To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?

Data: 2018-02-27 23:49:07
Autor: stevep
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?
# Piosenkarka zażartowała z Nilu. Pół roku więzienia za "obrazę państwa" #
Ze strony:
https://www.tvn24.pl/egipt-wiezienie-dla-piosenkarki-za-zart-o-nilu,818530,s.html

--
stevep

Data: 2018-02-28 04:03:53
Autor: Bombardier Dąs vel Karbonylek
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?
Pieprzykoski miał wizję:
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?

Podobno wzorowali się na Izraelu, przeca nie darmo się mówi o kondominium niemiecko ruskim  (za czasów peło sld) pod "ż" zarządem,
a tera stronnictwo usa-"ż" pod zarządem "ż". Cós pieprzykoski
nie jesteście na czasie. Nu ale skąd Wy możecie wiedzieć takie rzeczy
jak cały czas pastujecie na przemian tvn/niusłiki/gwno.

Rozejrzyjcie się na boki Pieprzykoski:)

Data: 2018-02-28 06:10:37
Autor: A. Filip
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN? [Z krajów których rządy/reżimy USA popiera]
stevep <stevep011@tkdami.net> pisze:
# Piosenkarka zażartowała z Nilu. Pół roku więzienia za "obrazę państwa" #
Ze strony:
https://www.tvn24.pl/egipt-wiezienie-dla-piosenkarki-za-zart-o-nilu,818530,s.html

To kiedy USA cofnie Sisi Egiptowi poparcie? TVN jest świetne w "pośredniej" krytyce USA :-)

Sugerujesz że PiS powinien się wzorować na państwach w których podobne
rzeczy odchodzą a USA to "nie przeszkadza"?

--
A. Filip

Data: 2018-02-27 21:30:04
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 2:10:44 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Sugerujesz że PiS powinien się wzorować na państwach w których podobne
rzeczy odchodzą a USA to "nie przeszkadza"?

https://af.reuters.com/article/africaTech/idAFL1N1IY01T

  U.S. senators criticize Egypt's NGO law as crackdown on rights

https://www.madamasr.com/en/2017/09/20/news/u/ap-us-state-department-criticizes-deteriorating-human-rights-situation-in-egypt/

  AP: US State Department criticizes deteriorating human rights situation in Egypt

A teraz jazda z powrotem do Mińska komuchu i hipokryto.

Data: 2018-02-28 02:19:39
Autor: jacekbialy80
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN? [Z krajów których rządy/reżimy USA popiera]
Czy ty nie rozumiesz prostego faktu, że USA nigdy nie miała u siebie czegoś takiego jak Auschwitz?

JB

Data: 2018-02-28 11:54:33
Autor: A. Filip
jacekbialy80@gmail.com pisze:
Czy ty nie rozumiesz prostego faktu, że USA nigdy nie miała u siebie
czegoś takiego jak Auschwitz?

JB

Najpierw niewolnictwo, potem apartheid im wystarczyło?
Nie byli tacy ambitni jak Niemcy choćby na terenach RP2 włączonych
bezpośrednio do trzeciej rzeszy niemieckiej [Oświęcim]?

Data: 2018-02-28 03:10:40
Autor: jacekbialy80
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN? [Z krajów których rządy/reżimy USA popiera]
Apartheid odziedziczyli po niewolnictwie, niewolnictwo po Anglikach. Mieli to już z głowy gdy Niemcy wymyślili Cyklon B.

JB

Data: 2018-02-28 12:28:05
Autor: A. Filip
[...]

Czy ty pryncypialnie opierdalasz wywalczenie niepodległości przez USA
bo to o dziesięciolecia opóźniło zniesienie niewolnictwa na terenach USA?! :-)
[ UK: 1833; USA: i863 [1]]

Z ciekawostek: Ty wiesz w którym roku zniesiono segregacje rasową w US Army?
Z Hitlerem walczyła US Army posegregowana rasowo [2]

Zbrodnicze zastosowania Cyklonu B. _dodali_ "ludzie mówiący po nazistowsku".

[1] https://pl.wikipedia.org/wiki/Zniesienie_niewolnictwa
[2] https://en.wikipedia.org/wiki/Racial_segregation_in_the_United_States_Armed_Forces
Although Executive Order 9981 _officially_ ended segregation in the
Armed Forces in 1948, following World War II, some forms of racial
segregation continued until after the Korean War

--
A. Filip

Data: 2018-02-28 13:14:34
Autor: jacekbialy80
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN? [Z krajów których rządy/reżimy USA popiera]
   -- - Z Hitlerem walczyła US Army posegregowana rasowo -- -

No właśnie... Do tego jeszcze ta rasistowska armia napadła na pokojową Francję marszałka Petain'a (kto u licha wybierał de Gaule'a?) w roku 1944. Potem amerykanscy imperialisci okupowali pół Europy niedopszczajac tam sił postępu i równości społecznej, a teraz przyszli do nas...

Data: 2018-03-01 04:50:24
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:28 A. Filip <anfi@pseudonim.pl> pisze:

[...]

A DDT to tęż zbrodnia?

--
stevep

Data: 2018-03-01 04:49:28
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:10 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Apartheid odziedziczyli po niewolnictwie, niewolnictwo po Anglikach.  Mieli to już z głowy gdy Niemcy wymyślili Cyklon B.

JB

A głupotę po tawariszczu klauzniku.

--
stevep

Data: 2018-03-01 04:48:23
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 11:19 <jacekbialy80@gmail.com> pisze:

Czy ty nie rozumiesz prostego faktu, że USA nigdy nie miała u siebie  czegoś takiego jak Auschwitz?

JB

A Wielka Brytania miała?

--
stevep

Data: 2018-02-28 11:51:32
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

  AP: US State Department criticizes deteriorating human rights situation in Egypt

A teraz jazda z powrotem do Mińska komuchu i hipokryto.

Prawo USA nie wymagało obcięcia Egiptowi pomocy wojskowej USA po
wojskowym zamachu stanu?  Obcięli?  Wiec TY nie rób z siebie debila tym
"nad-interpretowaniem" zabezpieczaniem sobie na przyszłość wyjaśnień jak
USA kiedyś będzie chciało zmienić politykę wobec Sisi Egiptu z całkiem
innych powodów.

Departament Stanu poszczekuje, karawana krwawego generała Sisiego jedzie
dalej _z pomocą wojskową z USA_.

--
A. Filip

Data: 2018-02-28 03:03:54
Autor: japanizer
On Wednesday, February 28, 2018 at 7:51:35 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

Prawo USA nie wymagało obcięcia Egiptowi pomocy wojskowej USA po
wojskowym zamachu stanu?  Obcięli?  Wiec TY nie rób z siebie debila tym

Obcięli, debilu, komuchu, kłamco, hipokryto i pisiorze w jednym:

http://www.bbc.com/news/world-middle-east-41023264

  Egypt has criticised the United States after it reportedly withheld $195m   (?152m) in military aid and cut $96m in other aid over human rights concerns.

Data: 2018-02-28 12:16:58
Autor: A. Filip
> [...]

  Egypt has criticised the United States after it reportedly withheld $195m   (?152m) in military aid and cut $96m in other aid over human rights concerns.

Tym że kiedyś pisali że USA miało jakoby zamiar obciąć to sobie swoją
brudną dupę podetrzyj. Wal linka na to że już obcięli i _ile procent_ obcięli.

Jak się poszuka to w archiwach ściemę że USA znalazło broń chemiczną w
Iraku też pisali.  Mniej eksponowane późniejsze sprostowania że chodziło
o 300 artyleryjskich pocisków chemicznych w stanie (już) nie zdatnym do
użycia znaleźć trudniej.

--
A. Filip

Data: 2018-02-28 23:23:52
Autor: stevep
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN? [Z krajĂłw ktĂłrych rządy/reĹźimy USA popiera]
W dniu 2018-02-28 o 06:10, A. Filip pisze:
[...]

I ty myślisz, że ja będę rozszyfrowywał jakieś twoje pokręcone i chore rojenia?

--
stevep

Data: 2018-02-28 23:26:44
Autor: stevep
To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?
W dniu 2018-02-28 o 13:03, Bombardier Dąs vel Karbonylek pisze:
Pieprzykoski miał wizję:
[...]

No i co bimberdier?

--
stevep

To na nich wzoruje się PiS w ustawie o IPN?