To musiało się tak skończyć .....

Data: 2015-12-11 18:41:22
Autor: Endriu
To musiało się tak skończyć .....
Multilulti się skończyło i czas wprowadzić szwajcarsko-amerykańskie rozwi±zania. W KAŻDYM DOMU KAŁACH.

Che che. Widzę, że z tym dostępem do broni w każdej chałupie to nie pójdzie tak łatwo:

Grzegorz Braun na Konwencji Programowej ROMB
https://www.youtube.com/watch?v=72DqLvI1ecE

...... i ¶rodowiska policyjne (policjantów w służbie i tych już na emeryturze) będ± zgłaszały mocny sprzeciw, przeciwko tekiemu pomysłowi, żeby jak w Ameryce pistolet można było sobie kupić w hipermarkecie. W sumie to im się nie dziwię, bo utrudniło by im to robotę i zwiększyło ryzyko, bo do każdego wezwania należało by jeĽdzić dużo bardziej spiętym :).

P.S. Super ta mowa ciała byłego zapewne jakiego¶ byłego pewnie już emerytowanego policjanta, i słowa "już nie".

Grzegorz Braun na Konwencji Programowej ROMB
https://youtu.be/72DqLvI1ecE?t=2095

To "już nie" jest bardziej sugestywne i dużo więcej mówi±ce o robocie w Policji i użeraniu się wariatami niż półgodzinne filozofowanie pana Brauna który by chciał porozdawać spluwy psycholom. Reasumuj±c  - wniosek - jak chcesz mieć spluwę w chacie zapisz sie do ROMBU. Kto¶ musi to kontrolować, bo to nie s± żarty .....

Niestety.

Endriu

Data: 2015-12-11 19:13:31
Autor: totus
To musiało się tak skończyć .....
Endriu wrote:

Ktoś musi to kontrolować, bo to nie są żarty .....

Ciekawi mnie czy znany jest fakt by ktoś zaniechał zrobienie krzywdy drugiemu z powodu tego, że jest to zakazane prawem. Znany jest może jeden przypadek by zakaz posiadania broni uratował komuś życie?
Znam przypadek, ze pijany uderzył nożem nieznajomego i go zabił. Nikt nie mógł zareagować bo nikt nie był tak dobrze uzbrojony jak ten z nożem. Wszyscy liczyli na policje, która zawsze jest na miejscu po godzinie bo w chwili zdarzenia ma odprawę.
Jedna wielka fikcja. Gadanie, że jakby każdy miał broń to wszyscy by strzelali do wszystkich to jakaś głupota kompletna. Wynika z niej, ze dziś nie zabiłem sąsiada młotkiem dlatego, że jest takie prawo i 7 przykazanie. Źle wynika, bo ja go nie zabiłem nie dlatego, że jest zakaz i nie dlatego, że nie miałem czym tylko dlatego, że nie chciałem go zabić. Jakbym chciał zabić to znalazłbym narządzie i sposób. Żadne prawo i inne ograniczenia by mnie nie powstrzymały.
Polityczne głupoty nigdy nie wytrzymują próby rozsądku. Ale wiadomo, że ta gadka to tylko teatr. Politykom chodzi o to by mieć przewagę nad pozostałymi. Siła 100 000 uzbrojonych w porównaniu z resztą nie uzbrojonych jest inna niż 500 000 uzbrojonych z resztą też uzbrojonych. Chodzi o możliwość panowania nad hodowlą. To jest właśnie wolność inaczej. Nie, nie. Wolność częściowa. Teraz dobrze. Możesz wybrać czy na obiad kluski czy chleb. Bronić się nie możesz.

To musiało się tak skończyć .....