To ma być matura rozszerzona z matematyki..

Data: 2009-11-26 10:56:44
Autor: Tzva Adonai
To ma być matura rozszerzona z matematyki..
Rozwiązałem te zadania w ciągu niespełna 7 minut... Za moich czasów
tego typu ćwiczenia zadawano powtórkowiczom i uczniom niepełnosprawnym
intelektualnie... Polska edukacja równa w dół...

http://bi.gazeta.pl/im/6/7298/m7298526.pdf

Data: 2009-11-26 19:13:16
Autor: go!

"Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> wrote in message news:d6d00c65-e0f0-4a96-a50c-bba0f5ad9842s31g2000yqs.googlegroups.com...
Rozwiązałem te zadania w ciągu niespełna 7 minut...

To mozesz juz bez wiekszych obaw przystapic do matury

Data: 2009-11-26 20:18:14
Autor: Jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

No i nic dziwnego. Jest to normalna kolej rzeczy. Za mich szkolnych czasów trzeba było myśleć samodzielnie i uczniowie musieli prezentować jakiś poziom, a dziś w dobie komputerów, kalkulatorów itp. komu jest potrzebne wkuwanie? Cała wiedza jest na wyciągnięcie ręki, bez żadnego wysiłku.

Data: 2009-11-26 20:30:05
Autor: MH
[...]

=================================

Co prawda jest to arkusz podstawowy , a nie rozszerzony ..
Nie mniej jednak fakt , zadania są dla ułomnych !!
Tymczasem Pan Prezydent podczas inauguracji roku akademickiego wyraził
olbrzymie zadowolenie ze wzrostu ilości ludzi z wyższym wykształceniem w naszym
kraju.

MH

Data: 2009-11-26 22:42:57
Autor: J-23
On 26 Lis, 19:56, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
[...]

Moze ciezar gatunkowy, czyli stopien trudnosci, zostal przeniesiony na
religie, jako przedmiot maturalny.
Np: wylicz silnie wielokrotna ilosci diablow, na czubku szpilki.

J-23 itede

Data: 2009-11-27 12:01:34
Autor: sofu

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Wicepremier mawiał: Nie wazne jaka bedzie Polska w przyszłości biedna czy
bogata ważne aby była katolicka.

Innymi słowy nie wżne czy absolwent liceum umie liczyc do 10 czy do 100,
wazne aby znał katecheze.

sofu

Data: 2009-11-27 09:49:39
Autor: Hans Kloss
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Rozwiązałem te zadania w ciągu niespełna 7 minut.
http://bi.gazeta.pl/im/6/7298/m7298526.pdf

Kłamiesz. Samo uważne przeczytanie ich treści zajmie maturzyście mniej wiecej
tyle czasu.
A zadanka są w sam raz dla "humanistów" bo do ich rozwiązania niepotrzebne sa
jakieś szczególne wiadomości z matematyki tylko odrobina sprytu i umiejętność
logicznego myślenia. Zresztą są to zadania z poziomu podstawowego a nie, jak
kłamliwie podałeś w tytule wątku- rozszerzonego.
J-23

Data: 2009-11-27 11:46:06
Autor: Polok_Prawdziwy
To ma być matura rozszerzona z matematyki..
Samo uważne przeczytanie ich treści zajmie maturzyście mniej wiecej
tyle czasu.

NIESOńDź POSOBIE BRUNNER...!!!

A swojom drogom, toci wspułcujem, bo ino nakułku podruzować mozes...

Jakbyś ałtem jechać chcioł, to znakuw informatycnych cytać nienadonzys...

Data: 2009-11-27 12:17:22
Autor: Hans Kloss
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisał(a):
> Samo uważne przeczytanie ich treści zajmie maturzyście mniej wiecej
> tyle czasu.

NIESOńDź POSOBIE BRUNNER...!!!

Widzisz, śmierdzielu, wystarczy te zadania NAPRAWDĘ umieć rozwiązać żeby
stwierdzić ponad wszelką wątpliwość że w czasie poniżej 7 minut bezbłędne ich
rozwiązanie jest zupełnie nierealne nawet dla wytrenowanego człowieka. J-23

Data: 2009-11-27 11:41:03
Autor: Polok_Prawdziwy
[...]

ŁOJEZUSICKUśWINTY I MARYNOMATKOJEGONIGDYNIEWYMOLESTOWANO...!!!

- takich algorymuw nacodziń uzywom, gdy łowiecki nahalach pselicom...!

Nofaktycnie, rosnom nom cimnioki....

Ale myślem, ze nietseba siem psejmować - PSYSŁOść POLCKIEGO NARODU do perfekcji
MODLITWY i inkse NAUKI RELIGJI łopanowała...!!!

ZODNO nacyjo na świecie niepobije wtym tseciego pokolinio JPII...!!!

DUMNY JEZEM znasej śWINTOBLIWEJ I KATULICKIEJ MODZIEZY...

--

To ma być matura rozszerzona z matematyki..