To ma być pretekst

Data: 2010-06-02 05:17:59
Autor: Pistacjusz
To ma być pretekst
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Rosyjska-prasa-Polska-zlamala-uzgodnienia-ws.-stenogramu,wid,12331525,wiadomosc.html?ticaid=1a465

aby już niczego nie upubliczniać.
Ta cała "umowa" miała służyć tylko temu aby podać to co wygodne i nie
podawać już nic więcej.

Data: 2010-06-02 14:21:35
Autor: Lorn
To ma być pretekst
Pistacjusz pisze:
[...]

Gdyby nie ujawnili ujadałbyś, że coś chcą zatuszować. Spokojnie... Nasi jeszcze coś usłyszą na tych taśmach. :>

Data: 2010-06-02 05:26:11
Autor: Pistacjusz
To ma być pretekst
On 2 Cze, 14:21, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Pistacjusz pisze:

> [...]

> podawać już nic więcej.

Gdyby nie ujawnili ujadałbyś, że coś chcą zatuszować. Spokojnie... Nasi

Wasi usłyszą to co chcą usłyszeć.

Data: 2010-06-02 14:29:00
Autor: Lorn
To ma być pretekst
Pistacjusz pisze:

[...]

Zaczynaj więc już podnosić larum... Protestuj, aby obywatel drugiej polski miał dostęp do tych materiałów. Najlepiej niech Jaruś wysłucha, on już będzie wiedział czyje głosy zostały nagrane, wszak to wasi się spóźnili.

Data: 2010-06-02 15:15:10
Autor: awe
To ma być pretekst

Pistacjusz pisze:

[...]

-- -- -- -- --
Dla ciebie cieciu PAN Jaroslaw Kaczynski.
awe

Data: 2010-06-02 15:16:20
Autor: Lorn
To ma być pretekst
Pistacjusz pisze:

[...]

Dla kogo pan dla tego pan. Dla mnie Jaruś.

Data: 2010-06-02 15:35:10
Autor: awe
To ma być pretekst

Pistacjusz pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
dostales kiedys w ryja?
awe

Data: 2010-06-02 15:37:07
Autor: Lorn
To ma być pretekst
Pistacjusz pisze:

[...]

Chcesz mi dać w ryja? Nie doskoczysz koguciku. :>

Data: 2010-06-02 17:25:16
Autor: awe
To ma być pretekst

Pistacjusz pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
doskocze i sie wbije
awe

Data: 2010-06-02 17:36:59
Autor: Lorn
To ma być pretekst
Pistacjusz pisze:

[...]

Skacz, skacz koguciku. :>

Data: 2010-06-02 15:02:52
Autor: the_foe
To ma być pretekst
W dniu 2010-06-02 14:17, Pistacjusz pisze:
[...]

opublikuja takze oryginalne nagranie, ale raczej juz po sledztwie (za jakis rok-dwa)

--
the_foe

Data: 2010-06-02 16:23:27
Autor: Pikolo
To ma być pretekst

"the_foe" <the_foe@wupe.pl> wrote in message news:hu5kpr$j2u$3news.dialog.net.pl...
[...]

Za rok czy dwa nikt nie bedzie pamietal... a przez ten czas bedzie "pierdolenie o szopenie"...

To ma być pretekst