To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?

Data: 2009-05-25 01:07:48
Autor: Zennon
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

Zennon

Data: 2009-05-25 07:19:00
Autor: jadrys
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
Zennon pisze:
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

Zennon

Dzięki Kwachowi SLD..

Data: 2009-05-25 21:05:26
Autor: Zennon
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvd9nt$j5k$2news.task.gda.pl...
Zennon pisze:
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

Zennon

Dzięki Kwachowi SLD..

W zasadzie chyba masz racje, choc jest to zdumiewajace ;))

Zennon

Data: 2009-05-26 11:59:44
Autor: jadrys
Zennon pisze:
Użytkownik "jadrys" <che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:gvd9nt$j5k$2news.task.gda.pl...
Zennon pisze:
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

Zennon

Dzięki Kwachowi SLD..

W zasadzie chyba masz racje, choc jest to zdumiewajace ;))

Zennon

Nic w tym zdumiewającego - po prostu Kwach i SLD pierwsi wystartowali..

Data: 2009-05-25 21:33:32
Autor: Polok_prawdziwy
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
jadrys wrote:

Zennon pisze:
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

Zennon

Dzięki Kwachowi SLD..

JAMDRYSIE..., JAMDRYSIE...

- ztymi twojimi łodpedzyniami pocynos mi siem podobać...

Ale powim ci, zeto jesce nie finał jest - pockejmy jesce, co ztarcom i
petriotami bedzie...

Ciekawym, cy udo nos siem (znacysiem Polokuw) u tych POSRANYCH KOJBOJUW na
nastempne 20-a lot do płacenio haracu zaciongnońć...

Data: 2009-05-25 21:41:00
Autor: matador
Polok_prawdziwy pisze:

Ciekawym, cy udo nos siem (znacysiem Polokuw) u tych POSRANYCH KOJBOJUW na
nastempne 20-a lot do płacenio haracu zaciongnońć...

Owieczki wydoisz, oscypek zrobisz (jeśli potrafisz)...
Ale owiecek (dutków nie widziałeś od Gierka czasów) nie masz - i tu jest twój problem.
Idź się wąchać z Maryną góralu ze wzgórz Golan.

matdor.

Data: 2009-05-25 21:58:03
Autor: Polok_prawdziwy
matador wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

NOJASNE ZE...!!!

- na KOJBOJUW nimom...!

Data: 2009-05-25 22:03:51
Autor: matador
Polok_prawdziwy pisze:
matador wrote:

Polok_prawdziwy pisze:

[...]

Nic analfabeto nie masz.

matador.

Data: 2009-05-25 22:43:24
Autor: MH
Polok_prawdziwy pisze:
> [...]

Nic analfabeto nie masz.

matador.

Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia , to idź spać !!

MH

Data: 2009-05-26 11:58:12
Autor: jadrys
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
Polok_prawdziwy pisze:
jadrys wrote:

Zennon pisze:
PiS, czy PO ?

:)))))))))))))))

[...]

Znając Amerykanów, to nic dobrego dla nas..

Data: 2009-05-26 12:12:45
Autor: Andrzej Adam Filip
To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?
"Zennon" <zas@nigdzie.pl> pisze:

PiS, czy PO ?

Zennon

Tylko do? Wy jacyś mało ambitni jesteście, *moĹźna* dalej  :-)

To są ostatnie godziny naszych pięciu minut.
  -- Wałęsa, Lech (1943-)

To kto wygral wyscig do hamerykanskiego tylka ?