"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"

Data: 2011-10-20 16:07:29
Autor: Ikselka
"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"
Dnia Thu, 20 Oct 2011 16:01:12 +0200, Bogdan Idzikowski napisa³(a):

Ca³y ten opis sytuacji i wyja¶nienia polskiej prokuratury mnie nie przekonuje.

Rosyjski Ciê przekonuje? - no to gratulacje!
:-/
--
XL
"Z drzew spadaj± czasem ga³êzie. Ba, zdarza siê, ¿e trafi± kogo¶ w g³owê i

"To my czekamy na kluczowe materia³y od Rosjan"