To może sobie młoteczkiem rzucicie w urzędującego Prezydenta RP

Data: 2011-05-22 21:24:42
Autor: Zennon
To może sobie młoteczkiem rzucicie w urzędującego Prezydenta RP
zwolennicy prawa i sprawiedliwości?

Zennon

Data: 2011-05-22 13:04:12
Autor: Hans Kloss
To może sobie obedrzecie ze skóry urzędującego Prezydenta RP
On 22 Maj, 21:24, "Zennon" <Zen...@Use-Author-Supplied-
Address.invalid> wrote:
zwolennicy prawa i sprawiedliwości?

Lepszym pomysłem będzie chyba zastrzelenie, obdarcie ze skóry i
wystawienie jej na sprzedaż w Europie.
J-23

Data: 2011-05-22 14:49:57
Autor: matador
To może sobie obedrzecie ze skóry urzędującego Prezydenta RP
On 22 Maj, 22:21, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Mamusi?

Mamusię wołasz? A czego to się wystraszyłeś? Huku dziury budżetowej?

matador.

Data: 2011-05-23 02:11:40
Autor: cirrus
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:1cc1179c-123b-4ddc-819a-45271b08241bc26g2000vbq.googlegroups.com...
On 22 Maj, 22:21, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Mamusi?
Mamusię wołasz? A czego to się wystraszyłeś? Huku dziury budżetowej?
matador.

Raczej wybuchu twojej sztucznej inteligencji.

--
stevep

Data: 2011-05-22 23:46:53
Autor: Jaksa

Address.invalid> wrote:
zwolennicy prawa i sprawiedliwości?

Lepszym pomysłem będzie chyba zastrzelenie, obdarcie ze skóry i
wystawienie jej na sprzedaĹź w Europie.
J-23

Ha ha ha :))))))))

Place 5 dolarow. Tylko zeby byla mi wygarbowana.

Jaksa

Data: 2011-05-23 17:43:38
Autor: hesk
To może sobie młoteczkiem rzucicie w urzędującego Prezydenta RP
On Sun, 22 May 2011 21:24:42 +0200, "Zennon"
<Zennon@Use-Author-Supplied-Address.invalid> wrote:

zwolennicy prawa i sprawiedliwości?

  oni maja prawo bo: http://www.youtube.com/watch?v=HaDZ9AV_BmI

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

To może sobie młoteczkiem rzucicie w urzędującego Prezydenta RP