To który PiSowiec przetestuje wjazd samochodem w brzozę?

Data: 2011-07-29 21:26:38
Autor: Zennon
To który PiSowiec przetestuje wjazd samochodem w brzozę?
Udostępniam auto i brzozę. Sam stanę z kamerką przy brzozie. Wprawdzie autko wyciąga tylko 140 km/h, ale wyniki eksperymentu pomnożymy przez dwa i będzie dobrze ;) (wiem, wiem, powinno być w kwadracie, ale to dla PiSowców za trudne)

Zennon

Data: 2011-07-29 22:11:12
Autor: Lorn
W dniu 2011-07-29 21:26, Zennon pisze:
[...]

Może coś mniej destrukcyjnego... Spróbujmy przeciąć blachę patykiem ;-)

Data: 2011-07-30 02:21:59
Autor: stevep
Dnia 29-07-2011 o 21:26:38 Zennon  <Zennon@use-author-supplied-address.invalid> napisał(a):

[...]

A można jeszcze prostszy eksperyment, jeżeli ktoś jeździł szybko motorem  to wie, że jak się dostanie w niezasłoniętą część twarzy jakimś owadem to  odczuwa się jak wystrzał z wiatrówki.

--
stevep

Data: 2011-07-30 07:30:27
Autor: [HeÂŽSk]
To który PiSowiec przetestuje wjazd samochodem w brzozę?
On Fri, 29 Jul 2011 21:26:38 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

[...]

 moze prezes? ma co prawda pj na gokarty ale jezeli wybierzesz
 jakis lasek za miastem pj nie bedzie wymagane. --

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

To który PiSowiec przetestuje wjazd samochodem w brzozę?