To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?

Data: 2013-04-11 09:18:37
Autor: Piotrek
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?
Twarde sztuki - nie zmogy ich mga, hel, wielokrotne eksplozje ani
sam upadek samolotu, dopiero interwencja ruskich konowaw zrobia
swoje. Jak to byo: w ogle ich tam nie znaleli czy moe Putin kaza
tych trzech zabra, dobi strzaem w ty gowy, powiartowa i
odtransportowa z powrotem pod wrak, eby wszystkich wszcych poza
debeciakiem Antkiem wyprowadzi w pole? Przy okazji: czy nie nadszed
najwyszy czas, eby uszy Antosiowi jak wygodn kamizelk?

Data: 2013-04-11 18:58:29
Autor: Grzegorz Z.
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?
Dnia Thu, 11 Apr 2013 09:18:37 -0700 (PDT), Piotrek napisa(a):

Jak to byo: w ogle ich tam nie znaleli czy moe Putin kaza
tych trzech zabra, dobi strzaem w ty gowy

Drugie, to jest oczywista oczywisto.
odtransportowa z powrotem pod wrak, eby wszystkich wszcych poza
debeciakiem Antkiem wyprowadzi w pole?

Tylko Antek moe si rwna poziomem geniuszu z Putinem, innymi sowy - to
jedyny godny adwersarz dla Wadimira.

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/531159_306748656103311_731815185_n.jpg

--
"Niech bdzie przeklty bg ojciec i syn i duch i matka najwitsza i cae
krlestwo niebieskie!"

Data: 2013-04-11 19:24:06
Autor: Bogdan Idzikowski
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?

Uytkownik "Piotrek" <pilarp@poczta.onet.pl> napisa w wiadomoci news:034fc8d0-6bc2-4d77-a46d-f6b089ba3697r7g2000vbw.googlegroups.com...
[...]

Proponuj doywotnie miejsce w Tworkach!

zadowolony stypendysta ZUS

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2013-04-11 19:29:40
Autor: u2
To których trzech twardzieli przeżył o lot?
Proponuję dożywotnie miejsce w Tworkach!

zadowolony stypendysta ZUS

LOL ...-;)

Data: 2013-04-11 20:05:02
Autor: the_foe
W dniu 2013-04-11 18:18, Piotrek pisze:
Przy okazji: czy nie nadszed
najwyszy czas, eby uszy Antosiowi jak wygodn kamizelk?

Antek na obserwacji przyzna, ze sciemnia. Lekarze wiec stwierdza jego poczytalnosc, a Pan Antoni zrobi z tego kolejny dowd na poparcie swoich tez.

--
@foe_pl

Data: 2013-04-11 20:18:49
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 20:05, the_foe pisze:
W dniu 2013-04-11 18:18, Piotrek pisze:
Przy okazji: czy nie nadszedł
najwyższy czas, żeby uszyć Antosiowi jakąś wygodną kamizelkę?

Antek na obserwacji przyzna, ze sciemnia. Lekarze wiec stwierdza jego
poczytalnosc, a Pan Antoni zrobi z tego kolejny dowód na poparcie swoich
tez.

Zabawne jak chetnie ubecy wysylaja opozycje do psychuszek...-;)

Data: 2013-04-11 20:28:27
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-11 20:18, u2 pisze:
[...]

Ale co zrobić z wariatami?

Data: 2013-04-11 20:32:50
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 20:28, Gonzalez pisze:
[...]

No jak to co bekoniuk, zlikwidowac hellem, pancerna brzoza i pijanym generalem w kokpicie....-;)

Data: 2013-04-11 21:16:18
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-11 20:32, u2 pisze:
[...]

Nie da się, wymyślą 10 wybuchów, 50 żywych, trotyl, i tysiące innych pojebanych wariactw. Tu tylko kaftan jest potrzebny.

Data: 2013-04-11 21:20:01
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 21:16, Gonzalez pisze:

[...]

Ano, wy ubecy nigdy sie nie zmienicie.

Data: 2013-04-11 21:32:17
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-11 21:20, u2 pisze:
[...]

Czubki, czubki..., będziecie zawsze jebani przez swoich panów.

Data: 2013-04-11 21:37:24
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 21:32, Gonzalez pisze:
[...]

Nie kazdy ma firera jak ty bekoniuk.

Data: 2013-04-11 22:07:57
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-11 21:37, u2 pisze:
[...]

Żydki z PiSu was za nos wodzą jak się patrzy, jak na tępych moherów przystało.

Data: 2013-04-11 22:10:04
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 22:07, Gonzalez pisze:

Nie kazdy ma firera jak ty bekoniuk.

Żydki z PiSu was za nos wodzą jak się patrzy, jak na tępych moherów
przystało.

Wole zydkow z pisu od firera bekoniuka.

Data: 2013-04-11 22:11:04
Autor: Gonzalez
W dniu 2013-04-11 22:10, u2 pisze:
[...]

To normalne, tępy moher musi być pod batem.

Data: 2013-04-12 06:32:44
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 22:11, Gonzalez pisze:
[...]

No tak tez sadze, dlatego masz swojego firerka.

Data: 2013-04-12 15:47:11
Autor: stevep
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?
Dnia 11-04-2013 o 20:18:49 u2 <u_2@o2.pl> napisa(a):

[...]

A Anto to chyba opozycja wzgldem rozumu.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2013-04-11 20:33:10
Autor: A. Filip
To których trzech twardzieli przeżyło h,1"z܉vb΋ }mn6
Piotrek <pilarp@poczta.onet.pl> pisze:
Twarde sztuki - nie zmogły ich mgła, hel, wielokrotne eksplozje ani
sam upadek samolotu, dopiero interwencja ruskich konowałów zrobiła
swoje. Jak to było: w ogóle ich tam nie znaleźli czy może Putin kazał
tych trzech zabrać, dobić strzałem w tył głowy, poćwiartować i
odtransportować z powrotem pod wrak, żeby wszystkich węszących poza
debeściakiem Antkiem wyprowadzić w pole? Przy okazji: czy nie nadszedł
najwyższy czas, żeby uszyć Antosiowi jakąś wygodną kamizelkę?

A na co on cierpi innego niż "schizofrenia bezobjawowa" o "specjalisto"?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

--
A. Filip
Pieniądze, kiedy odchodzą, mają setki nóg, kiedy przychodzą, tylko dwie.   -- Przysłowie bośniackie

Data: 2013-04-11 12:05:25
Autor: Piotrek
To ktrych trzech twardzieli przeyo lot? [Czy Macierewicz cierpi na schizofreni bezobjawow?]
On Apr 11, 8:33pm, "A. Filip" <a...@xl.wp.pl> wrote:
Piotrek <pil...@poczta.onet.pl> pisze:

> [...]
> debeciakiem Antkiem wyprowadzi w pole? Przy okazji: czy nie nadszed
> najwyszy czas, eby uszy Antosiowi jak wygodn kamizelk?

A na co on cierpi innego ni "schizofrenia bezobjawowa" o "specjalisto"?

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

U niego bezobjawowa? A suchae go ostatnio?

Data: 2013-04-11 21:20:38
Autor: u2
To których trzech twardzieli przeżył o lot? [Czy Macierewicz cierpi na schizofrenię bezobjawową?]
W dniu 2013-04-11 21:05, Piotrek pisze:
U niego bezobjawowa? A słuchałeś go ostatnio?

Wystarczy poczytac co wypisujesz.

Data: 2013-04-11 22:22:51
Autor: A. Filip
> [...]

https://pl.wikipedia.org/wiki/Schizofrenia_bezobjawowa

U niego bezobjawowa? A słuchałeś go ostatnio?

Ostro dokopywał władzy? :-)

--
A. Filip
Razem w pracy, razem odnosimy sukces.   -- Przysłowie japońskie

Data: 2013-04-11 20:37:11
Autor: u2
W dniu 2013-04-11 20:33, A. Filip pisze:
[...]

ubekow nic historia nie uczy, oni sa wierni swoim pryncypalom jak psy...-;)

To ktrych trzech twardzieli przeyo lot?