To mógł być zamach?

Data: 2010-04-20 11:16:03
Autor: mkarwan
To mógł być zamach?
Data: 2010-04-20 03:01:08
Autor: zbig
To mógł być zamach?
On 20 Kwi, 11:16, "mkarwan" <mkar...@poczta.onet.pl> wrote:
http://wolnapolska.pl/index.php/Artyku%C5%82y/to-mog-by-zamach-najwik...

Tylko idiota przygotowałby zamach na Kaczyńskiego, kiedy właściwie juz
sposobił sie do odejścia ze swojego stanowiska.

Data: 2010-04-20 12:15:53
Autor: MarekS
To mógł być zamach?

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:101c5383-87a0-4fbb-9aa9-0a9bff1eace2a9g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

to kaczynski sam lecial? a to ciekawostka

Data: 2010-04-20 03:59:19
Autor: Hans Kloss
To mógł być zamach?
On 20 Kwi, 12:15, "MarekS" <b...@op.pl> wrote:

Tylko idiota przygotowałby zamach na Kaczyńskiego, kiedy właściwie juz
sposobił sie do odejścia ze swojego stanowiska.

Tylko idiota przygotowałby zamach na Litwinienkę w sytuacji kiedy
właściwie już nie był agentem rosyjskich SS. Stad prosty wniosek ze
było to samobójstwo, a polon do jego wykonania  Litwinienko
samodzielnie wyklepał sobie w garażu.
J-23

Data: 2010-04-20 04:03:40
Autor: zbig
To mógł być zamach?
On 20 Kwi, 12:59, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

właściwie już nie był agentem rosyjskich SS. Stad prosty wniosek ze
było to samobójstwo, a polon do jego wykonania  Litwinienko

To była zemsta i przestroga dla innych.
Jedynym w miarę racjonalnym powodem "zamachu" na Kaczyńskiego mogła
być chęć zemsty, Tyle , że Kaczyński jakoś niespecjalnie zalazł za
skórę Rosjanom, nie na tyle aby w mojej opinii warto byłoby
przygotowywwać taką operację

Data: 2010-04-20 13:04:21
Autor: PaPi
To mógł być zamach?
[...]

Jakie zagrozenie dla wladzy moglby stanowic Litwinienko jako agent rosyjskiego FSB ?
Zadnych. Mogl byc zagrozeniem za granica jako publicysta.

Kaczynski przed 10 kwietnia to polityczny trup. Jaki sens zabijac czlowieka, ktory podczas 5 lat prezydentury nie robil nic procz blokowania dzialan rzadu, z ktorym nikt na swiecie sie nie liczyl (przepraszam liczyla sie wschodnia potega pt. Gruzja) a w kraju mial rownie duzy negatywny elektorat co swojego czasu Lepper ?

Data: 2010-04-20 13:16:55
Autor: Tomy M.
To mógł być zamach?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd8a35$1news.home.net.pl...

[...]

Ten zamach to przestroga, przed SYSTEMEM ANTYRAKIETOWYM, WALKĄ
U BOKU USA, EXPLOATACJĄ ZŁÓŻ GAZU, MIESZANIEM SIĘ W SPRAWY
BYŁYCH REPUBLIK RADZIECKICH.

K*rwa mało???

Litwienkę zamordowali za mniejsze "przewinienia".

Tomy M.

Data: 2010-04-20 13:25:26
Autor: PaPi
To mógł być zamach?
Ten zamach to przestroga, przed SYSTEMEM ANTYRAKIETOWYM, WALKĄ
U BOKU USA, EXPLOATACJĄ ZŁÓŻ GAZU, MIESZANIEM SIĘ W SPRAWY
BYŁYCH REPUBLIK RADZIECKICH.

I rozumiem o tym decydowal "maly rycerz" ? Przeciez on nawet zdania nie mial na temat in vitro bo jego braciszek z pewnym ksiedzem z Torunia mowili mu co ma mowic.

Czyli to wina Lecha Kaczynskiego, ze Obama odstapil od budowy tarczy antyrakietowej w Polsce pol roku temu ?
O jakiej WALCE u boku USA piszesz ? O Afganistanie ? I co, po tym "zamachu" wycofujemy wojska ?
Po katstrofie zerwalismy kontakty z Litwa, Lotwa i Estonia ?

Chlopie. Przeciez Ty bredzisz.

Data: 2010-04-20 14:46:08
Autor: ColgatesBilly
To mógł być zamach?
"Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> wrote in message news:21197d35-ed53-402f-a154-b1101e734ad8h21g2000vba.googlegroups.com...
[...]

-- -
Czyli wszystko po staremu...

Z lewica sie nie dyskutuje, do lewicy sie wpierw strzela.
W samoobronie wlasnej.... ale i o cywilizacji mnie zapominajac.

KoL

Data: 2010-04-20 12:20:13
Autor: PaPi
To mógł być zamach?
to kaczynski sam lecial? a to ciekawostka

OK. To zamach. Przygotowal go Jaroslaw Kaczynski by pozbyc sie niewygodnych (Natali-Swiat, Gosiewski) i zdyscyplinowac pozostalych czlonkow PiS.
Wspolpracowal z nim Napieralski, zeby miec wiekszy wplyw na to kto bedzie kandydowal oraz Tusk, zeby Komorowski pelniacy obowiazki prezydenta sie wypalil przed wyborami.

Data: 2010-04-20 12:39:55
Autor: MarekS
To mógł być zamach?

Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bcd7fde$1news.home.net.pl...
[...]

sa rozne obce slozby ktore moga przygotowywac rozne zamachy przy wspolpracy twojego pokroju "ktosiow" z polskimi paszportami

Data: 2010-04-20 12:54:03
Autor: PaPi
To mógł być zamach?
sa rozne obce slozby ktore moga przygotowywac rozne zamachy przy wspolpracy
twojego pokroju "ktosiow" z polskimi paszportami

Marsjanskie najpewniej.
Ale co te obce sluzby mialyby zyskac na tym zamachu ? Kaczynski przed 10 kwietnia to chodzacy trup polityczny. Wystarczylo poczekac pol roku i nie byloby go na stanowisku prezydenta.
To moze cholerka celem zamachu byl prezes NBP co to aprecjacji od deprecjacji nie rozroznia ?
A moze mierzyli w wybitnego specjaliste od rozwoju infrastruktury w kieleckim Gosiewskiego ?
Po kiego komu zamach na takie indywidua ?

Data: 2010-04-20 13:54:55
Autor: cirrus
To mógł być zamach?
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w wiadomości news:hqjut0$on5$1newsread1.aster.pl...
[...]

To nakogo był zamach skoro nie na Kaczyńskiego?

--
stevep

Data: 2010-04-20 14:32:03
Autor: Neko
To mógł być zamach?
Użytkownik "MarekS" <be@op.pl> napisał w

chociazby gen Gagor

Jakby nie bylo wielka szycha i jeden z najwazniejszych
generalow w tej czesci Europy.

Data: 2010-04-20 17:18:55
Autor: cirrus
To mógł być zamach?
.
[...]

To nie mogli odstrzelić samego Gongora bez asysty?

--
stevep

Data: 2010-04-20 13:59:43
Autor: MarekS
To mógł być zamach?
Data: 2010-04-20 14:49:02
Autor: cyc
To mógł być zamach?

[...]

Nie widzisz po ocenach faktow , ze jakakolwiek rozmowa z faszystami i radiomaryjnymi koltunami  nie ma najmniejszego sensu ? .
Oni wiedza juz wszystko .
Guru Rydzyk zna prawde i powiada " to oni zrobili ! " . Wystarczy przeczytac jego oceny , porownac z tymi , ktore pisza na grupie wielbiciele "wielebnego " i wszystko staje sie jasne .
Poki co w tym srodowisku paranoja triumfuje ......zreszta zawsze tak bylo .
Teraz jednak koltunstwo wkroczylo w faze szczytowa ale cale szczescie za zawsze po takiej ,zawsze !,  nastepuje upadek !.

cyc

Data: 2010-04-20 16:12:57
Autor: jadrys
To mógł być zamach?
W dniu 2010-04-20 12:01, zbig pisze:
[...]

Idiota, albo jakiś islamista pragnący pomścić zbrodnie NATO (p. Kaczyński jako jeden z członków tej zbrodniczej organizacji)  na swoich rodakach. Mógł to być równiez jakiś Serb, pragnący pomścić swoje zamordowane dziecko.. Wrogów p. Kaczyński narobił sobie sporo na świecie,  jak na tak niedługi okres rządzenia Polską.

Data: 2010-04-20 18:28:44
Autor: cyc
To mógł być zamach?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hqkcsk$6t1$1news.onet.pl...
[...]

Nie wspomniales o jeszcze jednym potencjalnym zamachowcu , ktory mogl to zrobic czego dowody dal nazyuwajac prezydenta " oszuctesm " a jego zone " czarownica " .
Moze jakis akt zemsty za oszustwo ? , czy ja wiem ?

cyc

Data: 2010-04-20 18:51:07
Autor: jadrys
To mógł być zamach?
W dniu 2010-04-20 18:28, cyc pisze:
[...]

No właśnie... wykluczyć nie można niczego.

Data: 2010-04-20 18:55:45
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
To mógł być zamach?

"jadrys" <andrzej203@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> Moze jakis akt zemsty za oszustwo ? , czy ja wiem ?
>

> cyc

No właśnie... wykluczyć nie można niczego.

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym
kierunku..

Data: 2010-04-20 19:49:23
Autor: ColgatesBilly
To mógł być zamach?
"cyc" <ja@ja.pl> wrote in message news:hqkko0$v4e$1news.onet.pl...

[...]

Lepiej nie wiedziec, bo mozna zglupiec... jak Ty, drogi cycu  ;)

P-KoL

Data: 2010-04-20 18:34:03
Autor: ColgatesBilly
To mógł być zamach?
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:hqkcsk$6t1$1news.onet.pl...
[...]

Znasz innych tez?
(tak sie pytam)
A co z prezydentura kwasniewskiego, rzadami sld, po i wszystkich?

Mamy zbrodnicza klase polityczna, i powinno sie ich wywiesic za ZDRADE!

kOl

Data: 2010-04-20 18:48:07
Autor: jadrys
To mógł być zamach?
W dniu 2010-04-20 17:34, ColgatesBilly pisze:
[...]

Myślisz że jakiś islamista wnika kto ponosi winę  za to kto wprowadził Polskę do NATO? Nie - dla niego się liczy że wyeliminował przywódcę kraju agresora - kraju którego żołdactwo panoszy się w jego ojczyźnie.
  Dziwne że wszyscy na psp widzą w wyeliminowaniu Prezydenta Kaczyńskiego interes tylko krajowej konkurencji politycznej albo Rosji. A pomijają zemstę kogoś skrzywdzonego.

Data: 2010-04-20 18:50:10
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
To mógł być zamach?

Data: 2010-04-20 18:54:30
Autor: jadrys
To mógł być zamach?
W dniu 2010-04-20 18:50, Wlodzimierz Zabotynski pisze:
[...]

No tak Mr Żabotyński - milczenie jest złotem.. zawłaszcza na grupach dyskusyjnych .

Data: 2010-04-20 19:12:07
Autor: cyc
To mógł być zamach?

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości

No tak Mr Żabotyński - milczenie jest złotem.. zawłaszcza na grupach dyskusyjnych .

Nie znasz sie na tym !.
To jest filozoficzne milczenie , milczenie pelne tresci ! .
:):)

cyc

Data: 2010-04-20 21:28:34
Autor: ColgatesBilly

[...]