To mnie nurtuje. IŁ

Data: 2011-01-13 14:59:58
Autor: dK
To mnie nurtuje. IŁ

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_poczta.wp.pl> napisał w wiadomości news:4d2f047c$0$2490$65785112news.neostrada.pl...
IŁ nie wyladowal, malo sie nie rozbil.

Polecial do Moskwy, prawda?

Ale przeciez wiozl limuzyny rzadowe.

I to, ze odszedł do Moskwy kapitan wiedział, przekazali mu o tym koledzy z Jaka. Ale pilot nie przekazał jej do Kazany, ta informacja dla szefa protokołu byłaby niezwykle ważna!!!
Ta informacja mogłą wręcz zmienić decyzje Prezydenta. Pytanie, czy pilot wiedział o zawartości tego Iła.

dK

Data: 2011-01-13 15:46:53
Autor: Neko
To mnie nurtuje. IŁ
Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał

[...]

Faktycznie!!!

Ta informacja prawdopodobnie nie poszla dalej.

Czy pilot wiedzial o zawartosci ILa? Wydaje mi sie nieprawdopodobne
zeby nie wiedzial. To nie jego pierwszy lot byl. Musial wiedziec
o limuzynach i calym protokole. To nie byl glupi czlowiek.

A skoro wiedzial i Jak-40 informowal, ze IL odszedl to nie widze
sensu ladowania. Cholera, to wszystko jest takie nielogiczne.

To mnie nurtuje. IŁ