To kurwa państwo nie potrafi zadbać o zakłady pracy?

Data: 2013-04-03 00:01:08
Autor: Honza
To kurwa państwo nie potrafi zadbać o zakłady pracy?
W dniu 2013-04-02 23:52, boukun pisze:
Tusk: LOT wymaga specjalnej troski. Prywatyzacja jedyną alternatywą
Dzisiaj, 2 kwietnia (18:50)
"Prywatyzacja jest jedyną realną alternatywą dla ciągłych kłopotów PLL
LOT" - uważa premier Donald Tusk. Dodał, że podjęta dziś przez rząd
decyzja dotycząca zmiany ustawy powinna umożliwić prywatyzację tej spółki.

Tak kurwa, okraść Polaków z ostatniego majątku narodowego, okraść i do
Żyda z tym..., za złotówkę, a Polacy w pizdu, na bruk i do Niemca na
kolanach...

Ładny wyrobnik...

boukun

Bo wiesz Bokun 90% ludzi w tym kraju ze tylko niemcy moga z tym burdelem zrobic porzadek.

Data: 2013-04-03 00:03:03
Autor: boukun
Użytkownik "Honza" <Honza@projekt.com> napisał w wiadomości news:kjfkf1$dpe$1speranza.aioe.org...
[...]

Może Tuska tak ludziom wmawia, a tak naprawdę, to tylko banda okrągłostołowa kupczy tym krajem...

boukun

Data: 2013-04-03 00:15:18
Autor: Honza
To kurwa państwo nie potrafi zadbać o zakłady pracy?

Może Tuska tak ludziom wmawia, a tak naprawdę, to tylko banda
okrągłostołowa kupczy tym krajem...

boukun

Kupczy ale ludzie maja nadzieje ze niemcy zrobia z tym scierwem porzadek i obawiam sie ze raczej tak bedzie. Skonczy sie babci sranie jak jeden z drugim zacznie podpierdalac do odpowiedniego urzedu przekrety a sam wiesz ze u niemcow jest krotka pilka w tych sprawach.

Data: 2013-04-03 00:36:02
Autor: boukun
Użytkownik "Honza" <Honza@projekt.com> napisał w wiadomości news:kjfl9i$gkd$1speranza.aioe.org...

[...]

Głupoty gadasz, Wszystko co sprzedali za złotówkę, potem zostało zaorane. Kto powiedział, że w kapitalistycznych rekach lepiej funkcjonuje od państwowego? Państwowy zawsze można dotować, chociaż z reguły i tak zawsze dopłacamy do bandziorów kapitalistycznych i banksterów...

boukun

Data: 2013-04-03 10:32:23
Autor: xan
W dniu 03.04.2013 00:36, boukun pisze:
[...]

jak mnie zatrudnisz w państwowym dasz zarobić tak jak teraz zarabiam to będe za. Ale jak mam zapierdalać na swoim i płacić na głąbów z państwowych firm leżącymi do góry brzuchami, zatrudniajacymi całe swoje rodziny to jestem stanowczo przeciw utrzymywaniu takiego stanu rzeczy.

Data: 2013-04-03 11:29:52
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjgpen$sop$2news.icm.edu.pl...
[...]

Państwowych już nie ma, nie pitol, jeśli już, to tylko adminsitracja jest rozpasana, do tej będziesz zawsze dopłacał... i do banksterów też...

boukun

boukun

Data: 2013-04-03 16:12:10
Autor: xan
W dniu 03.04.2013 11:29, boukun pisze:
[...]

Państwowe =  niczyje, a jak niczyje to każdy ma to w dupie co się z tym stanie.

Data: 2013-04-03 21:19:06
Autor: boukun
Użytkownik "xan" <info@activsoft.pl> napisał w wiadomości news:kjhdbq$6ov$2news.icm.edu.pl...
[...]

Głupia gadka, państwowe = nasze, nas wszystkich, wszystkich Polaków...

Jakoś ludzie potrafili być sztachanowcami... i budować nasze, które teraz mafia w białych rękawiczkach szabruje...

boukun

To kurwa państwo nie potrafi zadbać o zakłady pracy?