:33 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]
> z wiesny Biedry w podlaskiem startował Paweł Krutul, ten od zawieszenia krzyża w sali sejmowej, chyba pora na zdjęcie tego krzyża ? Biedra wali w krzyżaków równo, choć sam ten tego:))))))))

Paweł czy Piotr żadna to dla Kukuryźniczka różnica..

--
Bruno

Data: 2019-05-29 06:58:42
Autor: Zenek Kapelinder
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Nie pierdol pizdziak. PIS przegral bo prezes jest niezadowolony. Maja poprawic wynik w wyborach do sejmu.

Data: 2019-05-29 16:34:37
Autor: u2
W dniu 29.05.2019 o 15:50, Br Br pisze:
[...]

z Czarnej Białostockiej, wczoraj kot miauczał niemiłosiernie pod moim blokowiskiem, widać coś jest na rzeczy:))))))))

https://mapa.targeo.pl/trzynastka-pawel-krutul-ul-zeromskiego-12-16-020-czarna-bialostocka~11505660/przedsiebiorstwo-firma/adres

--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 07:53:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 maja 2019 16:34:51 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]
> z Czarnej Białostockiej, wczoraj kot miauczał niemiłosiernie pod moim blokowiskiem, widać coś jest na rzeczy:))))))))

Drogi niepełnosprytny krzyż wieszał PIOTR Krutul rocznik 1960. PAWEŁ Krutul z Wiosny urodził się 14 lat później.

--
Bruno

Data: 2019-05-29 17:01:30
Autor: u2
W dniu 29.05.2019 o 16:53, Br Br pisze:
Drogi niepełnosprytny krzyż wieszał PIOTR Krutul rocznik 1960. PAWEŁ Krutul z Wiosny urodził się 14 lat później.

ano, obydwaj z białostockiego, przypadek ? nie sądzę, to opluwanie przez wiesnę krzyża jest niesmaczne, bo co tutaj jest smacznego ? morderstwo poprzez ukrzyżowanie ?
--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 08:25:45
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 29 maja 2019 17:01:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 29.05.2019 o 16:53, Br Br pisze:
> Drogi niepełnosprytny krzyż wieszał PIOTR Krutul rocznik 1960. PAWEŁ Krutul z Wiosny urodził się 14 lat później.

ano, obydwaj z białostockiego, przypadek ?

https://nazwiska-polskie.pl/Krutul
W białostockiem pojawia się takich 184. Przypadek?

--
Bruno

Data: 2019-05-29 17:35:32
Autor: u2
W dniu 29.05.2019 o 17:25, Br Br pisze:
https://nazwiska-polskie.pl/Krutul
W białostockiem pojawia się takich 184. Przypadek?

no właśnie, to nie przypadek:)))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 18:41:21
Autor: boukun
Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

A co ten krzyż kurwa taki święty, ciemnogrodzianinie?

boukun

Data: 2019-05-29 18:44:37
Autor: u2
W dniu 29.05.2019 o 18:41, zbuku pisze:
A co ten krzyż kurwa taki święty, ciemnogrodzianinie?

tak samo święty jak genitalia twojego Dawidka:))))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-05-29 15:59:54
Autor: Budzik
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Szef pslu powiedzial przed chwila ze jest zadowolony z wyniku swojej
partii a szef pisu mowi ze moglo byc lepiej.

Ja ci moge powiedziec kto przegrał: te +-10 procent co wyszło z głosowania i wstydziło się swojego głosu wiec skłamali ankieterom co do swojego wyboru.
Smutne.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2019-05-29 13:54:47
Autor: Zenek Kapelinder
To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?
Przegrali ci co w ciagu jednego dnia stracili ze dwa miliony z ogonkiem wynagrodzenia i blizej nieznana kwote z geszefcikow jakie mogli by zrobic. Oni tam nie poszli zeby wszyscy byli piekni, bogaci i dzieci nie mialy prochnicy.

Data: 2019-05-30 10:59:52
Autor: Budzik
[...]

Ano, przegrana tych co chcieli sie dostac (i teoretycznie byli na miejscach biorących) a mimo to sie nie dostali jest oczywista.

Ale sa tez przegrani w mniej oczywisty sposób.
Jak tłumaczysz co o czym pisałem? Bo ja tego pojac jakos nie mogę...

--
Pozdrawia... Budzik
Wątroba była cały dzień śledziona

Data: 2019-05-29 18:02:34
Autor: u2
W dniu 29.05.2019 o 17:59, Budzik pisze:
[...]

ale ale jakim prawem ankieterzy dopytują się kto na kogo głosował ? no i dlaczego Budzik uważa Polaków za kłamców ? pytania się mnożą:)))))))))))

--
George Orwell :

To kto do kurwy nedzy wygral wybory do chujni?