"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"

Data: 2011-10-20 16:01:12
Autor: Bogdan Idzikowski
"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"
Dok³adnie od roku polskie ¶ledztwo w sprawie kradzie¿y pod Smoleñskiem karty kredytowej Andrzeja Przewo¼nika tkwi w martwym punkcie, bo nasza prokuratura wci±¿ nie otrzyma³a od strony rosyjskiej kluczowych materia³ów. - Chodzi o protoko³y przes³uchañ osób podejrzanych o dokonanie tej kradzie¿y - ujawnia tvn24.pl Dariusz ¦lepokura z Prokuratury Okrêgowej w Warszawie. - Tymczasem my, mimo zawieszenia naszego ¶ledztwa, na bie¿±co pomagamy w tej sprawie Rosjanom - dodaje.
Tymczasem z naszych informacji wynika, ¿e Rosjanie zwracali siê do polskich prokuratorów o pomoc prawn± d³ugo po tej dacie. Swój drugi - i ostatni - wniosek trafi³ do warszawskiej Prokuratury Okrêgowej 21 lipca. - Zosta³ zrealizowany w ca³o¶ci niedawno, bo 10 pa¼dziernika. Tego dnia trafi³ do Prokuratury Generalnej. Dotyczy³ przekazania przez nas informacji pochodz±cych z rachunku pana Przewo¼nika -       Te dwa - zrealizowane przez nas w ca³o¶ci - wnioski o pomoc prawn± by³y jedynymi, jakie otrzymali¶my w tej sprawie od rosyjskich kolegów. Tym bardziej nie rozumiem zatem zarzutów, które pojawi³y siê w tamtejszej prasie. Wszystko, co nasza prokuratura mia³a zrobiæ, zrobi³a - i to z zachowaniem szczególnej staranno¶ci.
http://www.tvn24.pl/-1,1721505,0,1,to-my-czekamy-na-kluczowe-materialy-od-rosjan,wiadomosc.html

==================================

Spychologii ci±g dalszy.

Nie rozumiem, po co "protoko³y przes³uchañ osób podejrzanych o dokonanie tej kradzie¿y" prokuraturze polskiej. Wszak to rosyjska prokuratura oskar¿a podejrzanych i rozprawa, o ile wiem, odbêdzie siê przed s±dem rosyjskim. To, po co polakom te protoko³y? No, ale mogê siê myliæ, jestem ignorantem.

Je¶li polska prokuratura zrealizowa³a ostatni wniosek 10 pa¼dziernika, to chyba jeszcze do ruskich nie dotar³, bo chyba by siê ruskie nie o¶mieszali. Ale kto ich tam wie.

Ca³y ten opis sytuacji i wyja¶nienia polskiej prokuratury mnie nie przekonuje.

--
Jaros³aw-Zbawiciel Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"

Data: 2011-10-20 16:07:29
Autor: Ikselka
"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:01:12 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Ca³y ten opis sytuacji i wyja¶nienia polskiej prokuratury mnie nie przekonuje.

Rosyjski Ciê przekonuje? - no to gratulacje!
:-/
--
XL
"Z drzew spadaj± czasem ga³êzie. Ba, zdarza siê, ¿e trafi± kogo¶ w g³owê i

"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"