To kto już widział Star Wars?

Data: 2015-12-17 18:09:46
Autor: Marcin N
To kto już widział Star Wars?
Ktoś już PO?

--
MN

Data: 2015-12-17 19:57:30
Autor: Qrczak
To kto już widział Star Wars?
Dnia 2015-12-17 18:09, obywatel Marcin N uprzejmie donosi:
Ktoś już PO?

Teraz to nikt siÄ™ nie przyzna.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2015-12-17 21:41:52
Autor: Ghost
To kto już widział Star Wars?

Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:5672ec55$0$649$65785112@news.neostrada.pl...

Ktoś już PO?

Tera sie oglÄ…da wojny trybunalskie a nie gwiezdowe.

Data: 2015-12-18 22:57:46
Autor: p0li
To kto już widział Star Wars?
T->Dnia 2015-12-17 18:09:46 niejaki Marcin N napisa³:
Kto¶ ju¿ PO?

ja wczoraj ogl±da³em

wersjê tureck±

oj.....

--
P0zdrawiam p0li

Data: 2015-12-19 09:54:15
Autor: Arek
To kto już widział Star Wars?
W dniu 2015-12-17 o 18:09, Marcin N pisze:
Ktoś już PO?

Ja widziałem.
Nędza bez mocy :(
Szkoda kasy na bilety do kina, tylko torrent i przewijanie podczas oglÄ…dania.
Więcej w moim wpisie:
http://www.arnoldbuzdygan.com/gwiezdne-wojny-przebudzenie-mocy-jednak-zupelnie-bez-mocy/ pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2015-12-19 10:47:03
Autor: Ghost
To kto już widział Star Wars?

Użytkownik "Arek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n535vj$hks$1@speranza.aioe.org...

W dniu 2015-12-17 o 18:09, Marcin N pisze:

Ktoś już PO?

Ja widziałem.
Nędza bez mocy :(

No to przewspaniale! Nic tak dobrze nie zapowiada filmy jak negatywna recenzja arusia, już się doczekać nie mogę :-)

Data: 2015-12-19 16:53:35
Autor: Qrczak
To kto już widział Star Wars?
Dnia 2015-12-19 09:54, obywatel Arek uprzejmie donosi:
[...]

Dzięki za rekomendację.
Przy okazji nikt w 1977 nie widział żadnej nowej nadziei.

Data: 2015-12-28 20:07:43
Autor: Ghost
To kto już widział Star Wars?

Użytkownik "Arek"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:n535vj$hks$1@speranza.aioe.org...

W dniu 2015-12-17 o 18:09, Marcin N pisze:

Ktoś już PO?

Ja widziałem.

Ja też

Nędza bez mocy :(

Zdecydowanie polecam.

Data: 2015-12-19 11:36:07
Autor: cwf
To kto już widział Star Wars?

"Marcin N" <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote in message news:5672ec55$0$649$65785112news.neostrada.pl...
Ktoś już PO?

--
Film bardziej realistyczny niz SW I, II, II. Nie czuje sie wogole CGI ale niestety brakuje
w filmie Luke'a, Yody i mlodego Solo. IMO ten odcinek powinien byc dluzszy i wiecej

cwf

Data: 2015-12-21 06:13:12
Autor: Titus Atomicus
To kto ju¿ widzia³ Star Wars?
In article <5672ec55$0$649$65785112@news.neostrada.pl>,
 Marcin N <marcin5.usun.wykasuj@onet.pl> wrote:

Kto¶ ju¿ PO?

O, wlasnie...
Warto doplacic do wersji 3D?
--
TA

Data: 2015-12-21 10:28:10
Autor: qed
To kto już widział Star Wars?
On 17.12.2015 18:09, Marcin N wrote:
Ktoś już PO?

Ogólnie - Nie jest to "Imperium kontratakuje" ale na głowę bije wypociny z JarJarem.

Fabuła jest (rozwojowa, kilka wątków kończy, kilka zaczyna), efekty są, ale też nie na nich bazuje film.
Duży plus za aktorstwo dla nieznaniej mi bliżej laski z pierwszego planu oraz minus za wybór do roli czarnego charakteru mało wiarygodnego, znerwicowanego lalusia.

Nie żałuję kasy wydanej na kino, ale w 3D nie widziałem.

Q.E.D.

Data: 2015-12-22 19:20:43
Autor: Qrczak
To kto już widział Star Wars?
Dnia 2015-12-21 10:28, obywatel qed uprzejmie donosi:
On 17.12.2015 18:09, Marcin N wrote:
Ktoś już PO?

Ogólnie - Nie jest to "Imperium kontratakuje" ale na głowę bije wypociny
z JarJarem.

BB-8 jest przesłodki.

Fabuła jest (rozwojowa, kilka wątków kończy, kilka zaczyna), efekty są,
ale też nie na nich bazuje film.

Fabuła jest tak rozwojowa, że mam obawy, czy mnie czymś w ogóle zaskoczą.

Duży plus za aktorstwo dla nieznaniej mi bliżej laski z pierwszego planu
oraz minus za wybór do roli czarnego charakteru mało wiarygodnego,
znerwicowanego lalusia.

No ale może się tylko zaprzyjaźnią...

Nie żałuję kasy wydanej na kino, ale w 3D nie widziałem.

Nie darzę 3d jakimś głębszym uczuciem.

Na koniec wielka prośba bo rodziców: nie wysyłajcie do kina 9-latków, samych. Siedzi takie małe bydło i od momentu pojawienia się Forda wciąż drze ryło: "Hamsolo"

Data: 2015-12-23 13:20:55
Autor: qed
To kto już widział Star Wars?
On 22.12.2015 19:20, Qrczak wrote:
[...]

Heh jak ja byłem, to zaraz przy kolejnej planecie po Jakku darły się: "Ziemia! Ziemia!"

Spoko, BB-8 mi nie straszny, ale z tą przyjaźnią to pojechałeś... ;)

Q.E.D.

Data: 2015-12-21 11:18:28
Autor: robot
To kto już widział Star Wars?
W dniu 2015-12-17 o 18:09, Marcin N pisze:
Ktoś już PO?

Dwie osoby ode mnie z pracy były.
Obydwie mówią że git.

To kto już widział Star Wars?